-
Мнения
80 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здрасти колега . Значи няма страшно и тази температура е нормална за колата . Аз се притесних , че нещо , не е наред защото като го видях катализатора и имаше разлика от оригиналния , но фирмата от Англия го продават и за Honda FR-V 1.7 бензин .
-
Здравейте колеги . От една седмица съм поставил катализатор закупен от Англия за сто лири . От фирма която се занимава с катализатори и други там пишеше , че става за Сивик седма генерация и ФР-В 1.7 бензин . Сега , не отчита , че няма катализатор , но онзи ден замерих ме каква температура развива и показа 250 градуса това нормално ли е . Знам , че катализатора , не е оригинален защото ми се вижда малко по малък от оригиналния . Това е за сега .
-
Здравейте колеги . Явно няма мнения по моя въпрос . Започвам да се замислям за реглаж на клапаните . Колата съм е купил на 196000 км. в момента е на 232600 км. Днес дава грешка на втори и четвърти цилиндър .
-
Здравейте колеги. Моята Хонда ФР-В 1.7 бензин без газова е от началото на август след смяната на маслото и филтрите започна да прави проблеми. Преди година ми откраднаха катализатора и ламбда сондата . Сложих втулка и друга ламбда сонда и лампата с двигателчето изгасна , но през май пак свтна беше заминала ламбда сондата , не я смених .Усетих е по педала на газта , че придръпва , не работи равномерно двигателя . На диагностика показа проблем на първи и втори цилиндър размених бобините след това смених свещите и се оправи за кратко време . След това започна отново да работи с прекъсване на втори , трети и четвърти цилиндър също чека си свет и щом започва да придърпва чекът премигва за известно кратко време и след това свети постоянно . Смених бобините с нови същата работа и гршка за ламбда сондата и втори и трети цилиндър . Изчистиха витека и смениха датчика на коляновия вал и смених и ламбда сондата чека изгасна и след десетина километра пак светна . При висока скорост чекът си свети ,но не примигва след като намаля скороста около шестдесет и осемдесет започва да премигва и преди да съм сменял другите части беше същото . Като запаля сутрин се усеща , че не работи равномерно , но след това се оправя оборотите си ги държи нормално около осемстотин ,не играят дори когато придърпва . Някой имал ли е такъв проблем . Благодаря предварително на всички за съветите които може да ми дадете .
-
А може ли от двигател 1.8 или 2.0 литров . Или трябва да е от същия двигател .
-
Здравейте колеги. Може ли да се постави друг катализатор от Хонда на Хонда фр-в 1.7 бензин.
-
Темата е за затваряне.
-
Да така е колеги ще го обмисля преди да правя каквото и да е . Мерси за съветите.
-
Ами то тогава неси заслужава да се прави тази промяна . По добре да си потърся двулитров двигател от Ферер. Благодаря за информацията .
-
Здавей колега . Моят харчи доста масло и вместо да се ремонтира да сложа този . Този нали е малко по мощен и за моето куче няма ли да е по добре . Какъв ще е проблема при регистрацията на този от акорда.
-
Здравейте колеги. Искам да сменя двигателя на Honda FR-V 1.7 бензин и си мисля да го сменя с F20Z1 двулитров двигател.
-
Здравейте колеги . Ходих при майстор в кв. Дружба срещу 28 ма поликлиника Борислав се казва майстора . Постави втулка обикновена без да има катализатор в нея и втора ръка ламбда сонда на 12 ома . Сега вече не свети чека и съм доволен .
-
Здравейте колеги. Проблема беше отстранен с подмяна на релетата за мигачите които са в модула . Сервиза е в кв. Толстой , а майстора се казва Николай . Ако може да прехвърлите темата в Хонда ФР-В . Мерси предварително .
-
Здравей колега . Мисля да те послушам . Благодаря за съвета само ,че ще е по късно и като го направя ще пиша.
-
Извинявай написал съм го доста неразбираемо. На резонаторното гърне в края е поставена гайка и на нея е завита ламбда сондата , а тя е нова поставена . Тази събота която мина отново загасна лампата на таблото , но в неделя , понеделник и вторник все още продължава да сети . Затова си мисля дали , не трябва да поставя удължител и да взема друга ламбда сонда.