-
Мнения
89 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
giktak last won the day on Март 17
giktak had the most liked content!
Обществена Репутация
15 NeutralОтносно giktak
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 9.05.1969
Profile Information
-
Кара
Honda fr-v 1.7 D17A2
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Здравейте колеги . Няма шанс да забравя за смяната . Лек ден .
-
Здравейте колеги . Това са частите който са сменени от Слави Майстора по двигателя и обслужване .
-
Здрвей колега . До колкото разбирам от двигатели Слави Майстора ми каза , че циментацията на черупките основните лагери на коляновия вал е заминала . Защото може и аз да , не съм доливал масло достатъчно или навреме . Чукане , не съм чувал да има поне . Самия двигател иначе си работеше добре поне според мен само където започна да харчи повече масло на 1000 км. около половин литър .
-
Здравейте колеги . Взех колата от ремонт и за сега съм доволен . Закарах е в сервиза на Слави в Овча Купел " мотобкс" . Майстора още щом му обясних какъв е проблема ми каза , че е запушване на дроселовата клапа . Така или иначе трябва да се обслужва , че и беше дошло времето го помолих да погледне и от какво харчи масло и да сменява . Оказа се ,че са за смяна и лагерите на коляновия вал защото явно съм е покарал и с много малко масло и трябваше да поръчва други от Япония защото тук нямат оригинални . В момента съм минал около 150 км. и съм доволен за сега от работата на двигателя ще пиша и след като мина хиляда километра как се държи . Много благодарности на Слави Майстора за компетентното обслужване .
-
Здравейте колеги. Отдавна ,не съм писал по темата . Поставих катализатор купен от Англия който го дават за Хонда фрв 1.7 бензин и Сивик за 90 лири . След като покарах с него по малко от месец минах годишен технически преглед и на теста ми изкара евро 4 с този катализатор колата е производство 2006 г. Доволен съм за деветнадесет годишна кола е добре е катализатора ,не е като оригиналния малко по малък е като размер ,но върши работа .
-
Здравеи . Нямам идея на живи Дани какво ще рече неразбираем много . А за грешките ще ги снимам и ще ги пусна . Майстора последно започна да се съмнява в бензиновата помпа последно , но не мога да открия нова на добра цена .
-
Здравейте колеги . Преди месец направих ме реглаж на клапаните и е същото положение . От две седмици съм поставил и катализатор зада елиминирам и грешката която отчита заради него . Миналата седмица замеряха компресията и било всичко в ред също с камера са оглеждали клапаните и буталата и там всичко е наред . Проблема иначе си го има с пресветване на чека при две хиляди и петстотин оборота при осемдесет километра и е малко по продължително , а при две хиляди оборота при шестдесет километра са по малко пресветваноя и чека си свети иначе . Преди три дни когато беше по студено сутринта запали трудно като поработи малко на место около двеминут горе долу и след това си заработи нормално . Към обяд отидох до майстора и този е закачи зада види каква е грешката и се оказа втори , трети и четвърти цилиндър , а колата си работи и след това нормално . Някой има ли някаква идея какво може да е . Благодаря предварително ако някой даде някакво мнение .
-
Здравейте колеги . Щом мина ГТП-то ще пиша .
-
Здрасти колега . Значи няма страшно и тази температура е нормална за колата . Аз се притесних , че нещо , не е наред защото като го видях катализатора и имаше разлика от оригиналния , но фирмата от Англия го продават и за Honda FR-V 1.7 бензин .
-
Здравейте колеги . От една седмица съм поставил катализатор закупен от Англия за сто лири . От фирма която се занимава с катализатори и други там пишеше , че става за Сивик седма генерация и ФР-В 1.7 бензин . Сега , не отчита , че няма катализатор , но онзи ден замерих ме каква температура развива и показа 250 градуса това нормално ли е . Знам , че катализатора , не е оригинален защото ми се вижда малко по малък от оригиналния . Това е за сега .
-
Здравейте колеги . Явно няма мнения по моя въпрос . Започвам да се замислям за реглаж на клапаните . Колата съм е купил на 196000 км. в момента е на 232600 км. Днес дава грешка на втори и четвърти цилиндър .
-
Здравейте колеги. Моята Хонда ФР-В 1.7 бензин без газова е от началото на август след смяната на маслото и филтрите започна да прави проблеми. Преди година ми откраднаха катализатора и ламбда сондата . Сложих втулка и друга ламбда сонда и лампата с двигателчето изгасна , но през май пак свтна беше заминала ламбда сондата , не я смених .Усетих е по педала на газта , че придръпва , не работи равномерно двигателя . На диагностика показа проблем на първи и втори цилиндър размених бобините след това смених свещите и се оправи за кратко време . След това започна отново да работи с прекъсване на втори , трети и четвърти цилиндър също чека си свет и щом започва да придърпва чекът премигва за известно кратко време и след това свети постоянно . Смених бобините с нови същата работа и гршка за ламбда сондата и втори и трети цилиндър . Изчистиха витека и смениха датчика на коляновия вал и смених и ламбда сондата чека изгасна и след десетина километра пак светна . При висока скорост чекът си свети ,но не примигва след като намаля скороста около шестдесет и осемдесет започва да премигва и преди да съм сменял другите части беше същото . Като запаля сутрин се усеща , че не работи равномерно , но след това се оправя оборотите си ги държи нормално около осемстотин ,не играят дори когато придърпва . Някой имал ли е такъв проблем . Благодаря предварително на всички за съветите които може да ми дадете .
-
А може ли от двигател 1.8 или 2.0 литров . Или трябва да е от същия двигател .
-
Здравейте колеги. Може ли да се постави друг катализатор от Хонда на Хонда фр-в 1.7 бензин.