Jump to content

AutoGAD

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно AutoGAD

  • Ранг
    Honda Civic D16Y2
  • Рожден ден 22.02.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  1. По този начин ще падне само черната пластмаса със стъклото непосредствено върху приборите, ако съм разбрал правилно. А после самото табло лесно ли излиза, трябва ли да внимавам, докато го измъквам да не разкача нещо и заедно с всички уреди ли излиза, или само пластмасата с разните деления трябва да сваля?Е, разбира се ще внимаваш! излиза си лесно, мисля че беше с горния край към теб. Спокойно можеш да разкачиш буксите и да си смениш крушката.Излиза цялото със стъклото всичко е заедно без пластмасата.
  2. Това на Английско прилича Направо си е английско! Ама толкова сняг никога не съм виждал.Иначе и аз си сложих чисто нови всезезонни.Такова нещо като всесезонна гума не съществуваИма има http://abtomoto.wgsucher.de/downloads/tire_dot_age.pdf
  3. Колега, много лесно се сваля! Има 2 види които са видими, след това махаш копчето за халогени и стопа за мъгла (излизат заедно)после от др. страна, пак има едно капаче, и него махаш развиваш 2 види и излиза пластмасата... после е лесно
  4. Изкажи някакво мнение за тях, аз сложих ама ми се виждат зле на мокро и ми шумят над 70 км/чИначе няма да гласувам, защото няма отговор "сложих само 2 гуми отпред" Още не е било мокро, а за шума има го при мен само от 90 - 100. Прави ми впечатление, че са доста меки.
  5. Да, вчера сложих, чисто нови PIRELLI WINTERCARVING дано си заслужават.
  6. Ето я и моята D16Y2:http://img257.imageshack.us/i/imag0023t0.jpg
  7. Пък и купето е едно и също, не би трябвало да са различни.
  8. Колега, аз съм с 185/60/15 и спи на пътя
  9. УРА! Проблема се реши! Цялата работа е била заради термостата. След като го поставих, колата се обезвъздуши без проблем Сега стрелката на температурата се закова под половината. Единствено леко се притеснявам, че на старият термостат пишеше 78С а на новия 82С. Пожелавам лека и безаварийна на мен, и всички колеги!
  10. След цял следобед мъки с обезвъздушаване(неуспешно) реших и свалих термостата които беше видимо като нов. Реших да го пусна в канчето, да ври и що да видя водата "извря" но той не отвори Та най вероятно и при мен проблема е от термостата. Ще пиша тези дни като го сменя!
  11. Браво колега , но въпроса ми е дали е нормално да е топла само половината под гърловината
  12. Свалих радиатора! Реших да си направя експеримент, като с гореща вода почнах да наливам през гърловината и запуших долния изход. Нормално ли е при наливане, да се топли само дясната половина на радиатора, а тази над трабата за 2 кръг да си стои студена chopper1969 ще се вслушам в съвета ти, които ми се струва по добър вариант
  13. Мисля днесл след работа да сваля радиатора. Някаде мернах една тема на колега че си е мил радиатора с кислол, ще пробвам и ще пиша довечера
  14. Здравейте колеги!От около месец, съм собственик на Сивик англйчанка Д16У2 и много и се радвах до днес изчетох доста теми по въпроса, но не можах да намеря решение сякаш, пък и искам малко идеи 1 месеца си карах колицата без никакви проблеми,всеки ден по 20км до работа и назад, като не съм вдигал повече от 100км, като от тези 20 км 18 са извънградско. Вчера ми се наложи да патувам до Шумен 200км. Тръгнах всичко нормално, но като стъпих на магистралата, викам да понастъпя 120-130 км и гледам след няколко минути и температурата тръгна да се вдига бях и на клима! Температурата стигна 3/4 и изведнъж климатика почна да духа топло (явно изключи) намалих до 90-100, и темп. постепено се понижи на половината както си е била. Настъпвам аз и тя след минути пак почва да се вдига Реших да пусна парното, веднага духна топло и гледам стрелката след секунди се връща на средата, и така карам като видя, че се вдига пускам парното и тя пада. В Шумен я оставих да изтине и я запалих, горния маркуч си загря доста подържах я малко на 2000 обр. затопли се и долния маркуч и почти след 1 мин. се включи и перката. След като спря перката пипам радиатора от половината нагоре пари доста а долната половина хладна, това значи ли че радиатора е запушен? Антифриза не е мръднал, в радиатора е догоре, а в казанчето е м/у мин и мах. Ще съм много благодарен да ми дадете някакви напътствия
×
×
  • Създай нов...