Jump to content

Ruminagi

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Ruminagi

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 5.11.1992

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Канада
  1. Здравей колега,Какво означава да пробвам на място и на съединител? Не мога да си го представя това. Дай малко по-конкретно обяснение как става. Иначе, благодаря много за полезната информация и чакам да пишеш как става, че да пробвам.
  2. Здравейте колеги,Запитването ми е такова: Защо като ускорявам на 3та и даже на 4та към 2.5 - 3 оборота колата ми издава някакъв много неприятен и тих шум (едва доловим ако не караш)? Звучи сякаш се търка метал в метал. Много неприятно. Преди 5 месеца й сменях всичките ремъци - ангренаж, алтернатор, серво, климатик. Смених също и водната помпа. После разглобих изцяло оптяжната ролка на ангренажа и я почистих малко от ръждата и я намазах с грес там където се върти стеблото. Не знам на какво може да се дължи този шум. Още съм забелязъл, че когато е студена издава същия този шум на празни обороти. Обаче се долавя още по-трудно, защото работи на по-високи обороти и шуми много. Просто я запалвам и я оставям и като се заслушам се чува. Като подам газ изчезва този звук. Включа ли на предавка - веднага изчезва, но само до към 2.5-3 оборота на 3та или 4та. Чува се по време на ускорение от 60 до 80 на 4та предавка. На 3та предавка е пак нещо подобно. В невидение съм.Още един проблем имам, че харчи масло. На 180 000км почна да харчи, сега е на 205 000. На всеки 10 000км ми стига до под минимума на пръчката за маслото. Няма никакви сажди по гърнето, няма син дим. Като отворя маслената капачка, на работещ двигател, няма пушек, а компресията я замервах и е точно по книжка. Лампичката за диагностика на мотора не е светвала изобщо, което още повече ме изненадва. Мисля, че може да е от семерингчетата на водачите на клапаните и ще ги сменям до края на месеца. Купил съм си ги и само ми трябва да намеря малко свободно време, но нещо ме кара да си мисля, че няма да е само от там, защото ми се струва прекалено голям разхода на масло за времето за което го изгаря. Също пропуснах да отбележа, че 10 000км ги навъртам за 2 месеца, което е много кратко, за да може да изгори толкова много масло. Капацитета на картера е 3.6L и точно толкова наливам при всяка смяна. Слагам полусинтетика 10w40 доста качествено масло - струва около 45$ за една туба от 5L. Всякакви предложения и коментари ще бъдат от много голяма полза. Благодаря.
  3. колата е: 2000 Honda Civic EX (Американка) 1.6i SOHC. Друго не знам
  4. Мисля, че е D16Y7. 1.6i 2000 Honda Civic EX (Американска) без Vtec. A що се отнася до стойностите, проверил съм ги на 2 места. В сервизната книжка и в Alldata. Точно са като хората. За изпускателните: 0.011" или 0.27~0.28mm. За всмукателните: 0.009" или 0.22~23mm.http://hondaswap.com/reference-materials/h...ine-list-29128/От тук съм търсил номера на двигателя и въпреки, че пише DX/LX/CX - това са само различни купета при Американските версии. Иначе, този дето е EX, има Vtrec, а моя няма. Също гледам и снимки на този двигател в нета - изглежда точно като моя.Та, отново ако някой може да каже нещо за шума - на какво точно се дължи и за оборотите - пак на какво може да са симптом.Благодаря.
  5. Колега, velko1, катализатор имам, но е в перфектно състояние, казвам го, защото преди 1 месец бях под колата и го видях, че е добре, а тя ми издава този звук от много отдавна. Най-вероятно е найстина някакъв резонанс, апък ако е това изобщо не ми дреме - нека си вибрира там - не ми пречи особено, но ще се опитам да разбера какво точно е.Що се отнася до клапаните, както казах - направих си регулажа сам. Глупаците от магазина за авточасти дали на майка ми гарнитура за самата глава. Гарнитурата дето се поставя между блока и главата и обикаля цилиндрите. Таа, наложи ми се да затворя капака на главата със старият уплътнител/гарнитура - както щете го наречете. Обаче сега имам друг проблем. Не знам дали найстина е проблем или е от мен. Като запалих двигателя след регулажа, нямаше никакви грешки по таблото нищо, ама като стигна нормална оперативна температура, от главата се чува един мнооооого тих, едва забележим звук - так так так так. Слава Богу - не са се появили никакви чек лампичи по таблото. Звучи точно като клапан който удря. Обаче е толкова тихо, че май само и единствено аз го чувам. На сервиз не съм я карал да попитам дали могат да го чуят, защото предполагам, че ще ми кажат колко е сериозно и как трябва да отворят капака на главата и да го видят и ще ми вземат $200. Ако се наложи обаче и това ще направя. Всички мнения ще са от голяма полза. Също така, забелязах, че след като регулирах клапаните, които между другото всички бяха затегнати малко, колата вече държи на 500RPM, когато е спряла на празен ход. Преди беше около 1000 + или -. Сега спадна с цели 500RPM. Това вече найстина ме притеснява сериозно. Като изключа от скорост и я докарам до спряло положение, двигателя стига до много ниски обороти, почва леко да тресе и аха да изгасне и се вдига до 500РПМ и там заспива - всички вибрации изчезват, става тих и толкова. Докато не подам газ - нито качва, нито смъква обороти. Отново, чакам за мнения и съм много благодарен на всички, които пишат.Благодаря.
  6. Колега, да споделя първо, че и аз съм от Добрич и към 25ти този месец се прибирам пак там.Сега да се присъединя и аз към общото мнение за амортисъорите. Това, което обясняваш честно казано не ми се струва много на гумички или пружини, а на съвсем чисто и ясно казано - изпуснал/и амортисъор/и. Преди време имахме една вектра, която също както обясняваш, ставаше много интересна като развиеш малко по-висока скорост. Като я закарахме на сервиз във Варна за регулаж на предница, хората установиха, че е точно заден десен амортисъор. При теб най-вероятно няма да е задедн десен, ама има голяма вероятност да е някой от амортисъорите, така че намирай си някой кадърен майстор и действай по въпроса. (ако искаш повече информация пиши на мейл и ще ти препоръчам един добър: rumen.hristov@hotmail.com)
  7. Само да споделя какво стана с клапаните.Днеска ходих в един сервиз (Канадски) и ми искаха $200, за да ми ги регулират, при условие, че не свирят/тракат, и да ми сменят уплътнителя на главата. Направо онемях като чух тази цена (очаквах $50) при което се запътих в един магазин за авточасти и там ми изпринтираха инструкции за регулаж на клапаните от ALLDATA Software. Прибрах се, прочетох и установих, че не е чак толкова велика работа. По-късно ще изляза да си купя луфтомери и уплътнител, а довечера ще извърша процедурата. После ще пиша пак какво е станало.
  8. Това с регулировката на клапаните на всеки 20000-30000км само за Хонда ли е така или по принцип за всички марки коли важи?Що се отнася до шума си го има винаги, когато колата се движи между 1.5-1.7 оборота. По-нагоре или надолу няма шум.
  9. Колега, как рзбираш, че ангренажа върти? Както колегата по-горе е писал, ако всички капаци са ти на място, не би трявало да го виждаш. Лично на мен малко ми намирисва на скъсан ангренаж. Не че искам да те плаша, ама най-добре, както са писали по-горе, я закарай на сервиз, че да не стане още по-мизерна.
  10. Благодаря за мнението, ще сменям ремъците и при първа възможност ще погледна в какво състояние са ми колекторните тръби. После ще пиша пак. А сега да попитам за клапаните. Колата като я купих беше на 113000км, а сега е на 170000км. При условие, че през изминалите 57000км съм сменял само масло на всеки 5к и ангренаж(плюс водна помпа) още като я купи, то трябва ли да отварям да проверявам колко са натегнати клапаните или е особеност само при хондите на газ? Мойта лично Никога не е карана на газ и нямам никакво намерение да я подлаган под подобен нож, ама все пак искам да знам ако трябва да се направи нещо, че с нея си вадя хляба.Мерси.
  11. Колеги, здравейте отновоИ аз имам подобен проблем със заглъхването. При мен е 2000г Сивик и има ербег. Не съм сигурен обаче дали е от волана. По-скоро ми се струва да е самата тромба. Някой може ли да сподели къде да я потърся под къпака и има ли някаква опасност при свалянето. Също така, за волана - имам 2 бутона в ляво и дясно. За да стигна до тях и да почистя клемите трябва ли да смъквам целия волан и по принцип как става?Мерси
  12. Здравейте на всички.Имам Civic 2000 ex. Колата е американско изпълнение 1.6 16v седан, ръчка. Имам следният проблем, който от много отдавна се мъча да разбера на какво се дължи:Когато колата се движи на точно 1.5-1.7 оборота се чува като мноого тих фон едно драскане. Имам чувството, че идва от двигатела и симулира на туркаща се пластмаса или нещо подобно. Под или над тези обороти не се чува НИЩО. Много ме дразни и най-важното притеснява тоя факт. Също и се чува някакъв ремък от време на време, който свири ама едва едва. Изглежда само аз го чувам, защото се проявява също при ниски обороти. Всякакви идеи биха били полезни.Благодаря ви.
×
×
  • Създай нов...