Jump to content

hefest

Фен
  • Мнения

    62
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно hefest

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic Aerodeck(b18c4)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Смолян
  • Интереси
    различни

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

3192 профилни разглеждания
  1. Корекция в цената! 350лв за 4 джанти с описаните гуми и 4 оригинални тасове гайките са продадени!
  2. Предлагам железни джанти 15" за хонда хрв.съответно гумите на тях са vredestein snowtrac5 195/70/15 състояние перфектно.поставени на 14.11.2019 със съответен дот 2бр 5218 2бр 5118 За цената от 400лв получавате 4джанти с описаните гуми За 500лв 4 джанти с описаните гуми.оригинални тасове 4бр и 20 оригинални гайки за железни джанти държащи тасовете. Гумите са закупени чисто нови на 2.11.2019г джантите искат освежаване
  3. Темата засяга основно колегите с хр-в с дясна дирекция. сега на въпроса,имали някой колега хр-в (десняк) с допълнителен педал(не ми идва на английски термина) отляво на съединителя,този за отмора на кракът при дълъг преход.на б18-ката имам и знам че е практична работа,обаче на харвито много ми бърка в здравето липсата му. колеги ако подкрепите отговорът си и със снимка още по добре.
  4. благодаря за отговора,кажи речи си е хубаво да взема dpsf-2л за да го сменя два пъти през малък интервал,а за трансмисионното mtf 5л да ми е мирна главата това ще е първа смяна на двигателното на харвито и за това още незнам колко похапва,но ако масовото за модел-а е 5v30 тогава и аз на него да се спра
  5. колеги та едни бързи въпроси на които могат да ми отговорят повечето колеги. понеже живея в провинцията,и от скоро се сдобих с Харви и реших да сменя маслата.та понеже немога да ида лично,ще помоля колега(приятел) да ги купи от Хонда представителя(мисля че за този на Бул.България говорим). та въпросите са: -какво е трансмисионното масло на Харвито и колко поема като количество, и допълнително към този въпрос другата ми кола е сивик аеродек с б18ц4 двигател тя също е за смяна на трансмисионното(ако са еднакви маслата колко поема евентуално всяка от колите за да взема по голямо количество и за двата автомобила) -относно Харви-то,ще трябва и масло за диференциала отново колко поема(за него четох че ако не е сменяно по принцип е хубаво да се смени скоро след първата смяна(за това да знам колко да купя и евентуално в какви разфасовки са) -и трети последен въпрос Харвито с какво двигателно масло да се кара,разгледах сервизната литература,погледнах и водената техническа книжка но не е вписано последното(сегашното масло) какво е,колата е на 130к,за сивика съм се спрял и карам с мотул 6100 10/40,колеги вие карате от години и знаете наи добре спрямо изминати км кое е наи разумно. данни на колите за да съм полезен към собствените си въпроси Хр-в 2004 d16w5 Сивик аерокед 1999 b18c4 благодаря предварително на колегите които ще ми отделят време.помощ и съвети
  6. поради някаква причина не успях да прочета грешките по начина описан по горе,буксата е точно където е описано и резулатата е че окъсих шоковия бушон в двигателния отсег(не мисля че има значение но колата е с дясна дирекция),но няма страшно,бушона е сменен,но проблема остава,гадното е че работата ми е 6 дни от седмицата и трябва сериозна подготовка и уговорени неща за да се вдигна до колегата rockton.
  7. колеги знам че 100% има някъде писано по въпроса но явно аз неможах да се оправя,за което се извинявамсега на въпроса:в движение ми светна съответната лампа,какво да правя,в градът-ми до момента неможах да намеря диагностика която да сработи с автомобилапри умишлено авариино спиране,гумите поднасят,което за мен е признак че абс-а не работи в момента,ще се радвам на поне един колега които да ми отдели малко време било и то на лично да ми расясни нещата
  8. колега здравеи,ако не е запазено платнище-то,могали да се кандидатирам,и евентуално ако съм късметлия дали може да го пуснеш по еконт,поздрави и лек ден
  9. аз да попитам за задната седалка и ако може да се кандидатирам за нея моята е израфана от куче,ако някои не мее изпреварил и да е запазена за колега
  10. аиде и аз да се включа към темата;от базата на бивш студент там и 7 години шофирал по техните пътища!както споменаха колегите по горе за предпочитане е да имаш зелена карта и колата с която преминаваш да е на твое име,ровинетата също както спомена колегата от Русе другото е караи внимателно и разумно:ограниченията са:50/100/130за толкова време рядко са ме спирали,но в нарушение ли си,идват големи глоби,едно приятелче от Тутракан отнесе 6 месеца без право да шофира на румънска територия за 20км над ограничение + глоба,имат стационарни камери,теоретично в началото на населеното място е обозначено дали има камери с тебелка и мобилни предимно дачий логан комбита и обикновеннив столицата гледаи къде паркираш,паяците и скобите са солени,в крайова 35 лева за скоба ме чукнаха един път,и преминаване само на Русе на моста,другото е набутвация и губене на време,минавал съм на Видин,не се спазва графика на ферибота и се чака,на оряхово е по добре,що годе на един час има ферибот,но таксите са солени,последно 23евро кола 3 евро човек 7 евро такса митница,в една посока,като ако се прибираш например на оряхово удоволствието струва от румъния към България:7 евро такса митница,23 евро кола,3 евро шофиора(ако си сам,ако си с някои друг,още толкова),12 лева такса митница България и грубо стана всеки може да сметне,за това на моста за повече помощ за колегата или някои друг в неговото положение,може и на лични
  11. отговор от мен,както споменаха повечето колеги въпрос на култура на пътяот 4 години съм собственик на кола извън семеиството на хонда с дясна дирекция,карал съм през тези години постоянно и по румънските пътища(студент там) и по Българските!имах колега от Сърбия с хонда сивик 6 ген,1.6 англичанка преди феиса и тои чукаше редовно огледалата си с другите коли,макар че е с нормална дирекция,от близо година съм собственик и на сивик аеродек 1.8 вти разликата между 2-те ми коли е 110 коня но на пътя с която и от двете коли да карам,гледам да съм разумен водач.така че не виждам пряка причина да сме против дясната дирекция-не караите броня в броня с автомобила отпред-предприемаики изпреварване,не изкарваите изведнъж целия автомобил в насрещното движение-и предприемаите маневри по отдалече,за да имате време да отреигиратеако спазваме поне малко поне тези препоръки мисля че ще е по добре на пътя сега за фаровете,да хубаво и препоръчително е да се сменят,но нека нагласяме и ксенон-а си,защото и тои дразни когато нее нагласен!поздрави на всички и важно е да споделяме любовта към любимата марка независимо от дирекцията
  12. Като член на семеЙството на хонда,както и на сеат,идеята е Одобрявам и съм я подкрепил и в другия форум,така че: Стоян 0896 67 80 32 Смолян +40 764 39 07 93 Румъния,КраЙова студент съм и поне и тази календарна година ще съм на тяхна територия,така че ако се наложи и там помощ мога да помогна автомобили за да се познаем черна хонда сивик аеродек вти на англииски табели електриково зелен сеат ибиза на смолянски номера поздрави и дано се засечем за хубави поводи отколкото за авариЙни
  13. аиде като сме я подкарали и аз да кажа моменти много случки всякакви и разнообразникнижката е от 2004в враца първо писане-с обяснение от господина(ти полицаи ли си-не,а това служебна кола ли е-не,ми тогава какви са ти я сини светлини на нея-10 лева
  14. колеги с тупкане не вярвам но нищо не пречи да се опита,сега на решеването на проблема,моя сивик аеродек вти също страдаше от тая болест,лекарството е в часовник втора ръка взет от някои наш любезен колега за около 10-на кинта(+-)цената нее стабилна,според зависиразглобяването е гадно махат се бутоните махасе радиото задалжително и всички други болтове,централните два болтапод капачето което е под ръчната могат да се заядат дори да превъртят и наи накрая цената да стане висока(ново барче)защото игра електрожена заради болтовете,затова не бързаите и не напаваите при сваляне,и внимаваите за зъбчетата които държат двете части на барчето една за друга,иначе като цяло ако няма проблеми с болтовете и винтчетата процедурата нее трудна и в краина сметка ставащ хепи но внимаваите с болтовете,ако не знаете питаите,на драго сърце ще обесня или аз или колегите само за да не минавате по пътя на патилите със чупеневключваики светлините нивото на осветление в часовника пада на половина,да не се плащите че нещо нее наред,поне при мен е така
  15. колега от смолян съм но пътувам доста,така че колеги даваите мнения и предложения
×
×
  • Създай нов...