-
Мнения
71 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
До gabbana Дано си решил проблема . Ако не и не ти свети чека, тогава на спрян двигател отвори капака и напомпи ръчната помпа за гориво (крушата) 2-3 пъти. Опитай се да усетиш дали отначало е празна и после се пълни. Ако е това карай и виж след около 30 - 50 км. може да се повтори. В такъв случай не е виновна колата - нищо и няма. Трябва и препарат за дюзи и инжектори (пр. Лики Моли да не правя реклами) и смяна на бензиностанцията. Преди 1.5 год ми се случи , вадих сондата от резервоара филтъра беше с черно като катран вещество. Крушата също. Скоро пак стана, Сипах добавка и това е.
-
Колега, този модел при натискане на газ и спирачка едновременно влиза в авариен режим ( без турбо). Трябва да се изгаси и стартира наново. Някъде във форума преди около 4 години бяха писали по темата колеги, които се занимават професионално със това. Не съжалявай, това с тази кола може да ти е единствения проблем. Карам такава 6 години и мога да ти кажа, че още не съм махал пластмасата на двигателя. И сигурно знаеш, не се форсира студена над 3000об/мин.
-
borko 30 Вие с дизеларките имате ли филтър за твърди частици?Номера с карането на високи обороти извънградско май за него се отнася и от него давало същата грешка.Jictakov, ясно е че след дадена процедура се откача акумулатора за да изтрие старите грешки компа и после се тества наново.Също проверете си и въздушния филтър да ли не е за смяна Имаме филтър за твърди частици (задръстен филтър май беше Р0420 по OBD)
-
Всичко за Сивик 7 генерация didi0o, Виж това: Публикувано от Jorko. на 07 март 2010 - 18:27 в Технически въпроси Зимата вече свършва, а аз чак сега разбрах, че имаме водоподгревни свещи - 3бр. Намират се до термостата на малкия кръг за парното. Пускат се чрез комбинацията от:1. Включено копче за климатика 2. Потенциометъра за топло/студено - в положение горещо 3. Включен вентилатор за парното, на която и да е степен. При абсолютно студена кола - парното започва да духа топло след 1-2 минути Опитайте Мисля, че се включват под 5оС
-
До choro Ако скърцането се чува все едно , че е от волана , провери си тампоните на макферсона ( горе с лагерите).
-
Здравейте колеги, Можете ли да подадете информация откъде мога да поръчам преден тампон за двигателя (50840-s6f-e02) с добро отношение цена-качество? Само за информация - предлагат ми оригинален на цена 235 лв.
-
Питане към хонда 007 имам един пост от 19.03.2014. Ако това ти е проблема - решението е лесно
-
До bloiler Честито и много безаварийни. Централната конзола се сваля сравнително лесно, но ти трябва приспособление ( като пластина) първо се сваля конзолката на скоростия лост - става за 20 сек. , после горната, но е хубаво да го видиш в you tube. Ще видя за линка. Във форума има мисля всичко, което може да те интересува. След 2 месеца правя 5 години с тази кола и мисля, че избора ти е добър. На моята също не светеха лампа на климатика и на плафона като я купих и това бяха проблемите ми за много време. Горивния филтър е много важен, сменяй го на всяко масло .или най - много през едно. Тука нафтата не е като италиянската вярвай ми. Скоро го папах със задръстен филтър на горивната помпа и крушата за подкачване на гориво.
-
Здравейте колеги. Случва ми се странен проблем: в един момент колата губи обороти в смисъл не може да вдигне повече от 2500. При подаване на газ на празен ход за момент оборотите достигат 3000 и след това пак на 2300-2500. Това ме наведе на мисълта, че не достига гориво.Решението засега е: при изключен двигател напомпвам 3-4 пъти крушата и колата върви перфектно 25-30 км. и после пак така. Проверявах маркучите на горивния филтър, източвах от дренажа отдолу и няма промяна в поведението. Имате ли някаква идея за какво става дума. Горивния филтър е сменен преди 2-3000 км.
-
Отварям таблото, но нещо не мога да се ориентирам къде са точно лампите
-
Здравейте, колеги,Някой знае ли как се стига до осветлението на арматурното табло (червените рингове). Имам една лампа или светодиод - не знам, който си светва само когато завъртя стартера, тоест не е изгорял. Не е болка за умиране, но дразни. Та ако на някой му се пише - да даде съвет.
-
Към Code7Държача на крушката се намира с поръчка. На мен ми го доставиха във Варна много точни момчета, да не правя реклама на магазина. Излезна ми 22 лв. Предлагали са ми го и за 36. Просто трябва да се търси точния магазин. По-важното е да се научиш да ги монтираш. Аз преди време така си счупих фасунгата от много акъл - по 10 минути не мога да уцеля скобата даже в youtube гледах как го правят. Сега става за секунди. Между другото много ми горят крушките.
-
Към Code7Генератора и вакуумпомпата са на един вал при Исузу-то.Разделя ги една семеринка,и при проникване на масло гори изправителния блок и регулатора. Двете части са по около 30 лв. Семеринката е за 2-3. Проблема е в демонтажа. По каталог трябва да се демонтира радиатора. На мен ми го вадиха отдолу,но се откача гредата -абе 3 дена. Иначе на същия двигател (пр. Мазда или Опел) и читав майстор работата е 2-3 часа.Това ми случи това лято, точно 3 години направи колата при мен.