Jump to content

Nikola Ivanov

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Nikola Ivanov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    2010 Accord 2.4
  • Пол
    Не казвам
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    nikola.ivanoff

Последни посетители

1764 профилни разглеждания
  1. Ах ... изпуснах поръчката Вев пак да попитам за цена за този комплект - EBC Ultimax Pad & Plain Disc Kit PD40K825 Предварително благодаря!
  2. "Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." -Jeremy Clarkson

  3. 192km @6100RPM (Магистрала Хемус преди Варна) Това е максимума! Автомобилът е хеч с 3 врати и двигател D16V1, а на газ изпъва до 160 и се отказва
  4. Здравей NICKI,Известно ми е че автомобила е произведен в Aнглия, рамата ми започва с SHH и с големи букви пише "Made in U.K." . Смятам че няма чак такова значение къде се сглабят колите при положение, че процеса се изпълнява по лиценз и частите се произвеждат в Япония (или поне така си мисля ). Както и да е. Това което исках да изтъкна е всеизвестната слава на японските автомобили, а именно надежността им.ПП: Междо другото смятате ли, че хондите от Япония превъзхождат тези от Англия?
  5. Здравей ZaRRicK,Ами да, много тъпо съм го написал, колата ми е хеч с 3 врати. Като казвам купе имам предвид че е с 2 сртанични врати, но определено бъркам понятията. Благодаря за корекцията
  6. Здравейте Всички,Купих си сивик 7 преди три месеца. Тази кола ме грабна веднага щом я видях на живо. Двигателят е 1.6 16V 110 кс. Мощността не е малко, но не е и много... достатъчно е за купе тежащо около 1150 кг. Окачването е твърдо. Мислех си, че след като купето е по-голямо от предишните сивици, то и возията ще е по-комфортна, но съм се излъгал... обаче се свиква . ДВГ-то е тип SOHC (Single OverHead Camshaft), има един разпределителен вал и същевременно 16 клапана. Не съм технически навътре в нещата, но май това опростява конструкцията на двигателя и от там самата поддръжка (моля, поправете ме ако бъркам). Относно скоростния лост - Да! Удобно е Трябваше ми месец да свикна с мисълта че колата ми има израстък на сред таблото , но е много яко. (Когато дядо ми се качи в колата за първи път ме попита съвсвм сериозно "Тая ръчка за какво е?" имайки предвид скоростният лост ) Единствено се дразня че има голям ход, но това може да е само на моята кола, нека колегите със седмици да кажат и те.Колкото до комфорта на пътниците - возията е твърда, но място за пасажерите има (говоря за купето, предполагам че в модела с 5 врати пространството е повече).Ох, питаш дали има части ? Отговора е и да и не, някои неща се намират, а за други трябва да чакаш да ти ги доставят. Винаги можеш да отидеш в Бултрако АД и да си купиш каквото искаш, но е доста скъпичко - все пак са оригинални японски части.Аз съм сменил следното:Маслен филтър - 9 лвВъздушен филтър - 20 лвФилтър за климатика - два броя по 17 лвАнгренажен ремък - 30 лв Mitsuboshi, казаха ми че мога да изкарам 60 000 км с него (Оригиналният струва около 110 лв)Обтяжна ролка - 240 лв SKF с 10 дни доставка (Оригиналната струва 333 лв от Бултрако АД - аз купих такава)Предстои ми смяна на спирачките (дискове и накладки), но не съм се интересувал колко струва, щом разбера ще кажа. Също така и ремонт на предницата защото потропва.Колата е надеждна, все пак е японска! Вярно че е малко грозновата, но пък като знам италианските коли, които се хвалят с дизайна си, как изглеждат... сивик 7 ми се вижда красив .Това е от мен за сега, ако се сетя още нещо ще допълня.
×
×
  • Създай нов...