Jump to content

Tas4o

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Tas4o

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 24.10.1987

Profile Information

  • Кара
    Nissan Primera P12/Fiat 125p
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна/Ямбол

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/profile.php?id=1104055728
  • Skype
    stambi_1

Последни посетители

1929 профилни разглеждания
  1. Днес монтирах модула. За лош късмет, нямаше подготовка за фабрична аларма/централно. Прекарах два кабела през гофрето на вратата и го свързах към превкючвателя в машинката. Превключвател на бравата нямаше. Монтирах 10А реленце за отваряне на стъклото на багажника и свързах да мигат мигачите. Остава проблема с плафона! Някакви идеи? Чета из форума и други хора с този проблем, но никой не пише за решение. В краен случай ще го направя да свети само с отваряне на вратите. Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk
  2. Здравейте! Искам да монтирам модул за дистанционно заключване на CR-V1, но срещам трудност. При откачена букса на машинката на централното на шофьорската врата и при подаване на минус на кабелите от превключвателя за отключена/заключена врата, колата се заключва/отключва. При закачена букса, не се случва нищо. Съответно, като свържа модула, той не прави нищо. Нещо аз ли не ровя където трябва или има някакъв проблем? Другата ми питанка е как да прекарам 2та кабела към вратата, защото връзката е с букса, а не кух шлаух? А другия проблем, който не знам дали има нещо общо е, че когато се отключи вратата, светва плафона в купето, но когато се отвори, която и да е врата, той изгасва. Работи само на положение ON. Бутончетата на вратите са проверени, работят си. Идеи?
  3. Тези дни монтирах и на Honda FR-V. Монтажа е идентичен със Stream с леки изключения. Прекарват се отново 2 кабела до кутията с предпазители в коша. Кабелите, които трябват в кутията с предпазители са Зелен на бели точки (един от двата) и кафяв на бели точки. В купето за постоянен плюс използвате един от 2та дебели кабели (син и зелен). Сигнал за габарити от буксата за реглаж на фаровете има СИВ кабел. Плюс след контакт има голям избор от удобни кабели, които са забучени в таблото с бушони. Маса има удобен болт под таблото със закачени на него няколко други кабели. ВАЖНО! Някои FR-V-та имат някаква предварителна подготовка за нещо свързано с фаровете (може би дневни светлини). Има едно миниатюрно реленце, което не е силово, а управляващо, което започва да жужи, след като заработят дневните светлини. Това реленце не е свързано с нищо, което работи по автомобила, затова го премахнах. Ако много държите да не го махате, може да си вземете модул, който може да управлява външно реле. Взимате едно нормално отворено реле и прекарвате управлението на това малкото реленце през допълнителното, макар, че няма абсолютно никакъв смисъл! Изпробвано е всичко по колата и си работи с или без това миниатюрно реленце. Това реленце се вижда, когато се свалят корите около волана, закачено е в група с още 4 реленца на основната тръба под таблото. 35% Къси: 35% Дълги: п.п. Някой модератор, може да добави в заглавието и FR-V.
  4. Пак казвам! Оригиналната схема поне на Сивик и Стима, крушките имат 1 плюс и 2 минуса, като единия по дефоулт е постоянен. Или минуса е към късата светлина или към дългата. Ако се подаде плюс към крушките през прекъсване на минусовия кабел, то крушките ще светят на 100%, в зависимост накъде е бутнат лоста! Минусов модул съм монтирал на 2 Хюндая, но там крушките имат 2 постоянни плюса, а минуса се управлява от лоста за фаровете. При Хонда е обратно: Има 1 плюс и 2 минуса за къси и дълги, като лоста за дългите играе превключвател. Монтаж в двигателния отсег е възможен и няма никакъв смисъл да се слагат прехоници на буксите, а всичко се запоява на кабелите под кутията с предпазители, но няма смисъл. Реално към моторния отсег е необходимо да се прекарат 2 кабела, а всички останали връзки се правят при кутията с бушони в купето. Ако релетата за фаровете бяха в купето, дори нямаше да се налага да се прекарват кабели до коша. Оригиналната инсталация е непокътната, като кабелите на модула се запояват за оригиналната инсталация, без да се реже, а само заголва кабела. Поздрави!
  5. Ако се свърже Синия кабел, заедно с Червения, ефекта ще е такъв, че веднъж активиран модул, няма да изгасва, до изключване на акумулатора. Няма проблем да се монтира в кутията с релета в двигателния отсег, стига да е достатъчно прахо и влаго защитен. Монтирал съм на 2 Тойоти Ярис 2012г. модулите в тези кутии и засега нямат проблеми. Минусов модул не върши работа, защото крушките в изключен режим, нямат нито Плюс нито МИНУС!. Единствено късата светлина има постоянен МИНУС! Ако се монтира минусов модул на минусовия кабел на дългите с допълнително реле, което да пусне +, ще светне и късата светлина на 100%, така, че този вариант е неприложим. Най-простия вариант е първия, който съм описал. Светят късите или дългите в зависимост, накъде е бутнат лоста на дългите! Поздрави!
  6. И не забравяйте: Схемата показва, а пробната лампа доказва! Така че проверявате кабелите преди монтаж, защото може да има разминаване понякога!
  7. Днес монтирах модул за автоматично включване на светлините на Stream и реших да споделя с Вас начина на монтаж, за да е полезен на някой, който реши да се захване сам. Предполагам, че на Сивик 7ген. преди фейслифта, инсталацията е същата, но може да им разлиза в цветовете на кабелите. Модела на модула е CarDRL 4. Има 2 начина за монтаж! При единия светят или късите или дългите на процент (в зависимост от това в коя позиция е ключа за включване на дългите). Другия вариант е да светят само дългите на процент, без значение от позицията на ключа. Аз съм го монтирал по първия начин. Прекарват се 2 кабела до кутията с предпазители и релета в двигателни отсег. Прекарах ги през гумена тапа зад жабката. Свързват се към Червен и Червен/Жълт кабел. Кабелите се свързват към 2та жълти кабела на модула. Червения кабел от модула се свързва към Бял/Червен дебел кабел от кутията с бушони под волана. Синия кабел от модула се свързва към Черен/Жълт тънък кабел от кутията с бушони под волана. (Може от който кабел си искате, който има напрежение след контакт) Белия кабел на модула се свързва към Червен/Черен кабел от буксата на копчето за регулиране на огледалата. (просто беше по удобно, отколкото да търся правилния кабел от кутията с бушони, който иска, може да си търси кабела от кутията с бушони). Сивия кабел към модула се свързва към някой от 2та жълти кабела от модула. Черния кабел избирате къде да го свържете към маса. Има достатъчно болтове под таблото. 2рия вариант е същия като 1вия с тази разлика, че се прекъсва Червен/Бял кабел от лоста за включване на фаровете и се монтира Превключващо реле, втория извод на което се прикача към Червен/Син кабел от лоста за светлините. Самото реле се управлява от кафевия кабел на модула. Плюс за релето може да вземете от дебелия Бял/Червен кабел. Така реализиран монтаж, когато заработи модула, релето ще прекъсне масата към късите и ще я прехвърли към дългите. Когато включите габарити релето се затваря и възстановява масата към късите. Ако монтирате модула по 1вия начин го настойте на 35-40% сила на светене, а при втория начин на 25-30%. Прилагам 2 снимки: Първата е 40% къси, втората е 40% дълги светлини. Поздрави! Станимир Мангъров
  8. Е не може ли да се бодне една оранжева диодна лента зад стъклото. Около 3лв е метъра и работи на 12 волта. 2 реда по 6 диода и си ти.
  9. Аз залагам на прекъснат кабел, някъде около мястото, където се свива огледалото, особенно, ако се прибира по-често огледалото.
×
×
  • Създай нов...