Jump to content

TipoMan

Фен
  • Мнения

    217
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно TipoMan

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://forums.hondabg.com/uploads/photo-10869.jpg

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

7012 профилни разглеждания
  1. Моето мнение за модела съм написал тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95683&p=1057413639 Тъй-като се дискутират цени и се сравнява модела с други "алтернативи". Преди половин година продадох колата за 3800лв (три хиляди и осемстотин лева). Смея да твърдя, че това беше най-добрата конфигурация. Модел от 2002 година, на детайлите по колата имаше щампи за производство от 2002-а. С 2.3 двигател , по-мощен от 2.0 и с ръчни скорости, а не с проблемния стар автоматик на 3.0. Стоя половин година в мобилето и другите сайтове. За този период я гледаха двама души. Първият като я видя каза - ама тя с две врати ли е. Вторият я купи. Колата винаги е имала пълно каско, беше с перфектна боя и стегнато окачване. Ако почна като някои от горните колеги да смятам колко ми е излязла, трябваше да и искам над 10 бона вероятно. Така де, купих я за 8 000, 6 пъти каско по 800лв + съединител 500лв + масла и консумативи 10+ пъти по 100лв. Така че, колега купувач, каквото и да гледаш, адекватаната цена на модела е под 4 000лв И ако някой ще го сравнява, моля да го прави с коли в този ценови клас. Колега ADH, моля намери ми е36 с 2,8 двигателя в състояни поне близко до по-горе описаното за под 4к, след 2000 година... Купувам го веднага!
  2. Не виждам защо се сърдиш и обвиняваш, че излагам позицията на British Petroleum, която за съжаление не съвпада с твоята. Те ясно казват : "under shelter in a sealed container" - до 1 година. Теоритизирай си колкото искаш дали в твоя много по-"идеално запечатан контейнер", при абсолютна 0, във вакуум и без магнитно въздействие бензинът може да издържи повече, вероятно в някой форум за теоретична химия това би било интересно... "opened container" - 3 до 6 месеца (при 30 и 20 градуса, съответно) "in equipment fuel tanks" (автомобилен резервоар) - до 1 месец. Ти казваш 6. Може и маслото да сменяш на 90хил километра, вместо на предписаните 15, колата пак си пали с него, какво му е.... Може да слагаш и "тракторна" нафта в колата си - но това си е твое решение - и не ми се сърди, ако аз не го споделям. За съвременен бензинов двигател старото гориво е не по-малко опасно... Според мен всеки е в правото си да прецени дали да вярва на British Petroleum или на теб, нали за това е форума. Ето, аз пък смятам, че Елвис е жив - но няма да започна да те нападам, ако ти не си съгласен с мен.
  3. Колега, също толкова уверено преди време даваше съвети, които рискуваха "да запалят" (в буквалния смисъл) колите на съфорумниците ти... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=86191&hl= Сега, вероятно за да компенсираш, си решил да им пречиш "да запалят" (двигателя). Ако не вярваш на руски сайтове, ето ти официален документ от British Petroleum. http://www.bp.com/content/dam/bp-country/en_au/products-services/fuels/opal-fuel/Opal-factsheet-storagehandling.pdf The storage life of petrol is one year when stored under shelter in a sealed container. Once a seal is broken the fuel has a storage life of six months at 20°C or three months at 30°C. Ето и нагледно какво се случва с бензина в резервоара на автомобила за няколко седмици.
  4. Всъщност най-много му пречи топлината... Според приетите стандарти срокът на годност в резервоар е 6 месеца. От личен опит - след 3 месеца кола, оставена на открит паркинг през лятото палеше все по трудно и прекъсваше. На четвъртия просто спря да пали - туба нов пресен безнин и всичко се оправи. В средней климатической зоне бензин может храниться в плотно закрытых канистрах без существенной потери качества до 12 месяцев, а в баке автомобиля — не более 6 месяцев. Для северных районов сроки увеличиваются в 1,5—2 раза, а для южных — сокращаются вдвое. http://www.autocop.ru/obslremontexpl/hranenie-benzina.htm
  5. Двете зимни гуми са купени преди по-малко от година и са на по-малко от 1000км. Моделът е Goodyear ultra grip 8, дот-а е от 2014-а. Другите 2 са стари, на поне 6 години, имат доста грайфер, но са "опечени". Джантите са оригиналните от Accord Coupe 6 генерация. Гумите са на джантите, не ми се занимава да ги продавам отделно. Не ми се занимава и с куриери. Цена : 280лв. За контакти - на лични съобщения.
  6. Хубавото е, че може, Лошото, че става скоростна кутия само и единствено от Accura CL-S. Хубавото е, че тя е 6 скоростна. Лошото е, че тая Acura се е продавала само в US, а там автоматиците доминират. (май има и JDM версия) Още по-лошото е, че не си единствения, който иска да сложи ръчни скорости на тоя двигател в хонда. Та комбинацията от горните фактори води до факта, че такава скоростна кутия струва повече от акорд купе в щатите в момента. Ето ти цяла тема, с пълен списък какво трябва и колко струва: http://www.6thgenaccord.com/forums/showthread.php?t=47826 Общо взето мнението на американците е направо да купуваш J32A2 с кутията от потрошена Акура - получаваш 260 коня + 6 ръчни скорости и bolt-on swap. Ето ти една такава оферта, бая изгодна, даже и доставка предлага. http://www.ebay.com/itm/JDM-01-03-Acura-CL-TL-3-2L-J32A-Type-S-Engine-B7WA-Transmission-Tiptronic-J32A2-/121672918017?hash=item1c54456401&vxp=mtr
  7. Много подробна... и емоционална изповед от ADH Honda Ще опитам да дам и аз моя принос по темата. Разбирам, че начинът да преодолееш мъката от раздяла с нещо обичано (кола/жена/куче) понякога минава и през пълното му отрицание... затова ще си позволя и директно да се конфронтирам с някои от оценките... Имам Accord Coupe Special Edition 2002 от почти 6 години. Двигателят е 2.3 - F23A1 , ръчни скорости. Колата е произведена за Канада ( таблото поне е в километри, не в мили)... Към недостатъците изброени от колегата, добавям: - Лоша шумоизолация. Липса на подкартерна кора (от там винаги мръсен кош и двигател, бързо изстиване зимата, шум и т.н.). - Малко място на задната седалка, още повече, предвид ненужно огромния багажник. Относно скоростите: Да, неудобни са, но защото са безумно дълги, не къси ! При мен на 5-а, с 3000 оборота колата се движи с 125км/ч (реални 130, защото съм с по-високи гуми). На втора правя 105км/ч при 6200 оборота.. Щом колегата е чел по американските форуми, трябваше да забележи, че масово я хвалят, че дори 4-та предавка е overdrive (предаватело число под 1, сиреч икономична). Ето ги всичките коефициенти: Transmission gear ratio (1st) 3.29 | (2nd) 1.81 | (3rd) 1.19 | (4th) .90 | (5th) .69 Много неудобна е при ускорение в града. Като смениш от първа на втора дори на 6000 оборота, после падаш на 3500 и една-две секунди натискаш газта и псуваш през зъби, защото тоя двигател до 4200 оборота е мъртвец... Ако примерно от 30 искаш да ускориш за да се изперчиш на някоя кака в баничарка, направо забрави - първа не можеш да вкараш, а си на 2000 оборота и до заветните 4000 клатиш гъза напред-назад в опит да си помогнеш... Но затова пък на дълъг път, разхода е около 8(на магистрала при 130 с климатик) и дори около 7 (при около 90-100км/ч). А и да поддържаш 100 при 2500 оборота, освен икономично, е и комфортно... Незнам европейските с какви скорости излизат, но чак пък такава драстична разлика... Пластмасите на мен ми харесват (бежови са). Цялата облицовка (около таблото, над конзолата, жабка, врати) е от е пластмаса с някакъв вид латекс отдолу - потъва милиметър при натиск с нокът, без да се драска. Изобщо не изглеждат евтини, не се захабяват. Сравнявам примерно с тези на чисто нов Авенсис (имам такъв служебен). Единствено конзолата пребоядисах с черен грапав мат - беше надрана от пишман-крадец. Относно ускорението - да, колата не е бегачка. Имал съм десетки гонки на Аспарухов мост (около километър участък лек баир нагоре). Започват от около 60 до към 140-150км/ч... Да - падам с много от Голф 3 150 коня или Мерцедес 200 компресор 190коня. С малко от Астра Бертоне. Но съм наравно с БМВ 318IS(140кс) или 320(150кс). Общо взето съм или наравно или с малко дърпам повечето турбодизели около 130-140коня на коли с подобни килограми. Дърпам с много Голф 2.0 110коня. Мерил съм се и с Мазда Миата 800кила + две гъзета вътре (1.6 110 коня) - Нямаше никакъв шанс Относно возията - категорично не съм съгласен. Моята вози меко, дори прекалено меко, като ладия направо - незнам как колегата твърди, че окачването е твърдо! Да - не става да се правиш на съзтезател в завои, но дупки и неравности се понясят много по-добре от споменатия Авенсис. Позицията на шофьора е на перфектното място, точно посредата между предната и задната ос - там неравностите се усещат най-малко. Да се твърди, че колата е тясна за шофьора, е направо абсурдно. Аз съм 188см 90кила и ми е идеална. Да, Пасат 89-а е малко по-широк... Но примерно 5-а и 7-а генерация Акорди са ми по-тесни - някак си в раменете. Отоплението на седалките е огромен кеф - имам прегорено на плюша на облегалката(тъмно петно, все едно от запалка), защото зимата се натисках като премръзнала мастия в нея, и явно през дебелото яке не усетих навреме, че прекалявам... Та не ми изглежда слабо, по-скоро втората степен на твоята не е работило... А относно задницата, виж моята (от аватара де). Към предимствата: Голям просвет(клиренс) - 15см по каталог. Освен това "кошовете" побират много по-големи гуми и я карам с 205/60/16 - от там още сантиметър височина. Прекрасен комфорт и удобни седалки (моите са дори само механични и са плюшени). Позицията ти е по-излегната, примерно като в прелюд. Подлакътника е на място. Желязно/неразрушимо окачване. Евтино за поддръжка. Направо си развалих стила на каране - не ми пука от дупки или бабуни вече. За 6 години съм сменил един шарнир - 50лв с труда... Наскоро пътувахме семейно с един приятел и дойде моя ред да карам колата им. - Като ревна жена му "Аууу, Хаудито, полека, носачите, няколкостотин скоро пак дадохме.... ауууу" . Кво ми пука бе, да не е ставало кола като не иска да го трошат, няма и това да мисля . Поне си гарантирах да ме возят и да си пия биричка през останалия път. И какво се оказва? Имаш безпроблемно окачване и никаква ръжда. Че това са 80% от разходите за поддръжка на 10+ годишните легени бре? Не съм чул модела да е известен с проблемен двигател или карантии(освен автоматика), дори напротив... Какво да им се счупи друго? Не се сещам за друга кола в този клас, която може да предожи толкова приятна возия с толкова евтина поддръжка! Да я сравяваш с BMW или Lexus е абсурдно - Това са в пъти по-скъпи автомобили! Моята я взех за 8 бона, а нямаше навършени и 7 години - айде намери ми 6 годишно BMW или Mercedes за тези пари... Според мен адекватна цена на модела в момента е около 3к. Това че някой се пробва да си продаде кошницата за два пъти повече е проблем на баламата, който ще я купи. Точно като купих хондата получих и чисто новичък служебен авенсис дизел 150 коня. Е да, много по-безшумен е, повече върви, че и безумно здрав се оказа.... но не ти прави кеф. Пластмасите евтини, седалките миришат на евтино. Даваш газ, залепя те, ама не ти е кеф....А и колко е грозен...грозееееееен ... Ако щеш вярвай, всеки път като се прибера от командировка нямам търпение да си се кача в хондата. Просто това е кола, направена да ти доставя удоволствие от шофирането. Дори примерно година след като я взех.. събуждам се в понеделник, цепи те главата, вън студ, трябва да ходиш на работа, там проблеми ... и единственото хубаво в цялата ситуация - ще се накефя на хондата докато отида до офиса Все пак, въпрос на вкус (казало кучето и си облизало топките). ..... И колега, по clk-та и аз се заглеждам, ама кола, с огромен часовник на таблото просто няма да карам...
  8. Има..има... и върши страхотна работа - даже индикация на таблото са изкарали...и отделен предпазител са му сложили... Даже в момента съм го свалил да му направя малко профилактика, че почна да не се включва винаги: http://www.nyx.net/~smanley/hondadrlfix/index.html И сивиците имат: http://www.hometechprojects.com/projects/honda-civic-drl-module-repair/ И новите акорди имат: http://www.driveaccord.net/forums/showthread.php?t=39371
  9. Айде по-леко с квалификациите...Имам познат гумаджия, който кара или с летни, или със зимни с шипове, които слага само като падне сняг.Събужда се човека, поглежда времето навън, решава какви обувки да си обуе на краката и с какво да обуе колата.Според мен той би имал пълно право да обвини теб в "безотговорност" за това, че караш при 20 градуса със зимни гуми ;-)
  10. Имам близки наблюдения и над двата модела.Да - Акорд-а е много по-красив, но пък е нереално скъп - 10 годишни кошници се продават за по 12-15 бона...Аз моя го взех няма и 7 годишен за 8 бона и още смятам, че съм се набутал.Маздата е просто скучна - пластмаса.... пластмаса... седалките миришат на евтино... отсвякъде си е форд-баничарка - но пък е здрава !Акорда ще ти е тесен в раменете - хубави седалки има кожа + текстил в краищата, но ако си 1.90, ще са ти неудобни...Ще ти е тясно и на краката - не напред, а настрани.Маздите си гният - а това не се лекува - Акордите умират по-достойно.Но пък читава Мазда може да намериш за под 8 бона, което е невъзможно за Акорда.Така че определи кои критерии са приоритет за теб, покарай ги и двете и си прецени. Лично аз между двата легена бих избрал по-евтиния...Ако искаш колата да те кефи - аз бих търсил К24 - 190 коня акорда без значение от цената.Ако просто искаш нещо да те вози - не виждам с какво двулитровия акорд може да оправдае два пъти по-високата си цена спрямо аналогичната мазда...
  11. Избрах варианта "помпа втора употреба".Нова не намерих, а в Неделя магазините за авточасти са в (заслужена) почивка.Самата смяна ми отне над 5 часа.Нямах ключе звезда 8мм и за да обезвъздуша свалях и долната помпа. http://imageshack.us/photo/my-images/697/dsc01964v.jpg/Горната я слагах два пъти, щото бях забравил о-пръстенче на щуцера и...Като се замисля, ако трябва пак да го направя, ще ми отнеме под час. То затова нормалните хора си дават колата на майстор Благодаря на всички за съветите!
  12. Много благодаря за съветите!Намерих ремонтен комплект за горна помпа от евро07 - 35лв.http://www.euro07.bg/catalog/article_details.php?id=157883Подготвих се и теоретично как се сменя помпата http://accordownersclub.co.uk/6th-5th-generation-accord/377-6th-gen-how-replace-clutch-master-cylinder.htmlhttps://www.youtube.com/watch?v=NCm8vYJ9eVkСлязох да я свалям днес, но реших преди това пак да я пробвам и... никакви симптоми за проблем...Нещо се разколебах да я изтърбушвам и пълня със съмнителни части.Напълних догоре със спирачна течност и ще покарам още малко, да видим...
  13. Изчетох темите, но отговор не намирам.При натиснат продължително(5-10 секунди) съединител, педалът остава потънал и отделя много по-рано. При бързо натискане и смяна на скорости проблем (все още) няма...Няма видим теч нито в купето при педала от "главната" помпа, нито при двигателя при "горната".Вдигах маншона, сух е.Няма загуба на хидравлична течност, стои си между мин и макс от почти пет години.Колата е 6 gen accord coupe.Всички описания на такива проблеми, които намерих, са съпроводени със загуба на хидравлична течност, а при мен (все още) такава няма.Има ли начин да се определи коя от двете помпи е заминала без да свалят и разглобяват (доколкото е възможно)?Някой има ли опит с ремонтен комплект гумички за помпите, ако изобщо такива се продават ?
  14. Извинявай, че се конфронтирам така директно, но в случая наистина може да утрепеш някой с тази грешна информация.Таблицата, която си посочил, е за изготвяне на предпазители! Стойностите в нея показват при какво сечение и при какъв ток проводникът гарантирано ще се прекъсне (ще се разтопи). "Токов плавления" означава ток на разтопяване Като знаем, че температурата на топене на някои метали е в пъти по-голяма от температурата на запалване на изолацията на нормален кабел, сам се досещаш, че дори и двойно да се застрахова, пак гарантирано ще се подпали.
×
×
  • Създай нов...