-
Мнения
995 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
21 NeutralОтносно Slade
-
Ранг
powered by HONDA
Profile Information
-
Кара
Civic 6th `99, D15Z8
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
5218 профилни разглеждания
-
Хубавото на зелената карта е, че пише и на английски, с което може да се спестят доста главоболия при евентуално ПТП и вземане на данните от полицата, които иначе са на български.Хубаво е да се кара по правилата там, едно от "големите нарушения" се води пресичане на двойно непрекъсната линия или пък непозволен обратен завой. По-добре карайте допълнително няколко км, за да обърнете, отколкото да ви подгонят за подобна глупост, струваща няколко стотин евро, сваляне на номера и разправии в пощи и полиция.За късмет не ми се е случвало да ме спират и глобяват, но имам познати, които са изгаряли така. Карайте по правилник и най-вероятно никой няма да ви закача, даже няма да ги видите по пътищата.
-
Стискам палци на Иво, вярвам, че ще се справи! Ще помагам с каквото мога
-
Помагам с каквото мога, сигурен съм, че ще се пребориш Мартине!
-
Оп, и аз съм в кюпа с едно Ferrini R3 (нещо като Аполона). За почти 1 година успях да му потроша педалите и курбелите, разкарах и вилката Suntour като на нейно място се мъдри едно старо Marzocchi със 120mm ход ама е класи над Сънтура. Гумите също вече не са фабричните, както и лапата, скоро очаквам и кормилото да "порастне". Изобщо на колело под 1500лв всичко му е за смяна П.П. Да използвам темата за молба за съвет:Търся велобагажник за англичанката (5 врати) - няма такива за 5-тата врата, още повече, че съм с крило.Единствена алтернатива май са напречни греди на тавана, но какви и за колко пари? Някой има ли представа от модел, който гарантирано става за англичанката и евентуално колко пари?
-
Мерси за инфото!
-
Мерси много за графиките!Наистина изглежда вълшебен тоя колектор, ако по колата от долната графика не е пипано нищо друго.Даже в ниските (2500) мощността излиза по-висока.
-
Да използвам темата на колегата, при смяна на външно каре и тампони по задното окачване, налага ли се реглаж на преден / заден мост?
-
Добре, а що толкова държиш да се заключи/изтрие?
-
Аз мога да потвърдя, при скорости над 120км/ч отклонението на километража ми е поне 10км/ч в полза на тоя на таблото. Сори ама 200км/ч вероятно не са 200км/ч....Ако се вайкате, че D15Z6 в японското купе е мудно, елате да видите англичанката с 4 човека с багажи и климатик лятото, тогава на Хемус почва сваляне на предавки.Иначе колата ме кефи - разходът й е супер приличен, за разлика от данъка. С повечко каране разликата може и да се избие.Това с колекторите 4-2-1 е интересно, нямах представа, че има някакъв ефект. Какво всъщност се променя - динамиката в ниските обороти или мощността?
-
"Да се наказват със затвор тези водачи, които по непредпазливост причинят смърт на пешеходна пътека или спирка, ако избягат от местопрестъплението, не са правоспособни да шофират, минат на червен светофар или карат с превишена скорост над 50 км/ч от допустимите." Значи ако мина на жълто (днес един щеше да ме натресе отзад) и в затвора?
-
В момента съм с Репсол 10w40 и при -15 действително се усеща, че по-тежко върти двг при палене. Мисля си, че ако човек прави по 2 и повече смени на масла годишно, може да си позволи зимата да сложи 5w40, поне на двигателя ще му е по-лесен стартът в големия студ.
-
Глобата от фиш не може да стане на акт - някой да дойде вкъщи и да ти го напише. Води се, че изтеклият фиш е "влязло в сила НП", след която глобата пак си я дължиш, а най-вероятно ще ти смъкнат и точки, ако за нарушението по принцип се вземат. Следващият път когато при акт ви вземат синьото талонче, може да се наложи да се плати и това "влязло в сила НП" (бивш фиш), преди да си го вземете обратно от КАТ. Така си мисля, че стоят нещата. Още по-неприятно би било тези задължения да отиват директно към НАП при разни публични изпълнители...
-
Да, аз се ударих на лед преди 2г с чисто нови зимни гуми. А нямаше и 20км/ч