Jump to content
Ico Dimitrov

Swap B18c4 Civic 4gen

Recommended Posts

В момента сам с ЕК3 и Б18Ц4 мотор и Имам силното желание да си купя една 4-та генерация civic 1.3 и да си монтирам Б18-ката в него за кеф през свободното време и почивни дни .Поради кризата тоя мотор не е за евридейка с тоя разход та съм замислил ЕК3-то да мине на газ а Б18-ката за кеф.Колко трудно е това и какви проблеми се очаква и възможно ли е или да се ориентирам към 5та генерация ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За захващането на мотора не знам, ама по-добре си купи D15 (която генерация искаш), че иначе много игра с горивната система (резервоар, пътища, филтър). От мнението ти не разбрах дали искаш да сложиш мотора от колата която купуваш в EK3-то или не. Както и да е, разхода на D15 не е по-висок от на D13, а може би и по-нисък понякога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента сам с ЕК3 и Б18Ц4 мотор и Имам силното желание да си купя една 4-та генерация civic 1.3 и да си монтирам Б18-ката в него за кеф през свободното време и почивни дни .Поради кризата тоя мотор не е за евридейка с тоя разход та съм замислил ЕК3-то да мине на газ а Б18-ката за кеф.Колко трудно е това и какви проблеми се очаква и възможно ли е или да се ориентирам към 5та генерация ?

Ще имаш доста голяма игра със захвата на мотора (тампоните), всички се преправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Chris Barnes : Б18-ката си е монтиран в ЕК3 /моята/,така да се каже искам да го разкарам и да го монтирам в 4та ген .Избрах 1.3 заради килограмите по каталог 832кг сега разгледах тук там 4та ген скоростите са на некви жила там как стой проблема .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разбрах, че Б18ката е в твоята кола, не ми стана ясно като я извадиш какво ще сложиш в ЕКто :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не сам го мислил това не ми е проблем или стария D15Z6 или двигатела от 4та генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен ще ми е интересно да боднеш в някой хеч 4та генерация такъв сигурно ще цепи мрака, с това леко купенце тия 180 коня мисля, че бяха сток някаде двигатели просто варвежа ще е истинска мания :lol:

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямаш проблеми със слагането на мотора в 4-та генерация, ние сложихме на 1.3 в пета генерация глава от Д16З6 единственото което ти трябва допълнително е резервоар от Д15 или някаква хонда с инжекция и някой да ти нареди инсталацията после, но ако се наемеш нее невъзможно да го направиш! Важно е желанието, тампоните се преправят за 1 ден. Поне на мен толкова ми отне със моя рекс когато му слагах Б18 някога. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тампоните , лесно ще му ги преправят, обаче за съединителя , трябва ли да купува адаптор от кабел към хидро или и за там има измислено нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тампоните , лесно ще му ги преправят, обаче за съединителя , трябва ли да купува адаптор от кабел към хидро или и за там има измислено нещо друго?

Или адаптор, или си слага хидро съединител, или слага кутия от Б серия с кабелен такъв (примерно от Б16А1). Варианти много.За тампоните на двигателя има китове за конверсия от Д към Б серия , но не са никак евтини (виж HASPORT). Другия по-евтин вариант е с флекса и телоподаващото ;).Имай предвид, че този двигател е доста по-тежък от Д13/15 и може да се наложи подсилване на предното окачване ;)>Успех ! Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с HASPORT отпада никак не ми се иска тампоните да са ми по скъпи от колата . Флекса и телоподаващото е по ефтинийка.Явно по голем проблем са скоростите и понеже това ,хидро съединител и адаптор от кабел към хидро нищо не ми говорат ще се наложи да се по образовам малко в интернет . Мерси на всички колеги . КRING кога да званна за безплатни уроци ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти трябва .После само ще те боли главата от глупости. По темата : Колко всъщност разликата в кг между 4-та и 5-та генерация.Имам впредвид че Б18 в 5-та си влиза като у дома си , пък за 4-та си е като абордаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледай темата на Емо, той сложи Б16 в коша на 4ген, а последно е с Б18. Има преправяне за тампоните, има вариант и за съединитела.В краен слуай се свържи с него и отдели време да видиш на живо 4ген как е направено всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...