Jump to content

Recommended Posts

Значи проблема е следния, слагам P28 на D15Z6 (икономичен витек), като ползвам готов преход от OBDIIb към OBDI.

Колата пали, смесите малко богати щото еку-то е с оригиналните таблици, ама бива. Единствената грешка на ЕКУ-то е 22-ра и съответно витек-а не се включва.

Икономичния витек няма pressure switch, нормално е да дава грешка. Поразчетох из нета, навсякаде умните хода казват да се вържат накъсо пинове А4 и D6.

Е, вързах ги, давам на контакт чек лампата изгасна, грешки няма. Запалих колата, и гадната лампа пак светна. Викам си ще проверя за грешки, окъсявам буксата, грешки няма.

Направих пробно кръгче, върви добре, има витек, само смесите са си богати ама тва като си оправя проблема с програматора ще го оправя.

Надявам се да съм обяснил достатъчно ясно.

Е та въпроса ми е, какво означава чек лампа само при работещ двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цял ден чета из разни форуми, никой не се е оплакал след А4/D6 окъсяването.Почвам да си мисля че причината за дразнещата лампа си е била там и преди това, но го отдавах на грешка 22 което ЕКУ-то ми вадеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става ясно дали лампата светва,когато запалиш или светва,когато достигнеш обороти ,необходими за задействането на Витека.Различно е.В първия случай ЕЦУто търси датчика а в другия датчика търси налягане на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като окъсих A4/D6 вече не дава грешка 22, всъщност не дава никакви грешки. Давам на контакт, чек лампата си гасне. В момента който запаля мотора и светва, гася веднага, окъсявам буксата, грешки отново няма. Въобще какво означава когато свети чека а няма запаметени грешки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи извадих пинаут-а на ОБД1 и ОБД2а, и проверих прехода кабелче по кабелче, всичко е наред.Дайте идея какво друго мога да опитам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих VTEC Pressure Switch/Sensor и го монтирах. На витек клапана на икономичния витек има оставено място. Пуснах кабелите, всичко уш е ОК.Но след като запаля двигателя лампата пак светва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...