Jump to content
Jooo

Километража блокира на всеки 100 и/или 1000 км

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Колата е англичанка '97. Километража си работеше до скоро, преди да блокира на 219 999 км. Реших, че от годините "2"-та на десетохилядите е заяла, за това отворих таблото, свалих предното стъкло (което затваря циферблатите), след което стигнах до самите циферблати, и стрелките по тях. Врътнах двойката малко насила, след което си показа 220 000 км, и реших, че проблема е решен. Километража наистина си тръгна да си отчита, само че само след 99 км - ето, че спря пак?! Някой да знае как мога да сваля самия циферблат и/или стрелките за да видя механизма от долу?... Или някакви други предложения?И... макар и по-малък, но все пак дразнещ е проблема със скоростомера - отчита ми с 10 км/ч повече, отколкото карам. Адитивно е (т.е. винаги са 10 км/ч повече), при каквато и да е скорост. Още когато дам на контакт стрелката се отмества на около 10 км/ч (при спряло положение). Иначе си работи, ама трябва да смяташ :worthy:. Има ли някакъв начин за калибровка или корекция положението на самата стрелка? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не се е справял с подобен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М, справям се - на всеки 1000 км, таблото долу. Веднъж подмина няколко пъти, но после пак спря. Имам резервно табло и затова сегашното го ръчкам да видя дали ще се оправи ама май не иска. Нещо обаче и на мен не ми се отдава да разглобя механизма нацяло, точно заради стрелката, страх ме е че може да спре да отчита вярно, знам че на оборотомера е доста чувствителна и може да се размести, предполагам и за скоростомера е подобно. Имаше някъде тема, че при слагане на плазмени циферблати може да се прецака оборотомера.Аз предполагамм, че проблема при мен е дошъл от това че някой прекалено насилствено се е опитвал да подмлади колата.Моята е японка D14A4, но предполагам че са сходни таблата.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като свалиш таблото отзад би трявало да може да се разглоби, поне такъв спомен имам от книжката на хонда която разглеждах, също така по същия начин съм разглобявал две табла на други коли. Задния бял капак на които има лентови кабели и на които са крушките за осветление се сваля и така се докопваш до механизма на километража, предполагам че малко смазка с ВД и ако няма някоя други видими причини да не работи ще си тръгне. Наи вероятно оста която държи едни малки като зъбни колеленца които имат за цел да превъртата на всяка 9-ка и съседното колело ти правят номера (запрашяват се и затягат в оста). Ако го разглобиш съм сигурен че ще се справиш, все пак не се е родило там че да не може да се оправи. Единствено се притеснявам както казваш да не би да трябва да се свалят стрелките и предния панел да играе роля на капак, а карантията да е от долу в задния панел. Тогава не знам с стрелките какви са рисковете :) А това че ти показва с 10км повече хич да не ти пука, таман по малко ша те спират за превишена скорост щото без да искаш ще внимаваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това се полуяава когато някои специалист го е базикал за да ти направи колата с 100000 км по нова.Сменяш таблото и готово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти му предложи е гати офертата "сменяш таблото и готово" я направо смени колата !!! Няма начин да не може да се оправи, жалко че не си близо до пловдив да доидеш да го разколачим и д аму видим сметката :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам от скоро 1.4is японска от скоро и моят стана така бликира на 129999 преди да блокира първата цифра 1 - стотиците ми застана между1 и 2 тоест между 129000 и 229000 и много ме подразни ,тогава отворих само прозрачния капак от пред и върнах първата цифра пак на 1 но днес направо заби на129999 и немърда ,разглобих го нацяло махнах само километража от целия панел без да махам стрелката, километража се държи на 4 болчета от задната страна на панела от кадето се завъртат и сменят крушчиците.като се извади се вижда всичко до цифричките които бяха забили има още едни бели кръгли зъбчета на една ос,от едната страна оста с белите малки зъбчета беше леко излязла от леглото- щифтчето,това става от некадърници които са ми върнали километража на сила с отверка или нещо друго в автосалона преди да ми е продадът ,искарах още малко излязлата ос с малките бели колелца и цифрите на километража вече можех да си ги въртя и направя на колкото искам нправих ги на 100000 вкарах оста с белите зъбчета в леглото докато щракне и всичко заспа,разбрах целият механизъм и без да искам станах специалист по връщането на километражи без да се счупи или повреди нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... е за това говоря и аз :) няма непоправими неща :) успех и на колегата с неговия. А твоята няма да я купуваме щом си превъртал и ти километража ;) шегичкам се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моят случей както споменах като са ми върнали цифрите на километража на сила ,втората ос с бели зъбчета която премества всяко по голямо колелце през всяко 9 беше излязла от единия край зъбчетата се срешат с зъбчетата на колелцата на цифрите вместо да влязат едно в друго и да преместят девятката да стане нула заради излязлата ос и на 100 или 1000 или 10000 блокирва.направих и снимки с телефона си на механизма някой ако иска мога да му ги пратя по skype.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много, тези дни ще го отворя да си поиграя... А тези болтчета отзад ги бях видял, ама реших че са само за да държат "найлона" с пистите по него. Ако ги бях развил щях да го отворя, ама няма значение. Мерси отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пропуснах да ти пиша като наместиш всичко и всички зъбчета провери с една игла дали всички цифрички имат лек луфт нагоре надолу (трябва да имат лек луфт ако нямат значи някое зъбче е блокирало,намести го и тогава сгобявай километража) УСПЕХ :) и пиши после какво си направил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се стискай със снимките, колега, пусни да ги видим :) Аз моя три пъти съм го отварял, но не се сещам за коя ос говориш. От горната страна над цифрите има едни зъбчета, но те май не превъртат самите цифри (или аз не съм разбра съвсем какъв е механизма).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...