rockDrive 12 #1 Публикувано 25 Януари, 2009 здравейте колеги, понеже зимата не си карам прелюда, а само го припалвам от време на време, миналата седмица го оставих да поработи известно време на празен ход и бензина свърши. Днес налях 5л., ама неуспя да запали, после отскочих за още 5л. и пак не. Викам си малко му е, налях още 5 и пак същото. Пробвах да давам няколко пъти на контакт да подкачи, но без успех. Преди това си палеше още преди да хвана ключа Не ми се иска да въртя много да не ми падне акомулатора и да не прецакам нещо стартера. Кажете какво да правя, че няма да спа спокойно тая нощ ....с търсачката не открих друг толкова тъп въпрос... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 25 Януари, 2009 Амиии може да е задавена в дорбия случай, което не знам аз лично как се оправя. А по-лошия случай е да ти е изгоряла бензиновата помпа. Провай се да се ослушаш, би трябвало да има ясно отличим звук когато подкачва докато си на контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #3 Отговорено 25 Януари, 2009 помпата работи, чува се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 25 Януари, 2009 братле тоя х.й го ядох скоро и аз.свършва бензина,отивам,наливам 5 кила-не пали,нливам още 5-не пали,още 10-не ще.званя на един колега с рекс като моя и му обяснявам и тои се смее-трябвало да обезвъздуша от болчето наи отгоре на бензиновия филтър.отивам,един авер върти на стартер,аз отвивам,изкача изкача въздух,запали и няма ядове.и от тодава си я знам.другото което пак ми се случи като беше процеса на тунинговане и не се караше-слаб акумулатор,ама върти-върти,ама помпата не вдига необходимото налягане,колата се дави и не пали.вадя свещите-чистя ги ,зареждам акумулатора и няма ядове,докато не падне пак.и в краина сметка,за 4 одавяния и зацапване на свещи те се скапаха,та си купих нови(старите бяха на 2000км),зареден акумулатор и газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #5 Отговорено 25 Януари, 2009 изчакай я 4-5 часа и пак върти ако не стане и тогава по баира надоле и хубаво изчакваш да се засили 2рия зъб и трябва да запали вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 25 Януари, 2009 аве хора НЕ СИ ПАЛЕТЕ КОЛИТЕ НА СКОРОСТ-имам една книга-ръководство за ремонт и подръжка на японски аввтомобили,там в раздела за хонда хората го написали с големи букви-строго се забранява паленето на автомобила на скорост.нищо няма да ти коства да си заредиш акумулатора и да развиеш свещите и да ги почистиш.ако не си сигурен че ти качва гориво извади входния маркуч след горивния филтър(някаде преди инжекцията и врътни,ако вдига ще запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 25 Януари, 2009 това го има само в ръководството на Москвич. както каза колегата развий пробката на бензиновия филтър и виж какво става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #8 Отговорено 25 Януари, 2009 и като извадя маркуча да въртя докато тръгне бензина ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #9 Отговорено 26 Януари, 2009 Колега, предполагам че колата се е задавила и тази сутрин като е престояла няколко часа ще запали без проблем Кажи какво стана и между другото да те питам ти със спортно гърне ли си от тези, които ги продава Джипърс Крипърс? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 26 Януари, 2009 тя ако ти вдига помпата докато врътнеш ще хвърли яко,даже не е лошо да вкараш мъркуча в някое шише.но не е лошо да почистиш първо свещите,аз докато не го почистих,не можах да запаля колкото и да я оставях да престои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #11 Отговорено 26 Януари, 2009 аве хора НЕ СИ ПАЛЕТЕ КОЛИТЕ НА СКОРОСТ-имам една книга-ръководство за ремонт и подръжка на японски аввтомобили,там в раздела за хонда хората го написали с големи букви-строго се забранява паленето на автомобила на скорост.Защо?Аз съм палил точно 3 пъти, когато ми се счупи съединителя насред околовръстното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #12 Отговорено 26 Януари, 2009 пробвах пак няколко пъти но не иска, остава или да я бутна или да чистя свещи и да обезвъздушавам... pitbuls, кажи защо не е хубаво да се пали на скорост? Говорих преди малко с Влади от Honda Vip сервиз, според него няма проблем в такава ситуация да я бутна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #13 Отговорено 26 Януари, 2009 Такаа, ситуацията е следната: Развих малко маркучето след бензиновия фиртър и взе да пръска, така че от това не е проблема. Пробвах и с дърпане и пак неще.Остава да пробвам да развия свещите и да видя какво е положението там. Понеже нямам ключ, някой знае ли колко мм ключ да си търся. Има 16 и 19мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #14 Отговорено 26 Януари, 2009 16 милиметра е ключа, но ще трябва един по дълъг удължител, че свещите са надълбоко! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 26 Януари, 2009 един обикновен комплект гедоре на 1/2 ще свърши работа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #16 Отговорено 26 Януари, 2009 мерси колеги, утре сутринта пак ще я мъча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #17 Отговорено 26 Януари, 2009 пробвах пак няколко пъти но не иска, остава или да я бутна или да чистя свещи и да обезвъздушавам... pitbuls, кажи защо не е хубаво да се пали на скорост? Говорих преди малко с Влади от Honda Vip сервиз, според него няма проблем в такава ситуация да я бутна...възможно е да се разтегли ангренажа от рязкото зацепване и да прескочи зъб или недай боже да се скъса!най-добре е да си запали на стартер!с бутане само в краен,ама наистина краен случай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #18 Отговорено 26 Януари, 2009 пробвах пак няколко пъти но не иска, остава или да я бутна или да чистя свещи и да обезвъздушавам... pitbuls, кажи защо не е хубаво да се пали на скорост? Говорих преди малко с Влади от Honda Vip сервиз, според него няма проблем в такава ситуация да я бутна...възможно е да се разтегли ангренажа от рязкото зацепване и да прескочи зъб или недай боже да се скъса!най-добре е да си запали на стартер!с бутане само в краен,ама наистина краен случай! :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #19 Отговорено 26 Януари, 2009 Стига глупости бе хора, как ще прескочи така този ремък.. че като я пуснеш колата на моторна спирачка и е двойно по-голямо съпротивлението, пак ли има такъв проблем? Сега ако кажете, че не е хубаво и на моторна да се кара ще е тъпо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #20 Отговорено 26 Януари, 2009 (Редактирано) Стига глупости бе хора, как ще прескочи така този ремък.. че като я пуснеш колата на моторна спирачка и е двойно по-голямо съпротивлението, пак ли има такъв проблем? !!! Сега ако кажете, че не е хубаво и на моторна да се кара ще е тъпо а когато се пускаш на моторна спирачка,каде е този удар които се получава при паленето на скорост?,освен опасност за мотора,имало и за генерацията.малко кофти снимката,ама няма как. Редактирано 26 Януари, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #21 Отговорено 26 Януари, 2009 (Редактирано) Снощи борихме един Прелюд 2.3 двувалка, предната вечер минал успешно 200км, а сега не иска да запали. Понеже е тъмно, и видели 'дискотеката' около делкото, прехвърчат искри.Един колега, да не му казвам името, ще му викам на кратко Майстора вика, че делкото е за смяна.Но с отвертка и ключе 8 свалихме капачката, със шкурка почистих контактите и чукчето, избърсах влагата от вътрешната страна на капачката, и прелюда запали от раз.Това ми е от един известен рали състезател, кара Хонда. И пак той ми е казвал, че изхабените свещи правят повече нагар по капачката на делкото, и е добре поне веднъж годишно да се почиства по горната процедура.ред: на предишния CRX скъсах ремък, като малко преди това го бях палил на буксир. Явно рязкото, ударно завъртане на валовете му идва в повече -- стартера е доста по-слаб, развърта до 1200-1500 оборота макс. Редактирано 26 Януари, 2009 от Magnum Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #22 Отговорено 26 Януари, 2009 аз мислех че само дизеловите коли нетрябва да се палят с бутане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #23 Отговорено 27 Януари, 2009 Снощи борихме един Прелюд 2.3 двувалка, предната вечер минал успешно 200км, а сега не иска да запали. Понеже е тъмно, и видели 'дискотеката' около делкото, прехвърчат искри.Един колега, да не му казвам името, ще му викам на кратко Майстора вика, че делкото е за смяна.Но с отвертка и ключе 8 свалихме капачката, със шкурка почистих контактите и чукчето, избърсах влагата от вътрешната страна на капачката, и прелюда запали от раз.Това ми е от един известен рали състезател, кара Хонда. И пак той ми е казвал, че изхабените свещи правят повече нагар по капачката на делкото, и е добре поне веднъж годишно да се почиства по горната процедура.ред: на предишния CRX скъсах ремък, като малко преди това го бях палил на буксир. Явно рязкото, ударно завъртане на валовете му идва в повече -- стартера е доста по-слаб, развърта до 1200-1500 оборота макс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #24 Отговорено 28 Януари, 2009 (Редактирано) колеги има развитие по моя проблем:Въобще не ми е свършвал бензина а се оказа че комутатора е изгорял. Закарах колата с пътна помощ в Хонда Вип сервиз и точно за 10 мин Влади и неговите момчета разбраха каде е проблема. В началото мислеха, че е бубината ама се оказа по - лошото. Утре пристига новия комутатор и съм пак в движение Изводи:1) не си оставяйте колата без да я карате повече от 1 седмица2) не се опитвайте да палите на буксир да не стане беля3) молете се да не изгори нещо по делкото, че работата там е ДЕБЕЛАпоздравиДа не забравя: супер много МЕРСИ на всички колеги които ми помогнаха с ценни съвети Редактирано 28 Януари, 2009 от rockDrive Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове