Jump to content
manniakk

Алтернатора сдава багажа?

Recommended Posts

Напоследък забелязах следния феномен. Спрял съм колата на място, запалена. Пуснал съм тихо музичката, ксенона, парното слабо и нагревателя на задния джам. Пускам аварийните и забелязвам как осветлението на таблото и на централната конзола започва лекичко да примигва в такт в аварийките. Подавам и газ до към 2000 оборота или изключвам нагревателя и спира да примигва. Нормално ли е или е признак че алтернатора или акумулатора са си заминали? Клемите на акумулатора са затегнати и съм ги почистил и намазал с грес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблем с тези симптоми и се оказа акумулатор. При мен беше сулфатизирала връзка на една от клетките - слаб стартов ток, слаби светлини, и т.н. При запален мотор провери напрежението дали е 14 и нещо волта - това е едно от свидетелствата, че зарядното на колата работи. А и щом като подаваш газ нещата "мръдват" значи си работи алтернатора поне според мен де.. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да посмятаме заедно :P :Алтернатора е 700W max Аварийките - 4х21 WКсенона - 2х35WНагревател -120 WПарно - от 3 до 10 A - 42 до 120WМузичка - 3 до 20А -без усилватели - 42 до .....WОсветление /габарити +табло/ - 5 + 12 WЗареждане акумулатор - от 0 до 40 А - 0 до 460 W - зимно време ( -10 до 30 % по-малък капацитет от студа) и постоянно на фарове е вечно недозареден - особенно градско ;.....................................................Не знам какво излиза :D като сметки , ама му е доста тежко при 45 А/h на алтернатора ....А ако има и хлабава връзка по системата :D :D :D . Контактно съпротивление от 1 ом при 14V по закона P= (U x U ) / R са 144W загубени .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай, че не давам съвет, а споделям.При мен е същото когато е запалена и загряла колата и си стои на свободна, фаровете ми светят по-слабо.Когато подам газ и се вижда как светят по-силно.Колата е купих април 2008 и към септ./окт. реших да отида да ми погледнат акумулатора.Резултата:Тази спринцовка на майстора/не знам така ли се казва :D / изобщо не успя да закаци и грам от течността в нито една от клетките :D .Майстора ми сика как още е жив този акумулатор.Т.к. нчмах пари тогава само го доляхме и замерихме дали зарежда както трябва.Уреда за зареждането показа 6+ :D , а сега от каде идва проблема.Може би от хлабава бръзка.Ако някой знае да сподели.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мене беше така на обороти като работи и като пусна фарове и парно (музичка още нямам) и като пусна аварийните и ми примижаваше плафона по такта на мигачите. Замери си алтернатора дали зарежда (трябва да е 14+) дано е наред и ако е, сменяй акумулатор поне при мен беше от него. Смених го и всичко е екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро имах подобен проблем, само че "примигването" на таблото беше по-силно. Оказаха се две неща - хлабав ремък и кофти клема на алтернатора. Оправих ги и сега е О.К. Не знам, мисля, че слабото примигване е нормално, но в общи линии оттам можеш да очакваш най-напред проблеми. Ниско ниво на електролит в клетките, износени четки на алтернатора...За това се сещам в момента. След проверка на тези неща, можеш да минеш и на по-тежките варианти - смяна на акумулатор и ремонт алтернатор.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...