Jump to content
Etnonatu®e

Проблем

Recommended Posts

Здравейте колеги!реших най-накрая да постна тая тема след 2 месеца ходене по сервизи,та дано някой ми даде съвет какво става.имам акорд с двигател F20Z1сменях майн релето на колата,като си помислих че след това проблема с паленето ще се острани но пак си остана,карах я на диагностика там компа показа грешка 15 и проблема бил в акумолатора.заредих и него но поблема не се острани :) .когато я паля таблото си свети check engina си изгася върти но не пали,и това става след като не съм я карал 2-3 дни примерно :) .някой ако има някакви идеи да пише Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето с ново ли го смени или втора употреба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето с ново ли го смени или втора употреба?

не е ново но го тест преди да го монтират и ми казаха че е наред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли някаква закономерност в съотношението пали-не пали?Установил ли си да зависи от нещо /темепература, студен/топъл двигател и др./ или не паленето е хаотично?Само като престои ли не пали?Аз съм със същия двигател, имах подобен проблем, но го реших с презапояване крачетата на главното реле. Моят отказваше да пали хаотично.Заслушай се като подадеш контакт, под таблото ще чуеш главното реле, то цъка 3 пъти, като единия път много слабо. Ако не цъкне 3 пъти - няма палене - не включва бензиновата помпа.Само давам възможния отговор, даи повече инфо, за да се опитаме да поразсъждаваме колективно и евентуално да помогнем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това грешка 15 е ignition amplifier - control circuit /някъде по мрежата на услвателя на запалването/, като възможните причини за това са посочени като - Жиците /кабелите/, напрежението /акумулатора/, тази бобина /усилвател/ или компютъра. Така че ти си търсил само един от възможните проблеми.Препоръчвам ти да направиш следното:Изключи акумулатора от клемите за 1-2 минути, за да загуби грешката.След това карай, докато ти направи проблема пак/ тоест докато запише грешката отново/. Ако не запали заради проблем в двигателя, задължително ще отчете нещо - грешка/. След това се завираш под жабката /там има отстрани на краката едни куплунзи, намираш един куплунг с два кабела, който тъй сис стои и никаква работа не върши. Той е за диагностика. Не ти трябват сервизи, компютъра всичко си показва!Даваш на късо с жица на буксата /между двата кабела/ при изключен контакт!След като дадеш на късо, даваш контакт и гледаш дали мига чека. Ако мига - грешка, ако - не всичко в двигателя е ок и тогава заподозирай релето, дето си сменил. А как да познаеш коя е грешката:Следиш миганията на чека и броиш: например едно продължително светене и две краткотрайни е грешка 12 /продължителното святкане отброява десетиците, а късите святкания единиците/. Ако светне примерно 3 пъти еднакво продължително и през еднакъв интеревал от време - грешка 3. Но най - добре си инсталирай Ауто дата и там всичко пише.След като видиш грешката - търсиш проблема сред опсаните.Ако не отчете грешка, презапоявай релето.Това е от мен като съвет, успех и пиши ако има друго и като отстраниш проблема.п.с. и не разчитай много на майстори, те правят масовите коли, а нашите не са от тях. Тъй че не очаквай всеки да може да разчете точно проблема на колата ти и да му се разправя да си играе и губи времето с нея. Както виждаш грешка 15 хич не е само да заредиш акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само когато е студена имам тоя проблем когато съм я карал си пали винаги от първото завъртане още,но сега когато е студено два или три дни ако не я карам и стискам палци да запали :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли някаква закономерност в съотношението пали-не пали?Установил ли си да зависи от нещо /темепература, студен/топъл двигател и др./ или не паленето е хаотично?Само като престои ли не пали?Аз съм със същия двигател, имах подобен проблем, но го реших с презапояване крачетата на главното реле. Моят отказваше да пали хаотично.Заслушай се като подадеш контакт, под таблото ще чуеш главното реле, то цъка 3 пъти, като единия път много слабо. Ако не цъкне 3 пъти - няма палене - не включва бензиновата помпа.Само давам възможния отговор, даи повече инфо, за да се опитаме да поразсъждаваме колективно и евентуално да помогнем.

давам на контакт натискам имобилайзера светва енгина чува се цък попмата се чува да работи пак цък изгасва но не пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Почисти тия двете букси клеми или там каквото са,наи вероятно там не прави хубав контак или нещо е корозирало,не ми се вярва да прави проблем на друго място по трасето,успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Почисти тия двете букси клеми или там каквото са,наи вероятно там не прави хубав контак или нещо е корозирало,не ми се вярва да прави проблем на друго място по трасето,успех

ок и това ще пробвам утре че вече е тъмно дано даде резултат ;) ще пиша какво се е получило

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това, да. И с парцалче, финна шкурка и т.н. Важното е да прави добър контакт. Мисля, че това имаше предвид колегата Иво.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...