Etnonatu®e 2 #1 Публикувано 29 Ноември, 2008 Здравейте колеги!реших най-накрая да постна тая тема след 2 месеца ходене по сервизи,та дано някой ми даде съвет какво става.имам акорд с двигател F20Z1сменях майн релето на колата,като си помислих че след това проблема с паленето ще се острани но пак си остана,карах я на диагностика там компа показа грешка 15 и проблема бил в акумолатора.заредих и него но поблема не се острани .когато я паля таблото си свети check engina си изгася върти но не пали,и това става след като не съм я карал 2-3 дни примерно .някой ако има някакви идеи да пише Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #2 Отговорено 29 Ноември, 2008 Релето с ново ли го смени или втора употреба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #3 Отговорено 29 Ноември, 2008 Релето с ново ли го смени или втора употреба?не е ново но го тест преди да го монтират и ми казаха че е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #4 Отговорено 29 Ноември, 2008 има ли някаква закономерност в съотношението пали-не пали?Установил ли си да зависи от нещо /темепература, студен/топъл двигател и др./ или не паленето е хаотично?Само като престои ли не пали?Аз съм със същия двигател, имах подобен проблем, но го реших с презапояване крачетата на главното реле. Моят отказваше да пали хаотично.Заслушай се като подадеш контакт, под таблото ще чуеш главното реле, то цъка 3 пъти, като единия път много слабо. Ако не цъкне 3 пъти - няма палене - не включва бензиновата помпа.Само давам възможния отговор, даи повече инфо, за да се опитаме да поразсъждаваме колективно и евентуално да помогнем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #5 Отговорено 29 Ноември, 2008 Освен това грешка 15 е ignition amplifier - control circuit /някъде по мрежата на услвателя на запалването/, като възможните причини за това са посочени като - Жиците /кабелите/, напрежението /акумулатора/, тази бобина /усилвател/ или компютъра. Така че ти си търсил само един от възможните проблеми.Препоръчвам ти да направиш следното:Изключи акумулатора от клемите за 1-2 минути, за да загуби грешката.След това карай, докато ти направи проблема пак/ тоест докато запише грешката отново/. Ако не запали заради проблем в двигателя, задължително ще отчете нещо - грешка/. След това се завираш под жабката /там има отстрани на краката едни куплунзи, намираш един куплунг с два кабела, който тъй сис стои и никаква работа не върши. Той е за диагностика. Не ти трябват сервизи, компютъра всичко си показва!Даваш на късо с жица на буксата /между двата кабела/ при изключен контакт!След като дадеш на късо, даваш контакт и гледаш дали мига чека. Ако мига - грешка, ако - не всичко в двигателя е ок и тогава заподозирай релето, дето си сменил. А как да познаеш коя е грешката:Следиш миганията на чека и броиш: например едно продължително светене и две краткотрайни е грешка 12 /продължителното святкане отброява десетиците, а късите святкания единиците/. Ако светне примерно 3 пъти еднакво продължително и през еднакъв интеревал от време - грешка 3. Но най - добре си инсталирай Ауто дата и там всичко пише.След като видиш грешката - търсиш проблема сред опсаните.Ако не отчете грешка, презапоявай релето.Това е от мен като съвет, успех и пиши ако има друго и като отстраниш проблема.п.с. и не разчитай много на майстори, те правят масовите коли, а нашите не са от тях. Тъй че не очаквай всеки да може да разчете точно проблема на колата ти и да му се разправя да си играе и губи времето с нея. Както виждаш грешка 15 хич не е само да заредиш акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #6 Отговорено 29 Ноември, 2008 само когато е студена имам тоя проблем когато съм я карал си пали винаги от първото завъртане още,но сега когато е студено два или три дни ако не я карам и стискам палци да запали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #7 Отговорено 30 Ноември, 2008 има ли някаква закономерност в съотношението пали-не пали?Установил ли си да зависи от нещо /темепература, студен/топъл двигател и др./ или не паленето е хаотично?Само като престои ли не пали?Аз съм със същия двигател, имах подобен проблем, но го реших с презапояване крачетата на главното реле. Моят отказваше да пали хаотично.Заслушай се като подадеш контакт, под таблото ще чуеш главното реле, то цъка 3 пъти, като единия път много слабо. Ако не цъкне 3 пъти - няма палене - не включва бензиновата помпа.Само давам възможния отговор, даи повече инфо, за да се опитаме да поразсъждаваме колективно и евентуално да помогнем.давам на контакт натискам имобилайзера светва енгина чува се цък попмата се чува да работи пак цък изгасва но не пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #8 Отговорено 30 Ноември, 2008 Почисти тия двете букси клеми или там каквото са,наи вероятно там не прави хубав контак или нещо е корозирало,не ми се вярва да прави проблем на друго място по трасето,успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #9 Отговорено 30 Ноември, 2008 Почисти тия двете букси клеми или там каквото са,наи вероятно там не прави хубав контак или нещо е корозирало,не ми се вярва да прави проблем на друго място по трасето,успех ок и това ще пробвам утре че вече е тъмно дано даде резултат ще пиша какво се е получило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #10 Отговорено 1 Декември, 2008 колеги с какво се почистват тия кабели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etnonatu®e 2 #11 Отговорено 1 Декември, 2008 колеги с този спрей ли да почистя кабелите!?http://wd40.hit.bg/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #12 Отговорено 1 Декември, 2008 С това, да. И с парцалче, финна шкурка и т.н. Важното е да прави добър контакт. Мисля, че това имаше предвид колегата Иво.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове