Jump to content
Zapry

Регулиране на ръчната спирачка?

Recommended Posts

Здравейте, смених си задните спирачки на ej9, но ръчната я няма никаква ???Някои може ли да ми каже от къде мога да я регулирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5ген. се регулира от самата ръчна, където хващаш, или поне така са ми казвали. Виж може и на твоята да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaкво си сменил ? Накладки , барабани , дискове ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених накладките на задните спирачки /барабанни са спирачките/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи трябва да се регулират сега . Вероятно е да не хващат много и при натискане на крачната . Който ти ги е сменял не е свършил работата докрай .опс ... спи ми се . Регулират се при самите барабани .Отварят се и има едно колелце което като го въртиш ги отпуска или прибира. След реглажа ръчната почва да лови още на 1-2 зъб :dry:Пиниза при отваряне на барабана е да имаш 2 болта /8мм май бяха/ . Има си дупки и като почнеш да ги навиваш сама пада шапката :dry: ... eййй умни японци :kiss:

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

---------опс ... спи ми се . Регулират се при самите барабани .Отварят се и има едно колелце което като го въртиш ги отпуска или прибира. След реглажа ръчната почва да лови още на 1-2 зъб ------------ТОВА сето си го обяснил е за самонатягане на накладкитеа за самата ръчна си има натягане на жилатата ЕТО И ОБЯСНЕНИЕТОточно кадето е бутона на ръчната под него има едно капаче-махаш го поднего има едни болтчета кръстата отверка или 10-ка тръбно ключеслед като ги развиеш дърпаш леко НАЗАД цялата пластмаса около ръчната и е вдигаш нагоре там кадето е задния пепелник ще видиш ЕДНА ГАИКА И ЖИЛАТА натягаш ,пробваш и си готов

Редактирано от go6i11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest N_D

Според мен колегата RUST е прав. Щом е отказала да хваша след смяна на накладки би следвало да е от барабаните. На оная магия за самонатягането най-вероятно се е напълнила резбата с прах от старото феродо и не може лесно да се върти, пластинката щрака по назъбеното ато не мърда. И така при опъване на ръчната 3-4 зъба отиват за обиране на луфта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдам, Ръст е прав. Тая джажа за самонатягането никога не работи, пък и при смяна на накладки си трябва на ръка да се направи щото ако чакаш саморегулирането да разпъне накладките 3-4мм направо по-добре забрави за ръчна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А същия ли е пиниза и с дисковите спирачки......?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Тая джажа за самонатягането никога не работи,

Това не е точно така :lol: Не си регулирайте ръчните!!! Ако някой не е пипал вече, не е нееобходимо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"оная магия" със самонатягането работи при натиснат педал на спирачката ... натискаш , теглиш ръчната няколко пъти нагоре ... проверяш за резултат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ръководството на Прелюда пише следното:

1. Повдигнете задните гуми във въздуха

2. Уверете се че оная джаджа от първата снимка е така

3. Дръпнете лоста на ръчната един зъб

4. Натягайте оная гайка (10 мм глава ако не ме лъже паметта) от последнта картинка докато задните гуми започнат да се въртят малко по-трудно

5. Освободете ръчната и проверете дали гумите се въртят нормално

6. При правилна настройка, ръчната трябва да хваща напълно на 6-10 зъба

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е в крайна сметка след всичко изписано, колегата който пусна темата регулирали си ръчната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zapry

Реших да не експериментирам повече и отидох при един монтьор, и той ми я регулира. Искам да ви благодаря, защото всички сте прави. Основното регулиране беше отзад, а финото (ако може така да се каже) - при задния пепелник.Още един път благодаря за помощта. :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...