Jump to content
Shadow^Dancer

Помощ за избор на филтър за картерна вентилация

Recommended Posts

Здравейте колеги, замислил съм да си добавя спортен филтър към колата и ще си направя ПВЦ интейк. За тази цел обаче ще трябва да отделя картерната вентилация от всмукателната система. Не знам обаче какъв да си взема и какво е значението при различните видове. Смятам да поръчам някое от този сайт: http://knfilters.com/vent.htm Ако някой знае за моя двигател точно кой модел филтърче ще пасне, споделяйте. Поздрави на всички избрали най-добрата марка автомобили :):dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакви филтри, един маркуч и то с вътрешен отвор над 5 мм., за да не замръзне конденса от студа и да се запуши и това е :hondarulez: С филтъра ако не го следиш и забравиш, като се запуши и може да си останеш без мотор някой ден.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така без филтър няма ли да се напълни с боклуци ? :hondarulez: пък те тия на k&n май могат да се мият и да се използват пак. пък и какво толкова ще го запуши ? много въздух ли минава от там?

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

на илиенци продават на YED точно такива за 7лв. супер работа вършат. Виж на мойта кола как е

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така без филтър няма ли да се напълни с боклуци ? :boxed: пък те тия на k&n май могат да се мият и да се използват пак. пък и какво толкова ще го запуши ? много въздух ли минава от там?

За това ти казах маркуча да е с по-дебел диаметър, за да не се запуши, няма да се напълни с боклуци, ти няма да го пускаш до пътя долу. А с филтъра няма проблеми, но може да се запуши и да не забележиш. По тази причина оригиналното маркуче, което влиза във въздухоотвода преди дросела е с още една тръбичка към него и през нея минава топла вода от мотора, за да не замръзне и да не запуши системата. Ако запушиш тези вентилациони отвори, ще се вдигне налягането, а това ще попречи на маслото и мотора няма да се смазва добре. Такъв беше конструктивния дефект при някаква серия на Фолксваген и им блокираха моторите. Тогава Германците си ги изтегляха от пазара и отстраняваха проблема.Навремето ми се случи и на мен, запалих сутрин колата и маркучето за вентилацията запушено от замръзнал конденз. Изведнъж мотора стана страшно шумен и се разтрака. Незнам защо, но развих капачката на маслото да видя какво става и изведнъж се чу като изпускане на въздух и отихна като преди. Сетих се да погледна маркуча за картерната вентилация и се оказа запушен. След това прочетох разни статии по въпроса, чух и за дефекта при Фолксвагените и пуснах тема тук във форума, за да предупредя колегите за опасността въпреки, че е малко вероятно да се случи при още някой. :argue:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:boxed: аз съм с такъв като на Маниака и вдига 500 коня :argue: хехехеИначе мерси за информацията Демоне , полезно е да се знае .Все пак се съмнявам филтърчето чак до толкова да се запуши ,че да не пропуска въздух . А и оттам не минава такъв поток при сток мотор.Отделно , че човек трябва да си поддържа колата и да гледа отвреме-навреме какво къде става ;) Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахааа ... схванах за какво става дума, благодаря за просветлението Demon-e ;) . значи ако съм разбрал правилно от там би трябвало да излиза въздух, а не да влиза както през въздушния филтър. ако е така действително няма как да се напълни с боклуци. но въпреки това ми се ще да пробвам с филтърче, аз редовно си наглеждам нещата, едва ли така ще се задръсти че да не го забележа.

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванкаааа, мани тоя грозен маркуч бе ;) уж държиш на принципните неща а се излагаш така.... преди имаше пак такъв маркуч с филтър и филтъра ти се мотаеше чак долу при полуоските ( да ти се смеят сега хората)Тия филтърчета са абсолютен бъзик, ама вършат работа и за хора които не мислят да преправят на цяло системата за вентилация на картера са повече от перфектен вариант.Не че има значение, но от тази дупка на капака на клапаните и влиза и излиза въздух... просто зависи от режима на двигателя, но филтърчето е прекрасно решение....даже сигурно и мощност вдига щото колата ми върви доста добре, а аз съм с такова филтърче ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даа, то при теб е точно от филтърчето мощността, сигурен съм :) . айде признай си че използваш моднати драйвъри за бензина :P благодаря ви на всички за отговорите, сега определено ми е много по-ясно за какво става дума, само дето една от идеите на темата ми беше колегите които имат такова филтърче да ми кажат диаметъра на входа му колко трябва да е, че на мен ми е мерак да си взема такова на k&n. ето ви го пак сайтчето: http://knfilters.com/vent.htm , ако на някой някое филтърче от там му се стори подходящо, да се обади :D аз така като не мога да го видя на живо и ми е трудно да преценя. иначе до илиенци да отида също е вариант, но съм на късо с времето и номера с поръчката и доставката ми е по-изгоден. иначе тия дето продават на илиенци, ако са магазин и имат сайт за онлайн пръчки, ще е супер ако някой го знае и сподели.

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обади ми се утре в работно време и ме изръчкай да хвана шублера и да изляза да го измеря на паркинга0898 614241 - Емо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... :"сумата по вашата сметка не е достатъчна за този разговор" :ph34r: е тва пък ако знам как стана :) . наредба ;) няма да е днес, друг ден ше е, ама няма да се измъкнеш, обещал си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на бате Емо номера е на 100имп/мин, затова не може да се обадиш :) Оператора можеше да каже: "Вашата заплата не е достатъчна за този разговор" :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръбичката е много лек конус почва на 12мм и свършва на 12.4мм и е дълга 20ммтова е на D16z6 но мисля че и за почти всички двигатели е толкова.ей колко пъти съм мислил да си направя телефона импулсен :ph34r: ама нали съм добра душа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти! :)

заслужаваш почерпка ;)

аа телефона импулсен - сакън ;);) недей, ти ако вземеш да направиш и смс-ите към тебе по 2.40 без ддс и сложиш в подписа си "за технически въпроси моля изпратете смс на ********** цена на смс-а 2.40лв без ДДС"пак ще стане далаверата, ама айде стига съм ти давал такива акъли :ph34r:

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...