batkosio 15 #1 Публикувано 19 Октомври, 2007 Темата може би не е за тук, но не е и за Хонда спорт, по-скоро за тунинг. По същество: след много гледане , четене на схеми, разглобяване, запояване и т.н., снощи завърших инсталирането на дигиталния километраж от щатската версия на Прелюд. Изглежда много по-добре от другите километражи, и е в унисон с останалата част на таблото. Използвах старата инсталация на таблото с някои модификации, макар че имах оригиналната щатска инсталация, но там нямат някои неща като лампа за аварийните, заден фар за мъгла и т.н., а и модула за регулиране на осветлението е различен. Наложи се да използвам платка от японския дигитален километраж за изминатото разстояние в км, щатската е в мили. Засега ще изглежда така, намислил съм нещо много яко за дисплея, но като стане, ще покажа... Ако някой се интересува, мога да помогна със схеми, намиране на километраж и всичко необходимо, но ви предупреждавам, че е голяма играчка ако го правите за първи път. Вие кажете дали си заслужава, за себе си знам Инсталирах и сгъваемите огледала от японската версия, скоро ще кача клипче, мисля да ги вържа към централното, да се прибират при заключване и обратно. Същото ще направя и със шибедаха Почти готов е третия стоп, също от японската версия, снимки скоро. И новата конзола с ръчна е почти готова, но сега осъзнавам, че не съм снимал почти нищо, само вечер ги правя нещата, няма време иначе Ами тва е засега, има още доста работа по колата, като климатроника Както някои от вас знаят, съм фен на оригиналната линия на Прелюд, в края на проекта се надявам да съм максимално близо до нея (особено до японската версия с всичко екстри...), като в същото време придам уникалност на Шмиргела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #2 Отговорено 19 Октомври, 2007 Браво,Косьо-кефиш.евала също така за готовността да плащаш не малко пари и въпреки всичко да запазваш колата чиста и максимално близка до заводската.такива хора са на изчезване за мое съжаление.писнало ми е да гледам побългарени версии на японски коли.успех от мен и ако мога да помогна с нещо -не се колебай да звъннеш.защо не си направиш и ти една страница в www.cardomain.com ? Аз,Веско и Митко от варна имаме такива,направи си и ти-колата ти заслужава на 100%.и я снимай повечко,защото know-how-а е нещо много ценно и важно,а нещата след време се забравят или ти писва да ги обесняваш отново и отново.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #3 Отговорено 19 Октомври, 2007 Браво колега,много як е станал..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PoweRG #4 Отговорено 19 Октомври, 2007 и от мен едно браво за ентусиазма и труда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 19 Октомври, 2007 хихиихих продължавай така скоро като твойта кола и в япония няма да има ще стане уникат браво и на мен ми хареса другия път ела пак без фарове и остави колата пук нищо няма да намериш вече от нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Preludisimo 1 #6 Отговорено 20 Октомври, 2007 Браво за упоритоста с която разчете тези десетки схеми и накрая се получи.Вързваи още едно конче и да почваш климатроника,че коледа идва.Успех с нещата с които си се захванал и пак БРАВО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #7 Отговорено 21 Октомври, 2007 Яко !Браво за ентусиазма ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #8 Отговорено 21 Октомври, 2007 Яко !Браво за ентусиазма ! Абсолютно, съм съгласен с колегата ! Малко са, феновете като вас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iasho 7 #9 Отговорено 21 Октомври, 2007 Едно голямо браво и от мен (стимолиращо за още добавки и снимки) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #10 Отговорено 21 Октомври, 2007 Красиво.Поздравления за упорството. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #11 Отговорено 30 Октомври, 2007 Обещаните снимки. Японските ел. сгъваеми огледала, както забелязвате, ъгъла на прибиране е 90 градуса, при механичните е 80. Свързах ги с 2 диода към централното на алармата, при заключване се прибират и обратно, сложих и едно ключе, което прекъсва тази връзка, за да не се връткат огледалцата при всяко заключване и отключване, само при паркиране в натоварени зони Видео: http://www.zazz.bg/play:b2f9e5cf Конзолата след фейслифта, състояща се от две части-средна част с подлакътник, държач за чаши (чисто нов ), по-удоно разположени бутони за регулиране осветлението на таблото, ел. фарове и фарове за мъгла, а долу са бутонът за аварийни и преместеният бутон за огледалата от шофьрската врата. Ръчната също е преместена и е с но Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #12 Отговорено 30 Октомври, 2007 браво,Косьо.кефиш ме.надявам се и аз някой ден да отстраня всички дертове от Суап-а и да започна с глезотийкитедаже ще те викам на помощ сигурнода те радват новите екстри дълго време и да не ти създават никакви ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #13 Отговорено 30 Октомври, 2007 ;) ;) браво колега, осъществяваш една голяма мечта. Ей на това му викам качествен тунинг, нещо функционално и оригинално! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #14 Отговорено 2 Ноември, 2007 (Редактирано) Снощи сложих и японските фарове (за втори път ги сменям, надявам се и за последен, кога ще се научат да паркират ), както и фаровете за мъгла-прозрачни. ПО-наблюдателните ще забележат решетките до фаровете- след фейслифта . Еми много е яко, но забравих вечерта да снимам: Редактирано 21 Декември, 2007 от Victor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #15 Отговорено 2 Ноември, 2007 ЕЕЕЕЕЕ много як е станал километража изкефих му се яко браво :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Бай Гуджан #16 Отговорено 2 Ноември, 2007 Много бавна ти е станала колата-само да 220км/ч Иначе браво за труда и мерака, дано я изкусуриш така, както на теб ти харесва! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iskamvitec 0 #17 Отговорено 9 Януари, 2008 прелюда си е прелюд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #18 Отговорено 10 Август, 2009 Доста колеги ме питат как точно се свързва дигиталния километраж с инсталацията им. Тъй като всички са с коли от европейския пазар, и дигиталните километражи, които се предлагат тук, са от японския пазар, ще дам схемата на тази комбинация. На схемата долу гледайки отзад недигиталния километраж, има 3 конектора- А, В и С. На следващата схема е уреда за температурата и горивото с конектори F и D. На дигиталния километраж отгоре има 2 конектора- жълт М с 6 пина (в някои модификации син с 5 пина) и зелен Н с 10 пина. Свързвате по следния начин: Конектор Н Н1 жълт- А1 жълт - захранване Н2 розов- А7 розов - 4WS (ако има) Н3 бял/жълт - F5 - захранване памет Н4 червен/черен- D7 - регулуране силата на подсветката Н5 черен- А8 черен - маса Н6 оранжев - А4 оранжев- скоростометър Н7- празен Н8 светлозелен- D9 -памет за текущите 2 изминати разстояния TRIP 1, TRIP 2 H9 червен/жълт- В9 червен/жълт - аварийни светлини Н10 син/сиви точки- В8 син/сиви точки - оборотомер Конектор М М1 черен- В7 черен - маса М2 празен, но предполагам тук трябва да се свърже сигнала за тестване на SRS С3 -син. М3 зелен/жълт- В1 зелен/жълт - десен мигач М4 червен/син- В4 червен/син - дълги М5 червен/жълт- В3 червен/жълт - дълги М6 зелен/син- В2 зелен/син - ляв мигач М4 и М5 може да са разменени, пробвайте! Ами това е, успех! Крайният резултат трябва да е нещо такова: Япония Европа САЩ Великобритания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #19 Отговорено 11 Август, 2009 Малко жокери за хардуеъра Може би сте забелязали, че тъй като дигиталния километраж от японските коли е разположен в дясната част на таблото, извивката му е в десния край, а на колите с ляв волан тази извивка е в левия край. И за да не стават лоши "тунинг" изпълнения, ви препоръчвам да използвате външната част от стария си километраж- кутията, в която да поставите дигиталния километраж. Вашата кутия е прозрачна, а на дигиталния километраж- опушена като останалата част на таблото, и за да постигнете подобен ефект, може да използвате фолио. Ето малко снимки как може да стане това: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове