Jump to content
kvd74

Липса на импулс към машинката за откл./закл.на вратата

Recommended Posts

Привет,имам монтиран модул за централно управление на заключването на вратите и предната дясна  отказа да работи,след едно бъзикане по модула,при което изгорих бушона му.Като го смених дясната машинка на врата отказа да работи,и понеже е леко "мързелива" /сработва за част от секундата след другите три/ реших че и е дошло време.Днес обаче пробвах и се оказа,че няма ток до машинката,а като и подадох ток от акумулатора работи и в двете посоки.Та въпроса ми е какво може да се е объркало?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е изгоряло нещо по модула. Какъв е точно - марка, модел ? Да му видим схемата какво точно е изпляскало преди да изгори бушона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайско модулче някакво,ползвам му само 4-те от 8-те кабела които излизат от него,ама снимка или схема ще търся.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пробвах:с разкачена букса долу на вратата-няма импулс.С разкачен модул/демек както си беше колата преди време/ и опит да сработи ц.з.с ключа отвън на бравата-не става.Огледах платката на модула и не видях прекъсната пътечка или нещо особено.Ако някой има идеи.Имам и снимка на платката,но без схема.Изниква въпроса имам ли фабричен модул за центр.закл.,къде е той и дали може той да е проблема?Но пък само едната врата да не ми работи.

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай снимки на "този с дръпнатите очи"  :biggrin:  (платка, корпус, кабели - каквото имаш). Ако има изход за машинката на всяка една врата пробвай да размениш кабелите и ще се разбере дали е от модула. След като е слаган допълнително модул за централно машинките и те ли са допълнително сложени или си имаше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах центр.закл.,но не беше дистанционно,затова и сложих модула,а машинки имаше във всички врати.Свързването е следното:синия и зеления кабел от модула се свързват с черв/бяло и черв/жълтия кабел от шоф. машинка и последните са прекъсват към купето/иначе гори бушона на модула/.Черв. от модула е +,черния -.Другите 4 кабела не ги ползвам за нищо,сигурно са за примигване на мигачите при ползване на дистанционното.

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимките става ясно, че има един изход за всички врати, т.е. всички врати се свързват към син и зелен кабели. При положение, че другите врати работят и машинката на дясната врата работи директно от акумулатора, значи има проблем някъде по веригата. Провери връзките, може и кабел да има прекъснат някъде или нагоряла букса.

Пробвай с нови кабели само до проблемната машинка ей така за проба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така,пробвах и с пробна лампа-няма ток на буксата на дясната врата.Пуснах и кабел от задната лява врата на машинката на проблемната врата и тя си работи перфектно,проблема е че не стига импулс до нея.Аз си мисля че проблема е в оригиналния модул за централното на колата,той обаче бил зад централната конзола някъде и ще трябва разглобяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се вижда от ел. схема по-долу, от модула излизат два проводника, които се разклоняват към всички машинки, т.е. вероятно проблема е по инсталацията. Може да е лоша връзка в буксата на вратата с проблемната машинка.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с пет жилна шоф. машинка,не като тази от схемата,но това май е без значение в случая.И проблема няма как да е в ориг.модул за центр.закл. на колата или моя,който сложих за дистанционно упр.на заключването?Исках да си пусна други кабели за захранване на машинката,но там дето влиза снопа кабели от проблемната врата в купето /под жабката в дясно/е невъзможно да си свържат други кабели,просто няма място за работа с ръце.След това снопа свива зад кутията на вентелатора за парното и не се вижда повече.Не ми се иска да пускам жици през прага във вратата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не ми се иска да пускам жици през прага във вратата.

Разбираемо. Най-добрия вариант, но много трудоемък е да се свали инсталацията от оригиналния модул на централното до буксата към въпросната врата. 

А ето и правилната схема. По-горната е за модул без дистанционно

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така вече съм с пълно централно заключване,и да обясня какво направих.След като се оказва,че импулса за машинката на предна  дясна врата се е изгубил някъде по линията,и ми трябва нова линия за захранване на машинката,свалих предния десен калник.Проверих за сигнал двата захранващи кабела на машинката след буксата,в посока купето,горе високо преди да влязат в него-нямаше импулс.Така отпадна идеята за прекосени кабел/и м/у вратата и купето и лоша връзка на буксата.После оголих около 1см.от двата кабела /бяло-червен и жълто-червен/ пак там,където ги проверих за импулс,ПРЕКЪСНАХ и ги изолирах към купето.Вързах за тези които останаха към вратата други два кабела и ги свързах за проба със същите на цвят кабели от машинката на задна дясна врата /кабелите ѝ минават до прага и седалката/.Машинката си заработи като нова,казвам като нова защото не изостава с част от секундата от другите при сработване,както беше преди,преди да откаже изобщо.  За мен си остава загадка какво се случи,че ме изчезна импулса за вратата.Защото преди да срежа жиците,там където съм написал с главни букви,ги бях свързал вече с новата линия от машинката на задната врата и при натискане на бутоните за дистанц. закл/откл.всички машинки /без проблемната/ жужаха,но палчетата не помръдваха.После откачих първо едната,после само другата жица от новата линия и машинките съответно работеха само в едната посока,проблемната пак почиваше.И след прекъсването на старата линия /там с гл.букви/ всичко заработи като преди.  Малко дълго стана,но и работата си беше дълга.

Изображение3355.jpg

Изображение3356.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...