kosio76 2 #1 Публикувано 2 Януари, 2016 Колеги,за Много Години! Здраве и дълголетие на всички! Моля,за инфо! Как е правилно да меря нивото на маслото в скоростната кутия? При загряло масло и на P или при студено масло и на N? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #2 Отговорено 2 Януари, 2016 При моя Акорд 7 се мери на запален мотор и Р, на Мураното ми също така се мери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #3 Отговорено 2 Януари, 2016 При моя Акорд 7 се мери на запален мотор и Р, на Мураното ми също така се мери Ясно но при загряло масло или на студено? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #4 Отговорено 2 Януари, 2016 На загряло, макар че разликата е минимална и реално можеш и на студено да го гледаш.По-важно е да е на равно място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #5 Отговорено 2 Януари, 2016 Да на загрял двигате само,че при загасен мотор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #6 Отговорено 3 Януари, 2016 Разликата от загрял двигател и студен е огромна на щеката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #7 Отговорено 3 Януари, 2016 (Редактирано) Не мога да се сетя ,но мисля ,че и при мен нямаше голяма разлика от студено и топло,но все пак има.Със сигуност се мери на загрял и изключен двигател.Поздрави. Редактирано 3 Януари, 2016 от SpliFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #8 Отговорено 4 Януари, 2016 Благодаря, за ценните съвети! Днес измерихме маслото и се наложи да източим около 600-700мл! Вече всичко е ок! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #9 Отговорено 4 Януари, 2016 Най-лошият вариант е да има повече масло от колкото по-малко.Имаше ли някакви симптоми примерно-ot N-D или от N-R по твърдо да включва. Когато е на N колата леко да тръгва, или по твърдо включване на самите предавки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #10 Отговорено 4 Януари, 2016 Да имаше два пъти сутрин на студено влиза в авариен режим и започваше да мига D4! След спиране гасене и пак запалване се оправяше, също така започна по остро да превключва! Но днес след като източих около 600-700мл всичко си дойде на място! Още веднъж благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове