ignat 0 #1 Публикувано 31 Декември, 2015 Здравейте колеги!Колата е хонда сивик 2.0 дизел 86к.с.. Когато е студена си пали без проблем и заработва също така, но след интервал от 1 до 5 мин. различно, светва и чек лампата и започва да работи много остро, отива много в предварение мисля че се пада. До сега съм проверил авансовия клапан е здрав, съпротивлението на умната дюза е 100 ома на студен двигател и 140 го мерих на загрял. Датчика за водата на студен двигател към 3000 ома и после пада. Моля за съвети. И възможно ли е изобщо да се закачи да се прочете някъде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 31 Декември, 2015 Здрав, здрав, ама колко е съпротивлението все пак, на авансовия клапан ? . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ignat 0 #3 Отговорено 1 Януари, 2016 14 ома, и аз мислех че е от него и го смених, защото имах резервен, но същата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 1 Януари, 2016 14 ома е ОК, виж му тогава управлението дали не се губи, след като е поработила малко . Провери си и снопа кабели и букси около помпата, при този двигател са слабост, имам чувството, че англичаните ги правят от мед 2-ра, 3-та употреба тези инсталации . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ignat 0 #5 Отговорено 16 Януари, 2016 Оправи се! Ремъка на помпата беше малко хлабав според мен и съвсем леко и коригирах аванса и засега всичко е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове