Jump to content
Dimteam

Акорд 6-та губи хидравлична течност.

Recommended Posts

Здрваейте колеги! Пролета имах проблем с хидравликата на Акорда , беше се спукала тръбата за охлаждане на течноста , която минава между бронята и радиатора. Поръчах друга втора ръка от морга в Пловдив и я смених , после се оказа че и късата метална тръбичка която минава под компресора на климатика също е спукана. Смених и нея. И понеже самата помпа си имаше теч от край време реших да я сменя и нея с друга втора ръка. След като сглобих цялата система запалих колата за изкара помпата останалата стара течност и да я сменя с нова , обаче явно остана на сухо и помпата взе да вие и за секунда почна да пуши. Напълних системата и виенето намаля , но от тогава до сега си се чува при ниски обороти и по-ясно докато е студена. От скоро забелязвам , че пак е започнала да губи течност в казанчето. Забелязвам и леко омасляване сякаш идващо от горния маркуч който влиза в помпата. Реших да натечна малко болтовете и имаше лек ход. Мислех че съм решил проблема , ама явно само така съм мислел. Дайте идей от къде може да идва теча? Волана си се върти леко и няма проблеми , ама ме притеснява загубата на течност , понеже дадох 40лв. за оригинална. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Течовете от и около помпата, се отстраняват като се сменят съответните гумени уплатнения. Специално за този който ти споменаваш (горния маркуч), е един О-пръстен който струва няколко лева (91370-SV4-000), и те съветвам да го смениш само с оригинален. Всякакви други от кварталните магазини, "силиконови" и незнам какви още, не вършат работа. Ако губиш повече течност виж маншоните на рейката дали са ти здрави, и омаслени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , въпросния О-пръстен къде трябва да се намира? На самия маркуч или там където влиза той в помпата? Понеже нямам спомен да съм видял подобно уплатнение като разглобявах и да не се окаже , че е изпаднал и въобще да го е хванала липсата. Като цяло не губи много течност. За около 1000км е намаляла с един пръст. И да попитам макар и почти да съм сигурен в отговора , ама да не доливам с друга течност освен оригиналната , нали? И последен въпрос. В Хонда продават ли ремотен комплект за помпата? Старата ми седи в мазето и си мисля , да взема един комплект и да я отремонтирам. Понеже по мой наблюдения нейния теч е вероятно от уплатнения или гарнитурата (ако има такава). 

Редактирано от Dimteam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросния О-пръстен седи на металния накрайник на маркуча, който влиза в помпата. Не се вижда без да развиеш двата болта и не извадиш накрайника. В хонда продават всичко, стига да имаш левове ;). Не съм чувал за ремонтен комплект на хидравлична помпа. Просто си купуваш гумените уплатнения за нея според това от къде тече. Те са няколко. Има им парт номерата в нета, където е дадена разбивка на системата по части. 

И да, слагай само оригинална хонда хидравлична течност (Honda PSF-S Power Steerin Oil). Поне така съветват от Хонда :). Не е евтина (около 37-38лв), но не бих правил компромис с това, предвид кви главоболия може да ни доведе една проблемна рейка. Сменя се на 2-3 години според годините на колата.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...