AsenM 0 #1 Публикувано 28 Декември, 2015 Здравейте колеги, От 5 години имам Хонда Сивик Хечбек 1998, 1,4 iS 90 коня, бензин + ГИ. До скоро съм сменял само стандартните консумативи, много здрава излезе. От 2-3 седмици започна да гасне, отначало на газ после и на бензин. Прави го в движение и/или на престой. На престой угасва и после около 10 мин. не иска да запали, върти стартера и не пали. Ако я оставя малко да постои запалва. В движение, на скорост оборотомерът пада на 0, колага започва да звучи глухо, газта не реагира, колата губи мощност, и спира, ако натисна съединител угасва. После пак същата процедура, ако я оставя малко да постои - пали. Чека светва, когато върна газта, за да намаля плавно скоростта. Свещите смених преди няколко месеца. Само свещи без кабели. Водих я в различни сервизи. Изчистиха много натрупани грешки, поправиха моторчето за празен ход, защото оборотите бяха много ниски. Ден-два колата беше супер и на газ, и на бензин. И пак се почна. До момента никой не може да каже какво е, тъй като не винаги проявява проблема в сервиза. Моля, дайде съвет, какво да правя и/или при кого да отида в София. Поздрави, Асен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 28 Декември, 2015 Датчик на колянов вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AsenM 0 #3 Отговорено 4 Януари, 2016 Благодаря за информацията! Е тази сутрин беше голямото гаснен в голямото задръстване, с триста зора успях да я закарам до първият сервиз. Освен датчика на коляновият вал, чух и предположения като бобина, комутатор, главно реле и дебитомер. От къде да започна, всяка една част нуждае ли се от настройка след подмяна? Къде се намира датчикът на коляновият вал и има ли лесен достъп до него? Мога ли сам да проверя дали работи? Дано разберат този път в сервиза какво е защото до момента диагностиката нищо не показа, чакаха да прояви проблема. Оставих я да угасне на място там, дано този път успеят да решат проблема, че не знам как ще я карам до друг сервиз. Между другото Омбре Хонда съществува ли още и има ли някакви контакти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #4 Отговорено 4 Януари, 2016 Датчика се намира на коляновия вал,под капака на ангренажния ремък.Може да се замери,но ти трябва аутодата и да гледаш по схемите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bmw killer 24 #5 Отговорено 7 Януари, 2016 Колега провери ли с ГИ всичко наред ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sambito7 3 #6 Отговорено 7 Януари, 2016 Бих дал още една идея, става въпрос за паник бутона зад жабката ако има проблем с буксата или кабелите и в този случай не е нужно да се натиска за да запали имахме същия проблем и се оказа от него. Това е просто вариант ако не е от КВ. Поздрави и успех колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #7 Отговорено 7 Януари, 2016 (Редактирано) При мен беше горе долу същото ,оказа се палец и и дистрибуторна капачка.След като ги смених се оправи и след няколко седмици замина делкото. Редактирано 7 Януари, 2016 от EKowner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sambito7 3 #8 Отговорено 8 Януари, 2016 При мен беше горе долу същото ,оказа се палец и и дистрибуторна капачка.След като ги смених се оправи и след няколко седмици замина делкото. Колега, убедил съм се че при Honda всичко е възможно, дори и невъзможното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове