accord8 0 #1 Публикувано 27 Декември, 2015 Здравейте, Нов съм във форума и се надявам да намеря информация относно Акорд 8-ма ген, която се надявам да е полезна и на други след мен. В момента карам Галант 2.5 (2000 год) (японски братя сме ) и ми се ще следващата ми кола да не е по-бавна от него. Поради тази причина съм се насочил към 2.4 двигателя (201 кс). Та, въпросите ми: 1. Как е възможно автоматика на същия двигател да ускорява почти 2 сек по-бавно от ръчната (9.7 срещу 7.9)? Каква е причината? 2. Газифицира ли се безпроблемно? 3. Какви са основните предимства/промени на 8ма ген пред 7ма ген? Надявам се да се получи смислена и полезна тема Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 27 Декември, 2015 В Общия раздел за Акорд има тема, която трябва да отговори на повечето ти въпроси: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=90322 Но все пак ще опитам да отговоря. Наскоро взех 8ца, комби, 2.4i с автомат, на мястото на 2.2 дизел седан 7ма. И двете с всички екстри (коли с ниско ниво на оборудване не съм гледал - разликта в цената не е била оправдана за мен). 1. Колата ускорява по-бавно от 0 до 100км/ч. Това до голяма степен, поне според мен, се дължи на торк конвертора използван за потегляне, който е далеч не е толкова ефективен колкото сухият съединител. Тъй като автоматикът е 5 степенен и още 2ра е сравнително дълга, това не помага на бързото ускорение от 0 до 100. Но над 80км/ч по-ключови фактори са въздушното съпротивление и мощността на двигателя, съответно аз лично съм очарован как колата се справя с изпреварвания и не мисля, че разликата е изобщо толкова голяма спрямо кола с ръчни скорости. Автоматикът има страхотен ръчен режим и пера на волана, които дори в нормален режим могат да се ползват да караш двигателя да работи като спирачка под наклон или да върнеш 1-2 предавки предварително като искаш да изпреварваш (вместо да чакаш кутията сама да върне при натискане на педала до ламарината). Аз скочих на автомата без да го мисля - толкова е хубав, че повече не ща да чуя за ръчни скорости. 2. Газифицира се, но чак безпроблемно - от четеното из форума разбирам, че иска реглаж на клапаните на всеки 20 000км и добър газаджия да я направи, за да няма ядове. Аз лично за сега не мисля да слагам газова, но и не мисля да карам повече от 15 000 на година. Та ако бензинът не тръгне да гони 3лв отново, не мисля да слагам още един компонент, който се нуждае от грижи в колата. 3. Трудно е да се каже - разликите освен във външният вид според мен са... малки. Например 7ма комби не бих и помислил да си купя, 8ма обаче има страохтно комби и го предпочитам на външен вид пред седана (лично мнение и за двете, разбира се). Окачването на 8цата е малко по-меко, лично на мен твърдото окачване на 7цата ми допадаше идея повече - приятелката пък смята, че новата вози по-приятно. Воланът на 8цата е с електрическо усилване, на 7цата е с хидравлично. Тук ще се изненадам ако някой каже, че хидравличното е по-лошо - далеч по-реално усещане за връзка с пътя ти дава, това и из ревютата се среща като минус ел. усилвателя на 8цата. Но пък хидравличната рейка на 7ците се случва да протече (сравнително евтин и не особено чест ремонт, който на мен за кола на 270 000 не ми се случи, но все пак). 8цата отвътре е по-широка и удобна, най-вече на задните седалки е по-комфортно. Разликите по-скоро са в разните дреболии, които ще забележиш само ако сравняваш 7ца с всички екстри спрямо 8ца с всички екстри. И то по-скоро ако сравняваш спрямо 7ца преди фейслифта (като мен), понеже в 7ца след фейслифта (2006-2008) много от нещата вече са били на лице. Ако се чудиш между 7ма и 8ма и ако единствената причина да искаш 8ца са подобренията - няма да сбъркаш със 7цата, по нищо не отстъпва според мен - освен по дизайна на комбито (което е супер субективно и е важно на теб да ти харесва). Сега ако разликата в цената между конкретните коли, които гледаш е малка, по-добре ги покарай и прецени. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
accord8 0 #3 Отговорено 28 Декември, 2015 Страхотно мнение, колега, благодаря ти. Четох въпросната тема (в последствие), но там се засяга главно разхода на гориво и ме изгуби. За т. 1 - аз не съм състезател, но с Галанта съм свикнал да се изнасям на кръстовища много бързо (той е лек, с много добра крива на Нм и се получава) и да изпреварвам бързо, за да не поемам рискове. Явно поне изпреварванията ще се получават с Акорда. 2. Добър газаджия имам - трябва да проучва въпроса с реглажа на клапаните. 3. А да поставя така нещата - има ли смисъл да търся фейслифт на 8ма ген (мисля от 2011та год)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #4 Отговорено 28 Декември, 2015 Всичко зависи от бюджета ти. Фейслифт на 8ма ген си е почти нова кола - тази, която още се продава нова. Още по-изпипана, но все пак същата. Ако стигнеш до това да вадиш 30+ бона, направо отиди и виж Бултрако какво ще ти предложат с наелони на седалките, според мен ще са склонни на отстъпки и изгоден лизинг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове