Jump to content

Recommended Posts

Много странно се получава като подам газ като че, ли заглъхва и чак след 2-3 секунди се отпушва.А хондата е сивик 1994г. 1.5 16 клапана моно 90 коня, D15B2 двигател. Някакви идеи от какво може да е или да ме посаветвате каде да и направя диагностика. Чух че някаде в Горубляне имало сервиз на хонда. Благодаря предварително Стефан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменял ли си консумативи - възд. филтър, горивен, свещи, кабели ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменял ли си консумативи - възд. филтър, горивен, свещи, кабели ?

не съм smenil кабели и горивен филтър, иначе въздушен, свещи NGK да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest agyulev

А придърпва ли само или и прекъсва. Може да не ти стига достатъчно гориво, за да заглъхва. Всякакви възможности има :lol: Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия двигател и същия проблем ако може да се нарече проблем защото моята го прави само като е студена и ми трябва бързо изтегляне. Гледам да не я натискам като е студена а и я подгрявам на място преди да тръгна поне 3мин. Я обясни по-точно какво прави, моята се замисля за 2 сек. а съм сменил всички консумативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

сменял ли си консумативи - възд. филтър, горивен, свещи, кабели ?

не съм smenil ... горивен филтър........

 

Гаранция че като го смениш ще има подобрение цената му е 20-25 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя Акорд има същия проблем но по скоро когато не е загряла достатъчно. Като подам газ на първа и втора забива муцуна и след секунди както е при вас се отпушва. Да взема да сменя горивния филтър и аз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като прави тоя номер само когато е студена. Какъв е смисъла от смяна на горивен филтър :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия двигател и същия проблем ако може да се нарече проблем защото моята го прави само като е студена и ми трябва бързо изтегляне. Гледам да не я натискам като е студена а и я подгрявам на място преди да тръгна поне 3мин. Я обясни по-точно какво прави, моята се замисля за 2 сек. а съм сменил всички консумативи.

сега говорих с едни мом4ета от сервиз на Хонда в Горубляне и той ми каза че, този модел а именно D15B2 при тях това си е дефект фабри4ен м/у 1800-2000 оборота но, аз съм имал такава и преди и 4естно казано не си спомнйам да ми го е правила. А междувременно смених и горивен филтър и центровка ми направиха и малко е по-добре но.... не съвсем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Plevelcho

И аз имам същия двигател и същия проблем ако може да се нарече проблем защото моята го прави само като е студена и ми трябва бързо изтегляне. Гледам да не я натискам като е студена а и я подгрявам на място преди да тръгна поне 3мин. Я обясни по-точно какво прави, моята се замисля за 2 сек. а съм сменил всички консумативи.

трябва ли да се подргрява,толкова време..........................аз като тръгна от място веднага след запалването тръгвам,и до 2-3 минути загрява до оптималните градусикато се изреждат скоростите до 4и 5-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

И аз имам същия двигател и същия проблем ако може да се нарече проблем защото моята го прави само като е студена и ми трябва бързо изтегляне. Гледам да не я натискам като е студена а и я подгрявам на място преди да тръгна поне 3мин. Я обясни по-точно какво прави, моята се замисля за 2 сек. а съм сменил всички консумативи.

трябва ли да се подргрява,толкова време..........................аз като тръгна от място веднага след запалването тръгвам,и до 2-3 минути загрява до оптималните градусикато се изреждат скоростите до 4и 5-та
Естествено че като е натоварен двигателя ще загрее по-бързо , но нали целта на подгряването е да не се товари двигателя докато е студен...сигурен начин да го прецакаш-бавно и сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питаме колегата, какво е станало. Има ли ефект от горивния филтър?Аз си мисля, ако температурния датчик е застинал някъде към по високите градуси, колата ше върви като загрее мотора, а студена като е точно тъй ще прави. Но пък дали няма да пали по-трудно тогава?да казват колегите хондаджии какво е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...