stecev 0 #1 Публикувано 13 Март, 2007 Много странно се получава като подам газ като че, ли заглъхва и чак след 2-3 секунди се отпушва.А хондата е сивик 1994г. 1.5 16 клапана моно 90 коня, D15B2 двигател. Някакви идеи от какво може да е или да ме посаветвате каде да и направя диагностика. Чух че някаде в Горубляне имало сервиз на хонда. Благодаря предварително Стефан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agyulev 0 #2 Отговорено 13 Март, 2007 сменял ли си консумативи - възд. филтър, горивен, свещи, кабели ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stecev 0 #3 Отговорено 13 Март, 2007 сменял ли си консумативи - възд. филтър, горивен, свещи, кабели ?не съм smenil кабели и горивен филтър, иначе въздушен, свещи NGK да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest agyulev #4 Отговорено 14 Март, 2007 А придърпва ли само или и прекъсва. Може да не ти стига достатъчно гориво, за да заглъхва. Всякакви възможности има Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #5 Отговорено 14 Март, 2007 И аз имам същия двигател и същия проблем ако може да се нарече проблем защото моята го прави само като е студена и ми трябва бързо изтегляне. Гледам да не я натискам като е студена а и я подгрявам на място преди да тръгна поне 3мин. Я обясни по-точно какво прави, моята се замисля за 2 сек. а съм сменил всички консумативи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #6 Отговорено 14 Март, 2007 сменял ли си консумативи - възд. филтър, горивен, свещи, кабели ? не съм smenil ... горивен филтър........ Гаранция че като го смениш ще има подобрение цената му е 20-25 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dobromir 2 #7 Отговорено 15 Март, 2007 И моя Акорд има същия проблем но по скоро когато не е загряла достатъчно. Като подам газ на първа и втора забива муцуна и след секунди както е при вас се отпушва. Да взема да сменя горивния филтър и аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uko 0 #8 Отговорено 15 Март, 2007 След като прави тоя номер само когато е студена. Какъв е смисъла от смяна на горивен филтър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stecev 0 #9 Отговорено 16 Март, 2007 И аз имам същия двигател и същия проблем ако може да се нарече проблем защото моята го прави само като е студена и ми трябва бързо изтегляне. Гледам да не я натискам като е студена а и я подгрявам на място преди да тръгна поне 3мин. Я обясни по-точно какво прави, моята се замисля за 2 сек. а съм сменил всички консумативи.сега говорих с едни мом4ета от сервиз на Хонда в Горубляне и той ми каза че, този модел а именно D15B2 при тях това си е дефект фабри4ен м/у 1800-2000 оборота но, аз съм имал такава и преди и 4естно казано не си спомнйам да ми го е правила. А междувременно смених и горивен филтър и центровка ми направиха и малко е по-добре но.... не съвсем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Plevelcho #10 Отговорено 14 Април, 2007 И аз имам същия двигател и същия проблем ако може да се нарече проблем защото моята го прави само като е студена и ми трябва бързо изтегляне. Гледам да не я натискам като е студена а и я подгрявам на място преди да тръгна поне 3мин. Я обясни по-точно какво прави, моята се замисля за 2 сек. а съм сменил всички консумативи.трябва ли да се подргрява,толкова време..........................аз като тръгна от място веднага след запалването тръгвам,и до 2-3 минути загрява до оптималните градусикато се изреждат скоростите до 4и 5-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #11 Отговорено 14 Април, 2007 И аз имам същия двигател и същия проблем ако може да се нарече проблем защото моята го прави само като е студена и ми трябва бързо изтегляне. Гледам да не я натискам като е студена а и я подгрявам на място преди да тръгна поне 3мин. Я обясни по-точно какво прави, моята се замисля за 2 сек. а съм сменил всички консумативи.трябва ли да се подргрява,толкова време..........................аз като тръгна от място веднага след запалването тръгвам,и до 2-3 минути загрява до оптималните градусикато се изреждат скоростите до 4и 5-таЕстествено че като е натоварен двигателя ще загрее по-бързо , но нали целта на подгряването е да не се товари двигателя докато е студен...сигурен начин да го прецакаш-бавно и сигурно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #12 Отговорено 16 Април, 2007 Да питаме колегата, какво е станало. Има ли ефект от горивния филтър?Аз си мисля, ако температурния датчик е застинал някъде към по високите градуси, колата ше върви като загрее мотора, а студена като е точно тъй ще прави. Но пък дали няма да пали по-трудно тогава?да казват колегите хондаджии какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове