Jump to content
goldbyrk

Опроводяване захранване радио касетофон

Recommended Posts

Изчезна ми +12В, които се активират при поставяне и завъртане на ключа. Първоначално помислих, че клемореда се е прецакал, но запалката също е активна при тая позиция и тя си бачка. Проверих предпазителите - всичко е читаво. Кабелът е жълто-червен. Някой има ли идея, къде да му търся началото,т.е другият край, че иначе трябва да се ровя из бумаги сума ти и време?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най лесния вариант е да вземеш постоянния плюс от часовника , аз така направих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно е, да си взема директно от кутията с предпазителите, там гнезда бол и то с всякакви функции - със ключ, без ключ и т.н Искам да разбера какво става все пак. Ами ако кабела е прекъснат някъде, или скъсан и окъси в един момент!? Със сигурност ще направя нещата както са си фабрично. Ако трябва ще пусна нова инсталация на мястото на старата, но ми е интересно какво е станало и докато не открия проблема, няма да се откажа. При теб защо се изгуби тоя +? Не съм гледал предпазителя в купето за радиото, щото по схема го дават същият и за часовника, а при мен си бачка. Остава само утре да разбера, тоя дефект дали е преди или след кутията с предпазителите, просто не съм наясно как е изградена инсталацията. Ако проводника до кутията е един и там се разделят на два отделни - за радио и часовник, тогава е ясно, след бушона има нещо прекъснато...

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам идея , така я взех и след това се консултирах с приятел който се занимава с инсталации , мислех да направя като теб но това си е играчка и просто взехме от часовника , само да ти кажа че в началото на годината слагах оригинална инсталация за халогени , мислех че инсталацията не е пипана защото колата все пак идва от Италия и аз съм първия собственик тук но грешах , такъв бардак не съм виждал , поразии колкото искаш така че не мисли че инсталациите ни са в добро здраве , а и шанса да се вкараш в голям филм е 99%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз слагах оригинални халогени преди месец някъде.Не беше пипано нищо по кабеляците, имаше бая прах и мизерия. Нищо чудно г-н джамбазов да е вилнял по колата ти, след пристигането и тук.Моето радио си бачкаше до последно, изведнъж внезапно умря.Имам колата от над 2 години. Карана е от женица 53-та, не е разбирала горката от жици за щастие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , колата я купих от Дупница от мой познат , от Русе купих само железните джанти , а инсталацията на колата нямам идея защо беше така , халогените ги купих с готова инсталация само ключа за халогените купувах отделно , но в твоя случай вероятно кабела за постоянен + е прекъснат , не мисля че може да ти направи беля .....но ако искаш когато огледаш таблото най горе в дясно двата слота единия вероятно ползваш за халогените другия свободния също е с постоянен + може да пуснеш нов кабел към радиото с изолирана кабелна обувка например:)

Редактирано от marto81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталацията която ползвам за халогените е сваляна от друг сивик от същата година и е оригиналната фабрична. тя свързва в лявата част точно до кутията с предпазителите. Не ми става ясно за кои слотове ми говориш. Като сваля касетофона, не се виждат никакви слотове, освен буксата за часовника, която си е вързана за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и да искам от часовника няма как да си взема напрежение, защото там има два плюса, единият е постоянен - да си помни часа, както и при радиото, които си бачкат при мен. Другият плюс при часовника е само на контакт, т.е докато работи двг, при касетофона се активира при първа позиция....  Отново се съмнявам в клемореда. Проблемът е локализиран между кутията с предпазителите и изхода. В този участък е клемореда и вероятно хвърчащ предпазител който е само за радиото, не ми е известно да има такъв някъде по кабеляците, но ми предстои да гледам и друг филм, по смяната на централната конзола и ще ми се отвори мегдан за по подробен оглед на инасталацията. Оригиналният касетофон за модела, е без предпазител по корпуса и не е изключено да има някъде скрит бушон...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проследих внимателно всичко и се оказа най баналното - изгорял предпазител. Явно при демонтажа на касетофона нещо съм окъсил... По важното е, че тоя бушон го дават и за часовника, а той си бачкаше....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...