goldbyrk 202 #1 Публикувано 29 Ноември, 2015 Изчезна ми +12В, които се активират при поставяне и завъртане на ключа. Първоначално помислих, че клемореда се е прецакал, но запалката също е активна при тая позиция и тя си бачка. Проверих предпазителите - всичко е читаво. Кабелът е жълто-червен. Някой има ли идея, къде да му търся началото,т.е другият край, че иначе трябва да се ровя из бумаги сума ти и време?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto81 5 #2 Отговорено 29 Ноември, 2015 най лесния вариант е да вземеш постоянния плюс от часовника , аз така направих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #3 Отговорено 29 Ноември, 2015 (Редактирано) Най-лесно е, да си взема директно от кутията с предпазителите, там гнезда бол и то с всякакви функции - със ключ, без ключ и т.н Искам да разбера какво става все пак. Ами ако кабела е прекъснат някъде, или скъсан и окъси в един момент!? Със сигурност ще направя нещата както са си фабрично. Ако трябва ще пусна нова инсталация на мястото на старата, но ми е интересно какво е станало и докато не открия проблема, няма да се откажа. При теб защо се изгуби тоя +? Не съм гледал предпазителя в купето за радиото, щото по схема го дават същият и за часовника, а при мен си бачка. Остава само утре да разбера, тоя дефект дали е преди или след кутията с предпазителите, просто не съм наясно как е изградена инсталацията. Ако проводника до кутията е един и там се разделят на два отделни - за радио и часовник, тогава е ясно, след бушона има нещо прекъснато... Редактирано 29 Ноември, 2015 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto81 5 #4 Отговорено 29 Ноември, 2015 нямам идея , така я взех и след това се консултирах с приятел който се занимава с инсталации , мислех да направя като теб но това си е играчка и просто взехме от часовника , само да ти кажа че в началото на годината слагах оригинална инсталация за халогени , мислех че инсталацията не е пипана защото колата все пак идва от Италия и аз съм първия собственик тук но грешах , такъв бардак не съм виждал , поразии колкото искаш така че не мисли че инсталациите ни са в добро здраве , а и шанса да се вкараш в голям филм е 99% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #5 Отговорено 29 Ноември, 2015 Аз слагах оригинални халогени преди месец някъде.Не беше пипано нищо по кабеляците, имаше бая прах и мизерия. Нищо чудно г-н джамбазов да е вилнял по колата ти, след пристигането и тук.Моето радио си бачкаше до последно, изведнъж внезапно умря.Имам колата от над 2 години. Карана е от женица 53-та, не е разбирала горката от жици за щастие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marto81 5 #6 Отговорено 29 Ноември, 2015 (Редактирано) Не , колата я купих от Дупница от мой познат , от Русе купих само железните джанти , а инсталацията на колата нямам идея защо беше така , халогените ги купих с готова инсталация само ключа за халогените купувах отделно , но в твоя случай вероятно кабела за постоянен + е прекъснат , не мисля че може да ти направи беля .....но ако искаш когато огледаш таблото най горе в дясно двата слота единия вероятно ползваш за халогените другия свободния също е с постоянен + може да пуснеш нов кабел към радиото с изолирана кабелна обувка например Редактирано 29 Ноември, 2015 от marto81 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #7 Отговорено 29 Ноември, 2015 Инсталацията която ползвам за халогените е сваляна от друг сивик от същата година и е оригиналната фабрична. тя свързва в лявата част точно до кутията с предпазителите. Не ми става ясно за кои слотове ми говориш. Като сваля касетофона, не се виждат никакви слотове, освен буксата за часовника, която си е вързана за него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 2 Декември, 2015 Колега и да искам от часовника няма как да си взема напрежение, защото там има два плюса, единият е постоянен - да си помни часа, както и при радиото, които си бачкат при мен. Другият плюс при часовника е само на контакт, т.е докато работи двг, при касетофона се активира при първа позиция.... Отново се съмнявам в клемореда. Проблемът е локализиран между кутията с предпазителите и изхода. В този участък е клемореда и вероятно хвърчащ предпазител който е само за радиото, не ми е известно да има такъв някъде по кабеляците, но ми предстои да гледам и друг филм, по смяната на централната конзола и ще ми се отвори мегдан за по подробен оглед на инасталацията. Оригиналният касетофон за модела, е без предпазител по корпуса и не е изключено да има някъде скрит бушон... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #9 Отговорено 2 Декември, 2015 Днес проследих внимателно всичко и се оказа най баналното - изгорял предпазител. Явно при демонтажа на касетофона нещо съм окъсил... По важното е, че тоя бушон го дават и за часовника, а той си бачкаше.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове