MonsterOOD 100 #1 Публикувано 13 Март, 2007 Здравей Те върли фенове Искам да ви питам някой знае ли защо когато колата ми Хонда Civic 1.5 D15Z1 е студена върви безобразно добре, дърпа като змей, но като загрее става по тромава няма го това вървене. В момента съм със спортен филтър който е под капака демек не съм го изнесъл под подкалника. Може ли това да е причината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #2 Отговорено 13 Март, 2007 Здравей Те върли фенове Искам да ви питам някой знае ли защо когато колата ми Хонда Civic 1.5 D15Z1 е студена върви безобразно добре, дърпа като змей, но като загрее става по тромава няма го това вървене. В момента съм със спортен филтър който е под капака демек не съм го изнесъл под подкалника. Може ли това да е причината?тези въпроси са дискутирани ...... N-пъти. Не си от в4ера във форума - потърси малко де Не само твойта З1-ца върви по- добре и пове4е когато е студена, така е при вси4ки марки автомобили Имаш "метални" 4асти, нагряване, студен въздух - богат на смеси и топъл-беден.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #3 Отговорено 13 Март, 2007 Малеее ама аз верно съм от много време тука бреее.......... мале остарях ........... ще си пусна търсачката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #4 Отговорено 13 Март, 2007 (Редактирано) Принципно като е студен двидателя, до него постъпва по-студен въздух. Той има по-ниска кинерична енергия и спомага за по-доброто израряне в цилиндъра. Когато се загрее двигателя постъпва по-беден на кислород въздух, от коеро страда изгарянето. Точно за това се пръска азот направо в двигателя, или на интейка.NOS. Не е много хубаво да я натискаш на студен мотор. Маслото все още не е започнало да циркулира пълноценно а блока и главата са студени. Има опастност да се появят пукнатини по буталата и стените на цилиндъра. Сутрин докато не загрее мотора не тръгвам. Ако ми се налага обаче, не вдигам повече от 2500 rpm. Редактирано 13 Март, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #5 Отговорено 13 Март, 2007 когато си със студен двигател си на смукач-повече гориво постъва и повече гори, би трябвало и повече да върви но е вредно за двигателя да се товари студен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #6 Отговорено 13 Март, 2007 пи4ове скоро сменях све6ти,сас старите колата когато бе6е студена едвам пале6е,като загрее няма6е грижи,и пали и варви.след смяната не6тата се обарнаха,студена пали от 4етварт,като загрее не иска,в смисал по трудно.та може би и топлинното 4исло на све6тичките има зна4ение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didodido 0 #7 Отговорено 13 Март, 2007 За съжалени и при мен е точно така, студена ще скъса ...., докато когато е топла почват да и работят разните джаджи за икономия отнема си сама газта и др такива и наистина е икономична на дълаг път разхода се доближава до обявение в каталозите 4,8л/100км при 90км/час.Та май се отклоних нещо, едната от идейте ми е че при студен двигател работят всичките 16 клапана, а другата че горивната смес е доста по-богата или в крайна сметка може би и двете.и за това се получава че докато не е светнала зелената лампа колата върви, а след това се мисли за икономична Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове