Jump to content
MonsterOOD

Питане и евентуални причини

Recommended Posts

Здравей Те върли фенове :hondarulez: Искам да ви питам някой знае ли защо когато колата ми Хонда Civic 1.5 D15Z1 е студена върви безобразно добре, дърпа като змей, но като загрее става по тромава няма го това вървене. В момента съм със спортен филтър който е под капака демек не съм го изнесъл под подкалника. Може ли това да е причината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Те върли фенове :hondarulez: Искам да ви питам някой знае ли защо когато колата ми Хонда Civic 1.5 D15Z1 е студена върви безобразно добре, дърпа като змей, но като загрее става по тромава няма го това вървене. В момента съм със спортен филтър който е под капака демек не съм го изнесъл под подкалника. Може ли това да е причината?

тези въпроси са дискутирани ...... N-пъти. Не си от в4ера във форума - потърси малко де :plane: Не само твойта З1-ца върви по- добре и пове4е когато е студена, така е при вси4ки марки автомобили :oops: Имаш "метални" 4асти, нагряване, студен въздух - богат на смеси и топъл-беден....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеее ама аз верно съм от много време тука бреее.......... мале остарях ........... ще си пусна търсачката :hondarulez::plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Принципно като е студен двидателя, до него постъпва по-студен въздух. Той има по-ниска кинерична енергия и спомага за по-доброто израряне в цилиндъра. Когато се загрее двигателя постъпва по-беден на кислород въздух, от коеро страда изгарянето. Точно за това се пръска азот направо в двигателя, или на интейка.NOS. Не е много хубаво да я натискаш на студен мотор. Маслото все още не е започнало да циркулира пълноценно а блока и главата са студени. Има опастност да се появят пукнатини по буталата и стените на цилиндъра. Сутрин докато не загрее мотора не тръгвам. Ако ми се налага обаче, не вдигам повече от 2500 rpm.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато си със студен двигател си на смукач-повече гориво постъва и повече гори, би трябвало и повече да върви но е вредно за двигателя да се товари студен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пи4ове скоро сменях све6ти,сас старите колата когато бе6е студена едвам пале6е,като загрее няма6е грижи,и пали и варви.след смяната не6тата се обарнаха,студена пали от 4етварт,като загрее не иска,в смисал по трудно.та може би и топлинното 4исло на све6тичките има зна4ение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжалени и при мен е точно така, студена ще скъса ...., докато когато е топла почват да и работят разните джаджи за икономия отнема си сама газта и др такива и наистина е икономична на дълаг път разхода се доближава до обявение в каталозите 4,8л/100км при 90км/час.Та май се отклоних нещо, едната от идейте ми е че при студен двигател работят всичките 16 клапана, а другата че горивната смес е доста по-богата или в крайна сметка може би и двете.и за това се получава че докато не е светнала зелената лампа колата върви, а след това се мисли за икономична :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...