Jump to content
nupi

Нова каляска

Recommended Posts

Привет на всички във  форума.

От доста време чета, но това е първият ми постинг. От 10-тина дни съм собственик на CR-V 2000г. 147 к. сили. Колата е от Швейцария и в тази връзка имам въпроси към всички вас.

1. Ангренажният ремък+ролката  на каква цена е и горе-долу колко се иска за труд.

2. Как е положението с ръждите, защото отдолу на колата виждам леки жълти петна по скоби,щанги,  болтове и подобни неща. Не е нещо фрапиращо, но все пак ми прави впечатление. Външният праг, който е знаете колко голям доста ме тревожи, като предпоставки за ръждообразуване.

До момента смених маслото с Motul 6100  10w40 Sinergieq филтрите- всичките. С този на климатика беше интересно, защото никога не беше сменян. Имаше треви и девствени болтове. Приятно ми беше.

Предстоят  масла на диференциала - лекичко проскърцва и това на скоростите. Не вярвам на продавачите въпреки  книжки, мишки и печати.

Иначе съм възхитен от от пътното  поведение, удобство и  някакво чувство, че си на удобно място, въпреки спартанското оборудване. Имам преки впечатления от Land и Range Rover+ Hiundai Сантанакаква- служебни пръчки.

До момента употребявах един наистина непобедим автомобил Audi 80, но дойде време да сменя религията. Четенето ми ще продължи, защото форума е много приятен и добронамерен.

Поздрави на всички и дълго и безаварийно пътуване на всички. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

 

И аз като теб чета форума често. В процес на избиране на кола съм - ЦРВ 1 генерация.

Твоята с ръчни или автоматични скорости е? От къде я взе?

 

Честито и много безаварийни километри с машината:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчна е, и е купена от автокъща в София. Нямам снимки подръка да постна. Иначе е много скромна външно, даже е с едни много смешни тасове на джантите и няма рейлинг на покрива. Въобще нямах намерение да купувам кола в настоящият момент и просто разглеждах из София. Честно казано тя ме срещна, т.к. наистина не бях настроен и с намерение за покупка. Първо видях  основата  на тези швейцарските табели и така... пробвах, капарирах и ето ме и мене в клуба. Иначе в София по къщите е много, много зле. Страхотни, напудрени барутарници на по 130-160х. км по километраж, а в действителност може би са скъсали по  10 комплекта гуми.

Друго няма какво да напиша засега, защото не се чувствам уверен в изказванията си и продължавам с четенето и ремонтите, които сам бих си направил-масла, антифризи и т.н. Единственото, което малко ме тревожи е че не знам до каква степен колата е защитена от корозия. Скоро, като сменях поленовият филтър, вътре от купето се вижда гола ламарина. Верно, че не е ръждясала, но и не виждам никаква боя или грунд върху нея. Заварките не са обработени поне външно и ми стана странно. Нека колегите да кажат как е в това отношение. Също така е без газЕна уредба и си е само на бензин. Опитах да а засека и дава около 10-11/100 без ръчкане в София-то май вече разхода трябва да го измерваме в моточасове тук.

Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм обикалял автокъщите по Горубляне и е точно така, както казваш. Иначе се сещам май коя кола си взел-сива беше май на цвят. Беше в Мобиле-то, а сега я няма.

От всичко, което съм чел за ЦРВ, включително в американски форуми е, че са много здрави коли. Дано да нямаш проблеми с ръжди, колегите от форума ще ти обяснят, сигурен съм.

В една от автокъщите в Горубляне има една черна Хонда внос от Германия. Като залягахме под нея видяхме, че цялата беше намазана с нещо черно, предполагам антикорозионно покритие. Търговеца ни уверяваше, че трябва да се радваме, че е обработена така против ръжда. Въпросът е, да не е запечатана ръждата  и след време да избие пак, но според него естествено - не е :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, моята е кремаво-златиста. Долу наистина е с антикорозия, но вътре под таблото ми направи впечатление, че е голо. Но пък забравих да пиша, че страничните колони/където са пантите на вратите/ отвътре си е боядисано с основният цвят на колата. В първият постинг писах, че отдолу, се виждат леки ръждиви петна-по скоби, болтове, и  щанги. Не ме тревожи, но какво да очаквам от 15г.+ автомобил при това идващ от държава в която карат с всесезонни гуми-зимни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...