chopper1969 5 #1 Публикувано 10 Март, 2007 Здравейте, интересува ме дали някой е сменял оригиналната ремъчна шайба (тази за динамото и сервото ако има) с алуминиева? добър майстор ми каза че двигателят става неузнаваем-много пъргав още в ниските обороти и набира много бързо. предлагаха ми такава шайба за 60 лв. 2 употреба (не се намирали много лесно)но не знам какво да правя, дали си заслужава или не. благодаря предварително за съветите ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V-tec 1 #2 Отговорено 10 Март, 2007 Една такава ролка може да вдигне между 10-15к.с шегата настрана не се заблуждавай ако търсиш повече мощност няма да дойде от там ако ти харесва заради визията да но да тръгне до неузнаваемост от тази ролка няма как да стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #3 Отговорено 10 Март, 2007 да е верно и все пак няма ли подобрение някакво? то се знай че няма да литне ама малко от малко разлика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #4 Отговорено 11 Март, 2007 (Редактирано) Ако искаш да има по-голяма разлика във вървежа, можеш да си вземеш улекотен маховик. Тогава двигателя ще стане доста пъргав и ще се развърта бързо. Ефекта ще е в пъти по-голям от този при ролките. Но не ти завиждам ако тръгнеш на планина или на дълъг път с него. Редактирано 11 Март, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
japan 0 #5 Отговорено 11 Март, 2007 Ако искаш да има по-голяма разлика във вървежа, можеш да си вземеш улекотен маховик. Тогава двигателя ще стане доста пъргав и ще се развърта бързо. Ефекта ще е в пъти по-голям от този при ролките. Но не ти завиждам ако тръгнеш на планина или на дълъг път с него. Може ли малко повече разяснения за маховика. Какав е проблема за планина или дълък път? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #6 Отговорено 11 Март, 2007 (Редактирано) Ако искаш да има по-голяма разлика във вървежа, можеш да си вземеш улекотен маховик. Тогава двигателя ще стане доста пъргав и ще се развърта бързо. Ефекта ще е в пъти по-голям от този при ролките. Но не ти завиждам ако тръгнеш на планина или на дълъг път с него. Може ли малко повече разяснения за маховика. Какав е проблема за планина или дълък път?При сменяне на предавките, двигателя губи обороти. Така като изключиш от скорост на 6000 rpm, оборотите падат постапенно, и в зависимост колко си бърз със смяната на предавките падат различно. 4000-3500..... Ако си сложиш въпросния маховик оборотите ще падат доста по-бързо, и докато превключиш са заминали. Така мотора трябва да се развърта наново до по-високи обороти. С новия маховик това става бързо, но трябва все пак да сменяш скоростите бая бързичко за да има ефект. Ако имаш и секвенциална скоростна кутия си сфиркай. Редактирано 11 Март, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #7 Отговорено 11 Март, 2007 Маховика служи и да запази за известно време кинетичната енергия. Като е олекотен това време намалява и от там описания ефкт/и Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове