Jump to content
chopper1969

подобряване на пъргавоста на двигателя?

Recommended Posts

Здравейте, интересува ме дали някой е сменял оригиналната ремъчна шайба (тази за динамото и сервото ако има) с алуминиева? добър майстор ми каза че двигателят става неузнаваем-много пъргав още в ниските обороти и набира много бързо. предлагаха ми такава шайба за 60 лв. 2 употреба (не се намирали много лесно)но не знам какво да правя, дали си заслужава или не. благодаря предварително за съветите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една такава ролка може да вдигне между 10-15к.с :dry: шегата настрана не се заблуждавай ако търсиш повече мощност няма да дойде от там ако ти харесва заради визията да но да тръгне до неузнаваемост от тази ролка няма как да стане :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

да е верно и все пак няма ли подобрение някакво? то се знай че няма да литне ама малко от малко разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако искаш да има по-голяма разлика във вървежа, можеш да си вземеш улекотен маховик. Тогава двигателя ще стане доста пъргав и ще се развърта бързо. Ефекта ще е в пъти по-голям от този при ролките. Но не ти завиждам ако тръгнеш на планина или на дълъг път с него. :)

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да има по-голяма разлика във вървежа, можеш да си вземеш улекотен маховик. Тогава двигателя ще стане доста пъргав и ще се развърта бързо. Ефекта ще е в пъти по-голям от този при ролките. Но не ти завиждам ако тръгнеш на планина или на дълъг път с него. :)

Може ли малко повече разяснения за маховика. Какав е проблема за планина или дълък път?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако искаш да има по-голяма разлика във вървежа, можеш да си вземеш улекотен маховик. Тогава двигателя ще стане доста пъргав и ще се развърта бързо. Ефекта ще е в пъти по-голям от този при ролките. Но не ти завиждам ако тръгнеш на планина или на дълъг път с него. :)

Може ли малко повече разяснения за маховика. Какав е проблема за планина или дълък път?
При сменяне на предавките, двигателя губи обороти. Така като изключиш от скорост на 6000 rpm, оборотите падат постапенно, и в зависимост колко си бърз със смяната на предавките падат различно. 4000-3500..... Ако си сложиш въпросния маховик оборотите ще падат доста по-бързо, и докато превключиш са заминали. Така мотора трябва да се развърта наново до по-високи обороти. С новия маховик това става бързо, но трябва все пак да сменяш скоростите бая бързичко за да има ефект. Ако имаш и секвенциална скоростна кутия си сфиркай. :):) Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика служи и да запази за известно време кинетичната енергия. Като е олекотен това време намалява и от там описания ефкт/и

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...