Jump to content
EDS

Объркан талон на сивик 6 или не ?

Recommended Posts

Здравейте колеги ,от скоро карам сивик 6 1.4 който според продавача и част от данните в големия талон трябва да е 90 коня .Преди малко докато проверявах кодовите на моторите 1.4 на сивика  открих несъответствие с кода на мотора  отбелязан като D14A3 в големия талон ,който според информацията в нета би трябвало да е 75 коня а в същото време като киловати в талона са записани 66 (90кс) ??? Имах известни съмнения за мощността понеже ми се струва че е доста мудна за 90 коня на 1 тон купе - махнах и тези дни катализатора , всичко по колата е сменено и ново - ремъци филтри масла , но ми се струва куц кон , а когато видях И кода на мотора отбелязан в документа ..Таа въпросът ми е колко коня последно ми е сивика ? Ще требе май пак да се ходи до КАТ за промяна на документа ..разочарованието от минус 15 коня отделно   :| (дано да е грешка и да си е 90 ..) Другото е че отзад на колата пише 1.4i а не 1.4is - доколкото разбрах is-a бил 90 коня а само i-то 75 както е в моя случай но нали пък в талона си пише  66 киловата мощност - викам си някой сигурно е сменял преди лепенката докато не ми се засилиха съмненията днес след като видях този код ..Някакви идеи ?   :biggrin:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото е че отзад на колата пише 1.4i а не 1.4is - доколкото разбрах is-a бил 90 коня а само i-то 75 както е в моя случай но нали пък в талона си пише  66 киловата мощност - викам си някой сигурно е сменял преди лепенката

Колега, малко вероятно е някой да смени лепенката с такава, която сочи, че двигателя е по-маломощен. Обратното е срещано явление. Лично аз съм виждал на две БМВ-та. Едно беше 316i -> 320 (настояща лепенка), а второто му мернах лепенка, че е М3 на предната броня и тъкмо заобиколих да видя от зад, при което се оказа, че е 325.

Обяснението при първия случай е от чиста газария. :| Иронично онова бмв беше компакт.

Правилно си разучил въпроса за двете разновидности на 1,4 двигателя на 6-цата, обаче се опасявам, че е много вероятно предишния собственик да е метнал и теб и КАТ, въпреки, че там би трябвало да видят номера на двигателя и да му видят техническите характеристики.

Дано да греша, но щом спомена, че и двигателя е спънат...

Редактирано от Valentin Aleksandrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14а3-75

Д14а4-90

15 мин работа и си го правиш 90 ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз чух за някаква такава магия  :w00t:  с гарнитурата на дросела ,но не знам точно дали е само това .Като я купувах стария собственик подхвърли за  сваляне кутията на въздушния филтър и почистване на някакви отвори които се запушвали на самия дросел и имало голяма разлика  ..Не съм го правил още ,но мисля скоро и това да стане в комбинация с самата гарнитура .Има ли някъде снимков материал как се прави това с гарнитурата на дросела ? Иначе е на 160000 км оригинални с пълна сервизна документация водена до последно в Германия ,забележките са основно ръжда отдолу под купето и на задните вежди ,но ще я пооправя по нататък .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275

Прочети темата и не се занимавай с КАТ,защото ще се вкараш в голям филм.Просто си я направи 90к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързите отговори - през седмицата интервенцията ще бъде направена - мисля да си взема оригиналната гарнитура от Д14а4 и да действам :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...