EDS 1 #1 Публикувано 10 Октомври, 2015 Здравейте колеги ,от скоро карам сивик 6 1.4 който според продавача и част от данните в големия талон трябва да е 90 коня .Преди малко докато проверявах кодовите на моторите 1.4 на сивика открих несъответствие с кода на мотора отбелязан като D14A3 в големия талон ,който според информацията в нета би трябвало да е 75 коня а в същото време като киловати в талона са записани 66 (90кс) ??? Имах известни съмнения за мощността понеже ми се струва че е доста мудна за 90 коня на 1 тон купе - махнах и тези дни катализатора , всичко по колата е сменено и ново - ремъци филтри масла , но ми се струва куц кон , а когато видях И кода на мотора отбелязан в документа ..Таа въпросът ми е колко коня последно ми е сивика ? Ще требе май пак да се ходи до КАТ за промяна на документа ..разочарованието от минус 15 коня отделно (дано да е грешка и да си е 90 ..) Другото е че отзад на колата пише 1.4i а не 1.4is - доколкото разбрах is-a бил 90 коня а само i-то 75 както е в моя случай но нали пък в талона си пише 66 киловата мощност - викам си някой сигурно е сменял преди лепенката докато не ми се засилиха съмненията днес след като видях този код ..Някакви идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valentin Aleksandrov 1 #2 Отговорено 10 Октомври, 2015 (Редактирано) Другото е че отзад на колата пише 1.4i а не 1.4is - доколкото разбрах is-a бил 90 коня а само i-то 75 както е в моя случай но нали пък в талона си пише 66 киловата мощност - викам си някой сигурно е сменял преди лепенката Колега, малко вероятно е някой да смени лепенката с такава, която сочи, че двигателя е по-маломощен. Обратното е срещано явление. Лично аз съм виждал на две БМВ-та. Едно беше 316i -> 320 (настояща лепенка), а второто му мернах лепенка, че е М3 на предната броня и тъкмо заобиколих да видя от зад, при което се оказа, че е 325. Обяснението при първия случай е от чиста газария. Иронично онова бмв беше компакт. Правилно си разучил въпроса за двете разновидности на 1,4 двигателя на 6-цата, обаче се опасявам, че е много вероятно предишния собственик да е метнал и теб и КАТ, въпреки, че там би трябвало да видят номера на двигателя и да му видят техническите характеристики. Дано да греша, но щом спомена, че и двигателя е спънат... Редактирано 10 Октомври, 2015 от Valentin Aleksandrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 10 Октомври, 2015 Д14а3-75 Д14а4-90 15 мин работа и си го правиш 90 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EDS 1 #4 Отговорено 11 Октомври, 2015 Да и аз чух за някаква такава магия с гарнитурата на дросела ,но не знам точно дали е само това .Като я купувах стария собственик подхвърли за сваляне кутията на въздушния филтър и почистване на някакви отвори които се запушвали на самия дросел и имало голяма разлика ..Не съм го правил още ,но мисля скоро и това да стане в комбинация с самата гарнитура .Има ли някъде снимков материал как се прави това с гарнитурата на дросела ? Иначе е на 160000 км оригинални с пълна сервизна документация водена до последно в Германия ,забележките са основно ръжда отдолу под купето и на задните вежди ,но ще я пооправя по нататък . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #5 Отговорено 11 Октомври, 2015 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=8275 Прочети темата и не се занимавай с КАТ,защото ще се вкараш в голям филм.Просто си я направи 90к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EDS 1 #6 Отговорено 11 Октомври, 2015 Мерси за бързите отговори - през седмицата интервенцията ще бъде направена - мисля да си взема оригиналната гарнитура от Д14а4 и да действам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове