HondaPower 15 #1 Публикувано 5 Октомври, 2015 Здравейте колеги, понеже не намерих тема по въпроса ми във форума та реших да направя (извинявам се ако съм объркал нещо не е нарочно). Та от няколко дни насам когато колата е студена много трудно пали на бензин (има и обикновенно газово), иначе като запали няма проблеми. Реших, че щом започна изведнъж да го прави значи нещо не е наред и днеска щях да я карам на сервиз. Обаче вчера вечерта с компания решихме да се поразкараме до спортна зала(около 23-00 часа), но за съжаление останахме там. Та какво се случи? Колата запали вдигна 1500об. (нормално при студен двигател) и после угасна, пак я запалих вдигна 1000об. и пак угасна, пак я запалих вдигна 600-700об. дадох и газ (реших че може да помогне) и пак угасна(това става въпрос само на бензин) после вобще и не запали нито на бензин нито на газ. Дръпнаха ме до нас и викам тя като не пали как да я закарам до сервиза... по едно време (около 15-16 часа) реших да я посетя, влязох, завъртях ключа и запали без проблеми, форсираше се, разходих я 4-5км. и няма проблеми(това в топло време). Викам явно се е оправила и към 18:30 отивам пак паля и няма проблеми, оставих я запалена и минаха 3-4 мин. започнаха да падат и да се вдигат оборотите и угасна самичка (аз бях извън колата) после пак 2 пъти запали и угасна. След това реших да пробвам на газ, запалих я и се форсираше и всичко. Накрая реших да я оставя да си почине малко и да еи попитам вас. Та имате ли някаква идея за какво иде реч, само да поясня, че миналата седмица сменях дист. Капачка и бобина, свещите и кабелите са на около 7-8 хил. Км. Гледахме с едни познати и установихме, че има ток към свещите, бенз. помпа работи, не е грешка в компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 5 Октомври, 2015 За начало си почисти стъпковия мотор и дроселовата клапа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaPower 15 #3 Отговорено 8 Октомври, 2015 Запушена бензинова помпа, това е проблема, всичко дошло от батака в резервоара. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове