Resta 0 #1 Публикувано 26 Септември, 2015 Здравейте знам че за предпочитане е 2валов двигател но не се бях замислял каква е разликата между 1валов и 2валов може ли да обясните? Sent from my Lenovo S580 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #2 Отговорено 26 Септември, 2015 Май сам си си отговорил...отговора е във въпроса ти... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #3 Отговорено 26 Септември, 2015 Разпределителните валове диктуват как един двигател ще диша. Основните показатели на разпределителен вал са повдигане, престой на клапаните в горивната камера ( от точката на повдигане на клапана до точката на прибиране на клапана) и ъгъл между всмукателните и изпускателните гърбици на разпределтелния вал. Докато повдигането и престоя са фиксирани, то при двуваловите глави ъгъла между всмукателните и изпускателнте гърбици може да варира. За повдигането на всмукателните клапани има отделен вал, същото за изпускателните. Тези 3 показателя както и още показатели диктуват какво ще е поведението на двигателя. Варирането им дава гъвкавост и възможност за модификации. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Resta 0 #4 Отговорено 26 Септември, 2015 А как мога да разбера кой е 1 валов и кой 2 валов Sent from my Lenovo S580 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #5 Отговорено 26 Септември, 2015 Не че това е общо решени и важи винаги. Често обаче при двуваловите японски 4 цилиндрови редови двигатели в тези години свещите се поставят между валовете. Така се образува една лента декоративна, която крие кабелите на свещите или индивидуалните бобини. Т'ва че свещите са там обаче не значи че непременно е двувалов. При Хонда Б сериите са с дистрибутор на единия вал и ВТЕК соленоид на другия вал. Ако видиш такова нещо и съответно дистрибутора и соленоида са един до друг. Т'ва е двувалов двигател. Можеш да разбереш и по широчината на главата и раздвижните ролки. Раздвижните ролки обаче често се крият, за да не влизат боклуци прах и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Resta 0 #6 Отговорено 26 Септември, 2015 Не че това е общо решени и важи винаги. Често обаче при двуваловите японски 4 цилиндрови редови двигатели в тези години свещите се поставят между валовете. Така се образува една лента декоративна, която крие кабелите на свещите или индивидуалните бобини. Т'ва че свещите са там обаче не значи че непременно е двувалов. При Хонда Б сериите са с дистрибутор на единия вал и ВТЕК соленоид на другия вал. Ако видиш такова нещо и съответно дистрибутора и соленоида са един до друг. Т'ва е двувалов двигател. Можеш да разбереш и по широчината на главата и раздвижните ролки. Раздвижните ролки обаче често се крият, за да не влизат боклуци прах и т.н. Благодаря много Sent from my Lenovo S580 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове