ivko_1 67 #1 Публикувано 11 Септември, 2015 (Редактирано) Здравейте, искам малко да я сгъстя, колко ще ме посъветвате и дали въобще да пиля главата...??? Има ли смисъл да правя клапаните с 3 ъгъла??? Дали да портвам всмукателния и изпускателния тракт, къде точно и колко...? Въпросните промени ще доведът ли до 100% необходимост от промяна в настройките и какви...? Благодаря Редактирано 11 Септември, 2015 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #2 Отговорено 13 Септември, 2015 За да има резултат от механични подобрения трябва да има промяна в горивоподаването и запалването. С други думи, ако ще правиш нещо по двигателя трябва после да настроиш компютъра си. Това при фабричния P3Y компютър не може да стане или аз засега не съм чувал да може да се настройват фабрични OBD2 компютри. Относно "портването" - Едни хора под тая чуждица разбират разширяване на отворите(всмукателни/изпускателни) на главата. Други разбират полиране на отворите на главата. Трети разбират и двете неща. Разширяването не е лошо нещо и докато във всмукателната система турболентното движение е лошо за системата, точно след клапана това е най-желаното движение. Колкото по-голяма е скоростта на движение на гориво-въздушната смес през клапаните толкова по-големи са завихрянията и толкова по-хумогенна е сместта, толкова повече е и изпаряването на бензиновото гориво. Дали има смисъл зависи от теб. За турбиниран двигател фабричните отвори може да са малки, а преходите и радиусите около водачите на клапаните прекалено лоши. За атмосферен двигател може да е по същия начин. Всичко зависи от целта, която искаш да постигнеш. Увеличение в компресионното число само по себе си е хубаво нещо, но ако го погледнеш общо.Увеличение в компресионното число предразполага към детонации. Конкретно по въпросите на кратко Шлайфа на фабричната глава няма да ти даде голямо увеличение в компресионното число (може би 9.2-9.3:1 при отнети 0.1мм, което е много). За мен лично е излишно, освен ако главата е нагъната извън допуск. С фабричните колектори, ако извършиш целесъобразна и идеално извършена работа по отворите, може и да спечелиш 1 киловат. Със сигурност ще трябва да настроиш компютъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #3 Отговорено 13 Септември, 2015 Евала колега, такъв отговор чаках... Нищо не каза за 3 angle valve job...? Няма да режа 0,1мм а 1мм...имам раздвижна ролка и аванса ще го върна сток. Имам колектор от З6, който предстои да бъде монтиран с мойте 190цц обд2 дюзи... И бенз регулатор от з6...Идеята е да я подкарам леко леко докато мина на обд1. Портовете на изпускателя са вече малко разширени и ще бъдат полирани, като ще бъдат и напаснати към гарнитурата, като при леглата са пипнати много леко, колкото да се намали ръба между отливката и леглото на клапана. Всмукателния порт е само с изравняване на легло и отливка, заостряне на стената разделяща клапаните...гарнитурата от з6 на всмукателя ще бъде напасната към главата и колектора. Мисля също и да полирам горивните камери. Има ли още нещо което да направя по главата преди да зглобявам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #4 Отговорено 13 Септември, 2015 Не мога да цитирам точно, но мисля че 1 мм е много извън допуска за шлайф. Вероятно ще имаш проблем с маслената система. Тук не мога да изкажа точно и коректно мнение. С 1 мм със сигурност ще увеличиш компресионното число. С колко не знам. Вероятно към 10:1. Оформянето на леглата на клапаните с 3 ъгъла е прецизна работа и мисля че за тази конфигурация от части няма да даде толкова голям принос. Аз съм с колектор от Д16з9. Ще я подкараш и ще можеш да я караш колкото си искаш. Но няма да усетиш никаква разлика. При мен няма напасване на отворите на колектора и главата. Оформих колектора малко около дросела, премахнах грубата текстура в пленума и в рънърите и загладих повърностите. Може би при екстремно полиране на целия колектор от вътре ще има разлика. С този колектор за който говориш ще можеш да си я караш както е с фабричния без никакви притеснения. Имам вече около 4000 км с този колектор и засега нямам никакви проблеми. Оформянето на отворите е хубаво нещо. Философия и теории за тях има много. Направи това, което ти мислиш, че ще бъде редно. Аз ще дам един съвет - не намаляй скоростта на потока. Скоростта на потока е изключително важна за изпарението на бензина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #5 Отговорено 13 Септември, 2015 Благодаря много за отговорите, поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #6 Отговорено 13 Септември, 2015 (Редактирано) Вероятно ще имаш проблем с маслената система. . Можеш ли да поясниш малко повече? Имаш предвид по-големия натиск върху биелните лагери ли? Редактирано 13 Септември, 2015 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #7 Отговорено 13 Септември, 2015 Мисля, че повечето Д серии да не кажа всички са с едни отвори в краищата си за маслото което идва към главата. Та там мисля, че може да се получи така, че маслото да преминава през значително по-малък отвор, което ще вдигне налягането в маслената система. Всичко това е теория и не съм сигурен за това. Но поне в дизайна на маслените системи съм забелязал че повечето прозводители правят по тоя начин главите си... При 4G63 двигателите на митсцубиши шлайфа с толкова може и да е фатален. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #8 Отговорено 13 Септември, 2015 Ще го проверя това с захранването на главата с масло, но съм чел да пилят и с повече от 1мм, без да се оплакват от нещо като детонаций и тн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #9 Отговорено 2 Октомври, 2015 Идеално, оригиналните клапани се оказаха с 3 ъгъла, което е супер, даже имат back cut...,незнам обаче дали всички са така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
styve 0 #10 Отговорено 28 Октомври, 2015 Здравейте, аз съм с изпилена глава 1мм, разширени портове и всички отвори на калапаните с по 1мм в диаметър,полирани тръби и леко бутнат дросел. МЕТАЛНА ГАРНИТУРА , нови сегменти и лагери, резултата е доста,доста ефективен. А за детонациите, просто ГИ. и запалване на не повече от 4-5 градуса преди горна мъртва. разход на газ 6.2-6.4 при скорост до 110 на дълго. При дране трудно стига 10на100, апри голямо дране, сиреч в червеното 15 на 100 твърдо. Минал съм над 20хил никакви проблеми за сега. масло 10w60. Луфта на клапаните IN-0.25, EX-0.30 че на газчица бързичко се набиват и намаля разтоянието, а това не е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #11 Отговорено 28 Октомври, 2015 Колега, ако си от София, бих желал да ги пуснем двете коли...ще ми е много интересно...преди да съм я довършил мойта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
styve 0 #12 Отговорено 2 Ноември, 2015 От, Казанлък съм, а за резултат, едно момче с економик 115 се качи на моята и слезе доста очарован, каза че е по добре от неговата като еластичност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове