K1r1L 860 #1 Публикувано 5 Септември, 2015 (Редактирано) Имам Сивик 5 ген 125 коня с оригиналните спирачки 4 дискови предните сигурно са 242мм . За начало ми се иска да му сложа Спирачна помпа от Вти ,но естествено нестава директно : примерно немога да използвам и сервото от 125 коня а трябва да е от Вти и щуцерите са различни (единия е по голям ). СЕрвото на Вти е с по малък диаметър а на ЕСИ с по голям - на Вти е по дебело) . МОГа ли да използвма спирачна помпа от ПРелюд 2.2 200 коня 94-5година ?. Варианта ми за предни спирачки е 282 мм от прелюд какво трябва да направя там освен да ги разпробия на 4х100. АПаратите директно ли пасват ? КАКви ШЕнкели трябва да използвам от 125 коня стават ли или Трябва от Вти ?. ЗАдните на този етап ще са оригиналните. :| Редактирано 5 Септември, 2015 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 6 Септември, 2015 Шенкел за 262 мм ти трябва за това което питаш Вариянти за апарати бол вкл и двубутални от Леджънт или акорд купе.Ако караш на 16" може и 300мм да си сложиш безгрижно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 6 Септември, 2015 15" . Тоест 282 от прелюд има наколо . Шенкели от Вти имам 262 . ДИРектно ли стават някакви съпорти не се ли слагат ? И за помпите ако може някои да помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #4 Отговорено 7 Септември, 2015 Отдавна не съм слагал тази комбинация спирачки,но по спомен си ставаха болт он! По-голяма помпа по-малко усилие в/у педала Бих ползвал 1" помпа Хонда S2000 Prelude H22 ATR .......... В зависимост от джантите може да се наложи да ги изнесеш с фланец за да не опират апаратите в тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viksy 15 #5 Отговорено 11 Септември, 2015 Ако имаш шенкели от ВТИ можеш да използваш спирачни апарати+супорти от Акорд 6 с 282мм дискове(не съм сигурен дали всички без Type R не са такива). Дисковете от MG ZR160(282mm, 4x100) пасват перфектно, тъй като са с дебелина 25мм, колкото са и на Акорда. Всичко е болт-он. Аз съм с такъв сетъп+спирачна помпа 1" от EK9. Недостатък на този сетъп, е че дисковете са по-тежки(защото са 25мм) и по-високата цена(130лв/бр. на ATE). Накладките за Акорда са 110лв комплекта, пак ATE. Друг вариант е да използваш апарати+супорти от Сивик англичанка ВТИ. При тях обаче ще трябва да престържеш супортите, за да сложиш дисковете от MG ZR160, тъй като англичанката е с 23мм диск. Но винаги можеш да разпробиеш дискове от англичанка на 4x100, ако искаш. Предимство на този сетъп, е че накладките на англичанката имат малко по-голяма контактна площ от тези на акорда и дисковете са по-леки. Като цени не знам как са. Повече инфо тук: http://honda-tech.com/suspension-brakes-54/brakeexperts-brake-chart-thread-civic-brake-upgrades-ef-eg-ek-integras-3044628/page10/ 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове