Jump to content
K1r1L

по-добри спирачки

Recommended Posts

Имам Сивик 5 ген 125 коня с оригиналните спирачки  4 дискови предните сигурно са 242мм .

За начало ми се иска да му сложа Спирачна помпа  от Вти  ,но естествено нестава директно   : примерно немога да използвам и сервото от 125 коня а трябва да е от Вти  и щуцерите са различни (единия е по голям  ).  СЕрвото на Вти е с по малък диаметър а на ЕСИ  с по голям - на Вти е по дебело) ;).

МОГа ли да използвма спирачна помпа от ПРелюд 2.2 200 коня  94-5година ?.

Варианта ми за предни спирачки е 282 мм от прелюд какво трябва да направя там освен да ги разпробия на 4х100.

АПаратите директно ли пасват ?

КАКви  ШЕнкели трябва да използвам от 125 коня стават ли или Трябва от Вти ?.

ЗАдните на този етап ще са оригиналните.

 

:| :| :|

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шенкел за 262 мм ти трябва за това което питаш :)Вариянти за апарати бол вкл и двубутални от Леджънт или акорд купе.Ако караш на 16" може и 300мм да си сложиш безгрижно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15" .

Тоест 282 ;) от прелюд  има наколо . Шенкели от Вти имам 262 .

ДИРектно ли стават  някакви съпорти не се ли слагат ?

 И за помпите ако може някои да помогне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не съм слагал тази комбинация спирачки,но по спомен си ставаха болт он!

По-голяма помпа по-малко усилие в/у педала :)Бих ползвал 1" помпа

Хонда S2000

Prelude H22

ATR

..........

:)

В зависимост от джантите може да се наложи да ги изнесеш с фланец за да не опират апаратите в тях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш шенкели от ВТИ можеш да използваш спирачни апарати+супорти от Акорд 6 с 282мм дискове(не съм сигурен дали всички без Type R не са такива). Дисковете от MG ZR160(282mm, 4x100) пасват перфектно, тъй като са с дебелина 25мм, колкото са и на Акорда. Всичко е болт-он. Аз съм с такъв сетъп+спирачна помпа 1" от EK9. Недостатък на този сетъп, е че дисковете са по-тежки(защото са 25мм) и по-високата цена(130лв/бр. на ATE). Накладките за Акорда са 110лв комплекта, пак ATE.

 

Друг вариант е да използваш апарати+супорти от Сивик англичанка ВТИ. При тях обаче ще трябва да престържеш супортите, за да сложиш дисковете от MG ZR160, тъй като англичанката е с 23мм диск. Но винаги можеш да разпробиеш дискове от англичанка на 4x100, ако искаш. Предимство на този сетъп, е че накладките на англичанката имат малко по-голяма контактна площ от тези на акорда и дисковете са по-леки. Като цени не знам как са.

 

Повече инфо тук: http://honda-tech.com/suspension-brakes-54/brakeexperts-brake-chart-thread-civic-brake-upgrades-ef-eg-ek-integras-3044628/page10/

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...