valyocar2 2 #1 Публикувано 1 Септември, 2015 Здравейте колеги Преди години бях горд собственик на Сивик 4 генерация Д16А6 от който бях много очарован да не кажа и влюбен....тази кола вървеше и не гореше,но няма смисъл да ви го обяснявам това точна на вас и точно тук.За жалост се наложи да се разделя с колата и от тогава нещо все ме човърка... Другото което не спираше да ми подържа любовта към марката,е че от тогава имам разглобен Д16А6 като само коляновия вал е зле...все ми се върти в главата кога да го възтановя и да го бодна в някой кош В този ред на мисли мисля,че момента настъпи! Понеже няма да се монтира в купе на Хонда двигателя(за това по късно)реших да купя цяла кола от която да използвам мотор,кутия,полуоски,спирачки и всичко необходимо....Така се сдобих с Д15Б2 Та да си дойдем на думата....каква е разликата меджу двата мотора....какво мога да прехвърля от единия на другия за да се посъживи?Четох доста и това което разбрах до тук е монтирането на А6 главата на Д15 блока или поне на разпределителния вал и пружините на клапаните(били по-агресивни)... Идеята ми е да живне мотора преди да се монтира....каквото може да се займства от двата двигатела,да се ревизира,да се позгъсти,да се поолекоти,но всичко по ред на номерата. За сега не мисля да турбинирам,защото когата,ще е повече от евридейка и ще се кара само на газ! Основно е това за проекта...надявам се да ударите едно рамо,за да се лутам по-малко Благодаря предварително и ще ви държа в течение 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 1 Септември, 2015 (Редактирано) Само разпределителния вал.но ти трябва и раздижна ролка зада го зацепиш. Или го забии направо с главата но пак ти трябва ролка. Редактирано 1 Септември, 2015 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valyocar2 2 #3 Отговорено 1 Септември, 2015 Само разпределителния вал.но ти трябва и раздижна ролка зада го зацепиш. Или го забии направо с главата но пак ти трябва ролка. Благодаря за бързия отговор колега В такъв случай няма да отварям картера...с колко да смъкна главата...на Д16 я бях шлайфал 1мм+портване,полиране и ефекта беше повече от задоволител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valyocar2 2 #4 Отговорено 3 Септември, 2015 Здрасти колега, От fenabg знам, че А6 главата е по-добра от В2. Не знам защо не го е споменал. Здравей колега, благодаря за инфото....до колкото разбрах А6 е по-добър от към раз.вал и пружини,но може и да греша...нз дали самите глави имат разлика...ако А6 като смеси или клапани е по-добра направо нея да стягам... благодаря предварително за помоща някой ако удари едно рамо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valyocar2 2 #5 Отговорено 3 Септември, 2015 Да се надяваме,че разликата е в ++++ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 4 Септември, 2015 Да в плюс е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valyocar2 2 #7 Отговорено 6 Септември, 2015 Тогава ще се постарая да монтирам А6 главата Тия дни ще започна да разглбям D15 и да преготвям другата глава . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 6 Септември, 2015 (Редактирано) Делни и 0.4 и събери с метална гарнитура от д16й8 Редактирано 6 Септември, 2015 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valyocar2 2 #9 Отговорено 6 Септември, 2015 Ще те послушам благодаря ! Токущо четох за гарнитура от D16Y8 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #10 Отговорено 13 Февруари, 2016 Моята д15ка е с глава от д16а6 сгъстена с 4ри десети и метална гарнитура от д16з6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 13 Февруари, 2016 Като вода из нанагорно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #12 Отговорено 21 Февруари, 2016 Добре но без пълна инжекция няма да стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове