Jump to content
Essential

Часовника мига с мигачите. Фаровете присветват. Проблем след подмяна на сноп проводници

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Поради неустановена причина се запали проводник и стопи доста от изолацията на проводниците от снопа, който започва от таблото с предпазители под волана с три букси, стига до километража, нагревателя на задното стъкло, аварийните, часовника, радиото, запалката. Имах изгорели проводници в началото до таблото с предпазители, дори и при буксата на запалката, като тя дори не е включена. Не успях да установя причината нямаше и изгорели предпазители. Закупих сноп от ударена кола и подмених моя. Колата запали, но след известно време работа изгасна - акумулатора не се зареждаше. Свалих алтернатора и след диагностика в сервиз казаха реле. Релето беше подменено, алтернатора монтиран и при запален двигател напрежението на акумулатора беше 14.20 волта. Всичко добре, но забелязах, че осветлението на часовника е доста по-слабо от преди, когато включа мигач или аварийни часовника мига в такт с тях. Също така при рязко подаване на газ фаровете и часовника присветват по-силно и след това се връщат към постоянен интезитет на светлина. Също така бих искал да попитам как да определя, колко да обтегна ремъка на алтернатора? Всякакви жокери по електрическата инсталация с цел остраняване на проблемите са добре дошли. Моля за помощ.

 

Благодаря за вниманието.

Поздрави.

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драмата е решене. Оказа се, че гнездото на предпазите 7.5А back up в коша не дава добър контакт. Колата се опитва да държи ниски обороти на празен ход, но това с едно почистване на iacv смятам ще се реши.

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, Забелязах, че продължава да има ефекта, при който при празен ход и рязко подаване на газ часовника и фаровете присветват една идея по - силно/ярко след, което се нормализират ако задържа високите обороти пак се нормализират. Получава се само при рязкото подаване на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, реши ли проблема - разкажи....

 

Дали ти е хрумнало да провериш така наречения: ELD (детектор на товар) -> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=100880&hl=%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0&do=findComment&comment=1057458552

 

В Ютуб има доста филмчета по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...