Jump to content
ARM Peev

Мощност при ЦРВ-1 98г.

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Отскоро (май месец) и аз съм собственик на ЦРВ 98-ма година. 128-те коня които има колата ми се струват малко поумрели, другата ми кола е Kia Cee'd 2009 - дизел 90 коня, и набира 2 пъти по добре от хондата. Аз ли съм с криви очаквания от 128 коня или заради купето и възраста тягата е някъде във въображението ми.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със 128 коня няма как да е бърза;) 4х4 кола . ;)))))

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - аеродинамиката на двете не е съпоставима.

После - има вероятност някои от тия 128 коня да са скъсали синджира.

После - сравняваш бензинов автомобил с турбо дизел, който е комън реил дайрект инжекшън. Едното е старата школа бензин със 128 коня при около 5000 об/мин и 180 N/m въртящ момент при над 5000 об/мин. Другото е нов, модерен дизел, с 90 коня при 4000 об/мин, и 235 N/m при около 2000 об/мин. Нали забелязваш разликата във въртящия момент и оборотите, при които се достига, и в чия полза е?! Значи на дизела силата му е на старта, в ниските обороти, CRDi-то тръгва да дърпа малко преди 2000 об/мин, а на бензинката силата й е във високите обороти, чаааааак след 4000.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Съвсем скоро карах едно такова (точно като моето), и беше доста спънато. Разбрах че човека си го купил скоро. Та може да иска реглаж на капани, да има задръстен катализатор или още някоя глупост. Идеята ми е че като за конете, аеродинамиката и възрастта си, колата си върви чудесно е не е драгаджийка, но не е и мислена за това.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - аеродинамиката на двете не е съпоставима.

После - има вероятност някои от тия 128 коня да са скъсали синджира.

После - сравняваш бензинов автомобил с турбо дизел, който е комън реил дайрект инжекшън. Едното е старата школа бензин със 128 коня при около 5000 об/мин и 180 N/m въртящ момент при над 5000 об/мин. Другото е нов, модерен дизел, с 90 коня при 4000 об/мин, и 235 N/m при около 2000 об/мин. Нали забелязваш разликата във въртящия момент и оборотите, при които се достига, и в чия полза е?! Значи на дизела силата му е на старта, в ниските обороти, CRDi-то тръгва да дърпа малко преди 2000 об/мин, а на бензинката силата й е във високите обороти, чаааааак след 4000.

 

Благодарско за разяснението. Явно 11 години разлика и различни горива и технологии си казват думата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, както каза assfull, "вървенето" на колата не е за подценяване, и ако твоята е чак толкова спъната, вероятно имаш някакъв проблем. Качи се в някоя друга, за която се предполага, че е перфектна, покарай, и виж, каква е разликата с твоето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не, не че не върви колата, просто имах очакването да е "бегачка" на фона на 90-те коня на Киа-та с които съм посвикнал.

Иначе ходих до Шумен по "магистралата" на няколко пъти и там си се държи прилично според мен - 120-130 км/ч на 3200-3400 оборота мисля (по спомен от преди 2 седмици)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Караш я след 4000об. и става "бегачка" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф но не се сдържах :-). Имам такава и то автомат, да пипната е малко не е сток, но като влезе в обороти е сърцата и се раздава, но над тези 4000 идват да ядат сякаш двойно, а не 128 коня :-)

Редактирано от ijp_cor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...