scooby 0 #1 Публикувано 20 Юни, 2015 здравейте искам да попитам някои има ли на идея как става тази манипулация защото ми казаха на доста места че трябва да се сваля главата а като цена ми се вижда за всичко доста скъпичко ако някой в сменял лично може ли да ми обясни как се процедира от началото до края или някакъв материал с който бих се справил. двигателя е D14A3 с 1 вал а колата е хонда сивик 1.4 ис 90 кончета 95-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #2 Отговорено 20 Юни, 2015 Някой май не знае каква кола и с какъв мотор е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scooby 0 #3 Отговорено 20 Юни, 2015 ами това е добре че може и без да се сваля а някой да каже евентуално как може да мине тази операция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scooby 0 #4 Отговорено 20 Юни, 2015 Някой май не знае каква кола и с какъв мотор е... защо да не знам кое с какво е аз казвам информация която съм видял на самия двигател си го пише. Защо сте останали с такова впечатление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scooby 0 #5 Отговорено 20 Юни, 2015 здравейте искам да попитам някои има ли на идея как става тази манипулация защото ми казаха на доста места че трябва да се сваля главата а като цена ми се вижда за всичко доста скъпичко ако някой в сменял лично може ли да ми обясни как се процедира от началото до края или някакъв материал с който бих се справил. двигателя е D14A3 с 1 вал а колата е хонда сивик 1.4 ис 90 кончета 95-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scooby 0 #6 Отговорено 21 Юни, 2015 ами остава да почна и лека по лека да видим какво ще стане благодаря за показаното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #7 Отговорено 10 Юли, 2015 Аз си направих собствен инструмент, и с него ги оправих за цял един ден. Ще пробвам да го снимам тия дни. И цели горните мъртви точки на цилиндрите, за да няма после махане на главата за да вадиш клапан. Внимаваш за кученцата да не затриеш някое. Вади ги с магнит като отключиш тарелката от тях . Но след като видях сегментите на какъв хал са сигурно не ти е от гумичките разхода на масло а от сегментите. Спечени са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове