scre 32 #1 Публикувано 18 Юни, 2015 Според чуждите форуми,няма такова нещо като ОЕМ двупластова гарнитура.Получава се като се махне средната пластина,но ми е интересно друго...Като гледам Оем-ската 3 пластова от 1-ви към 4-ти цилиндър дупките за охлаждащата течност която минава през гарнитурата на 1-ви са минимални като големина,а до 4-ти нарастват с все по големи отвори.Интересно ми е защо е направено така?И ако направя 3-слойната 2-слойна... всичките тези дупки за охлаждащата течност ще са еднакво разположени и с еднакъв размер.Не знам дали това би повлияло някак на охлаждането.Някой да е правил такава схема ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 18 Юни, 2015 Наи малко да прегрее. Колко дебела ти трябва та искаш да го махааш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #3 Отговорено 18 Юни, 2015 (Редактирано) Принципно искам да сгъстя малко и за да не пиля главата доста четох че махат среднич слой на 3-пластовата именно за да сгъстят.Колкото до отворите все още ми е интересно защо така са направени и именно средния пласт прави корекцията на дупките,и ако го махна всички дупки ще са еднакви,което от друга страна се опитвам да разбера как би повлияло на самото охлаждане на ризите...И какви биха били -сите пред +совете.Според калкулатора сток гарнитурата на з6/у8 е 0,037 инча,а двуслойната както се прави става 0,025 което в мм е около 0,65мм .... като се поразгледах из форумите повечето пишат че ОЕМ гарнитурата на з6 или у8 е 0,28inch което изобщо не съвпада с цифрите на калкулатора и ще ми обезмисли занимавката да премахвам пластове... Редактирано 18 Юни, 2015 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 18 Юни, 2015 P2j гарнитура е 0.64 ти ми кажи има ли смисъл да прегрееш колата. З6и y8 са различни гарнитури. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #5 Отговорено 19 Юни, 2015 Не не съм си купувал гарнитура все още ето за какво говоря,вижте как средния пласт който не е в черно редуцира самите отвори за охлаждащата течност.Принципно гарнитурите както каза Fena са различни но мисля само по парт номера иначе не знам дали имат разлика в дебелината.Гледам аналози и на двата парт номера на различни производители и примерно на Payen и Victor Rainz имат дебелина 0,65мм,което ме навежда на мисълта че и ОЕМ-ските трябва да са с еднаква дебелина,поне според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 19 Юни, 2015 0.86 на 0.65 егати ддилемата за 0.20 шлаиф на главата. Отворите определят начина на циркулация на охладителната течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #7 Отговорено 19 Юни, 2015 Или по-точно нейния дебит спрямо посоката от която се захранва с вече охладена течност...целта е равномерен дебит и равномерна трмпература ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 19 Юни, 2015 (Редактирано) Ти блок гард монтиран и над него гарнитура виждал ли си? Редактирано 19 Юни, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 20 Юни, 2015 Бе човек ти на какво си. Коментираме среднияслои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #10 Отговорено 21 Юни, 2015 Калкулатора на zeal е в грешка, относно дебелината на ОЕМ Y8/Z6 гарнитура. Писано е по въпроса, в чуждите форуми.MLS или Multi-layer steel гарнитурата е съставена от 3 слоя, всеки с дебелина 0.009in3x0.009=0.027in = ~0.686ммТова е дебелината в стегнато положение.Афтърмаркет гарнитурите - дали fail-pro, дали elring, или която друга хванете, могат да имат различна от ОЕМ-ската дебелина.Scre - мотора N/A ли ще е или с надув? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #11 Отговорено 23 Юни, 2015 Качеството на ОЕМ гарнитурите е със сигурност по-високо, от това на Fel-Pro-то.'ондите с по 1ХХХ коне ползват ОЕМ, гарнитури и избягват фейл про - това трябва да е достатъчно доказателство. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #12 Отговорено 27 Юни, 2015 LAMER с надув ще е просто в момента си правя едни сметки че по това което мисля ще стане доста разредена колата нещо от сорта на 8,7:1 и ми се иска поне 9.1:1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #13 Отговорено 27 Юни, 2015 Щом ще е с надув - главата и блока задължително на шлайф. Инак шанса да си имаш проблеми е голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове