Jump to content
Guest koki

Масло на АВТОМАТИК

Recommended Posts

Guest koki

В инструкциите на моя пише че се мери на загасен двигател и така го меря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната
:angry: благодаря, значи и на моя ще е така :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Колата трябва да е била в движение 10-15 мин. за да е топло и минало отвсякъде маслото , гасиш ДВГ-то и в разстояние до 1 мин от тоя момент мериш и виждаш деиствителното работно ниво (щото после се отича) Разликата от МИН. до МАХ по щеката е 0.6 литра . Ако е червено (не кафяво), не мирише , и не е разпенено (няма примес на антифриз) - караш и пееш :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За по-сигурно, погледни в инструкциите. На Акорд 6 е на загасен двигател, но на някои се мери на запален двигател. Преди време имах Вектра с японска ск. кутия, на която се мереше на работещ двигател.

Редактирано от Accord6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата трябва да е била в движение 10-15 мин. за да е топло и минало отвсякъде маслото , гасиш ДВГ-то и в разстояние до 1 мин от тоя момент мериш и виждаш деиствителното работно ниво (щото после се отича) Разликата от МИН. до МАХ по щеката е 0.6 литра . Ако е червено (не кафяво), не мирише , и не е разпенено (няма примес на антифриз) - караш и пееш :angry:

а този антифриз как би могъл да влезне в скоростната кутия,някой ще обясни ли,че ми стана любопитно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Ми понеже колите ни са от еднакво поколение предполагам че и при неговото купе е като при мен.Отдавна отмина времето когато ако искаш да минеш от ръчна на автом. кутия е достатъчно само да смениш кутията и скоростния лост. Разликите в окомплектовката заради автом. трансмисия са доста и една от тях е че във "водния" радиатор има отсек за охлаждане на маслото на АТ (а нали се сещаш че ги дели тънка метална стеничка). Тъй че Майна - ако си сменяш антифриза ГЛЕДАЙ какво пускаш зелено или червено :angry: Прелюде - ти не каза човека когото познаваш от сервизния отдел на Бултрако-София Георги МАНОЛОВ ли се казва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^мерси за отговора.научих нещо ново и итересно.това на всички автоматици ли е така или само на някои на които са преценили че маслото в кутията им има нужда от охлаждане?иначе моя познат се казва Петър.фамилията му не я знам,но понеже сме си близки си говорим на малко име:(Манолов беше шеф на сервиза преди моя човек.Сега Манолов отговаря за всички сервизи на Бултрако в БГ,а Петър само за софийския.ти познаваш ли го Манолов?той е голям пич между другото.с Дилян като ходихме за части за С2000-то и му разправяхме кво й се прави на тая кола и много се изкефи:)и по наште коли като му казахме кво правим ни обеща да ни запознае с едни маниаци пак на Хонда.....ама шибаните ангажименти ни отвлекоха и така и не стана това....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На твоя Прелюд (версия автоматик) радиаторчето за маслото е отделно но оттам се охлажда и хидравликата на волана ,тъй като системата е обща. Иначе Манолов го познавам само от автоизложенията по които сме си бърборили-в Бултрако никога не съм ходил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече карам спокойно, всичко е ок, само лятото ще сменя маслото в скоростите, че се менка на 80.000км с МТФ-Хонда, благодаря за отговорите :cool: а относно охлаждането - доста марки използват общ радиатор за охлаждане на маслото на автоматика и за антифриза на двигателя, на митсубишито ми беше също такъв, а по-старите автоматици имат проблем с прегряване на кутиите, понеже имат изнесени отпред само някви серпентини и си монтират допълнителни радиатори за решаване на проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото в АТ се сменя на 2 години или мах. на 50 000 км. - което настъпи първо. Имам един познат който се занимава с ремонт на такива кутии и той препоръчва (понеже така или иначе цялото количество не може да се източи толкова лесно) всяка пролет да се източва колкото излезе и да се долива с прясно за освежаване (особенно ако се кара "лошо" и предимно в града). Аз като смених мойто - в гореспоменатия пробег/срок беше кафяво и миризливо. Нали знаеш че най-хубавото масло не е марковото а пряснопроизведеното ( най-добре и двете :) ) И 5 000 км да си минал - след 2 години - пускай в канала щот старее и молекулите вече не са си другарчета :) Затуй в БГ има еФФтини маркови масла щото ги изкупуват от складовете и :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

хммм наистина е така, прав си!!!:) Всички масла стареят и си имат срок на годност, но като питам за такъв в магазините и ме гледат кат изтребители, всъщност проблема е че почти никой не е чувал за това и не се изисква при покупката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...