PenchoV 0 #1 Публикувано 18 Май, 2015 Здравейте,имам хонда црв 1999 г.. На колата е правено ТО преди 1 година, като тогава са сменени ремъци и са регулирани клапани. Колата има газов инжекцион. Поради съвсем слабо колебание на оборотите при загрял двигател, реших профилактично да почистя мпх и дроселова клапа. Реших и да отворя капачката на делкото, да видя за нагар, тъй като при второ палене пали по-мудно, но се скъса единия болт, така че трябваше да го сваля цялото. Съответно пропуснах да бележа положението му, но след като беше изваден скъсания болт го върнах според следите на болтовете и отидох да регулират центровката със стробоскоп. Колата се набира добре, но свети чека и кода, който се явява при самодиагностика е 8 -датчик гмт. Направих замервания на стойностите на датчиците в делкото съгласно ръководството - всичко си е в норми около 420 ома. Изчиствам чека - сутрин не светва, но следобед, когато колата е стояла на слънце пак светва със същата грешка. Разкачвам, меря на куплунга и всичко е ОК. Иначе оборотите са малко над половина между 0 и 1000. Дали може делкото да е за смяна въпреки, че като го меря е добре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 20 Май, 2015 Това със слънцето ме уби.Прегледай добре буксите на делкото и кабелите,там където излизат от делкото,възможно е да има прекъсване или да се държал кабела на една нишка,като мериш усуквай и огъвай кабела да видиш дали има промяна в стойностите,ползвай контактен спрей и въздух под налягане да изчистиш най вече женските пинове.Друго от разстояние,,,,здраве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове