Barsaka 2 #1 Публикувано 24 Април, 2015 Здравейте, Решил съм да сменям старата Астра и дълго се чудих към какъв автомобил да се насоча. Изчетох много различни мнения и се насочих към Хонда Акорд 6 . Прочел съм всичко написано във форума за този автомобил и останах с много добри впечатления. Спрял съм се на бензиновия 1.8 136 кончета, искаше ми се да е 2.0 147 но из нашите сайтове за продажба на автомобили не открих много екземпляри с по-големия двигател( масово са с десен волан,а мен това не ме устройва). Предпочитам да е седан но в краен случай може и хечбек да си взема. Колата задължително ще се газифицира, защото пътувам доста . Харесал съм две коли и искам да чуя вашето мнение, а ако някой е ходил да ги види и има впечатления да сподели, ще съм ви много благодарен. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11423489964566863&slink=9glgfu http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427473882470490&slink=9gpfpe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobobo 2 #2 Отговорено 29 Април, 2015 po dobre zemi 2.0 147c rashoda na gorivo shte ti e edin i sasht i shte varvi poveche za tova kope 1.8 motot e manichak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #3 Отговорено 29 Април, 2015 (Редактирано) Освен, че 1.8 са доста по- масови, освен това и 2.0 се слага само до 2001г. Тези , които си показал са фейслифт на модела, т.е. няма фейслифт с 2.0 Съмняваме да няма разлика в разхода обаче - (имам наблюдения над 2.0 - (извън градско 7.1 - 7,5 - 80-130км/ч))* И двете оптично изглеждат добре - за да се разбере общото повлияване от корозия - може да се погледнат - болтовете на бомбетата на амортисьорите и болтовете , които захващат фаровете за предната греда , пантите на вратите, където се захващат към купето (там може да има мнооого лека и само повърхносттна ръжда) и все пак единственто място където купет може да ръждяса, защото като цяло модела има добра корозионна защита, е на задните калници (веждите) - ако не е махната гумата по ръба. Ако и по тези болтове няма ръжда - то и отдолу състоянието на елементите е перфектно. (като гледам снимките - мисля , че и двете нямат такива проблеми)За тази кола в случай, че е обслужвана редовно не би трябвало да има каквито и да е проблеми. Гледай състоянието на спирачките ( дали са сменяни наскоро - хубаво е накладките да са оригинални - пробвай как спира дали има някаква вибрация във волна) и съединителя - той не че е проблем - просто може би е най-големия разход по обслужването заедно с ангренажа (който винаги сменяй с водната помпа ! Тя е консуматив , който може да ти докара проблеми от нищото). Някои екзепляри чувам мооооже да имат проблемис климатика понякога ...Това е от мен - спирачки, съдинител, климатик (запали я на място и я остави да работи докато пусне перката това са 5-10 мин. (без да е пуснат климатика - че там винаги работи единия вентилатор) гледай стрелката на температурата - не трябва да мърда изобщо (вследствие на работата на вентилатора) не трябва да се раздуват прекалено и маркучите. Успех и късмет !* Още нещо - внимавай къде слагаш газ - не пести за газова - тя се избива бързо. Важно е да имат опит с такива коли или поне да барат с внимание, че съм се наслушал и нагледал на прецакани добри автомобили вследствие на некъдърно сложена газова (загрявания - 15-18 на 100 разход и т.н. ) Редактирано 29 Април, 2015 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobobo 2 #4 Отговорено 29 Април, 2015 a neshto 2.3l 154c sedan 2001g moje niakakvo mnenie kakvarvi ima li problemi s motora i okachvaneto zaslojavali si ili e po dobre po malak motor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #5 Отговорено 29 Април, 2015 Ако напишеш два реда на български, без грешки, ... може евентуално някой и да ти отговори. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barsaka 2 #6 Отговорено 29 Април, 2015 Благодаря ти cK1 за съветите и напътствията, другата седмица ще ходя да ги гледам машинките и ще пиша какво е станало. Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове