Assassin 28 #1 Публикувано 22 Април, 2015 Здравейте колеги, Знам че по американските форуми има много написано по тази тема, но тук не видях нито една изчерпателна тема по този въпрос... Тъй като колата ми в момента претърпява силова трансформация и вече съм готов и с окачването (жълто кони + eibach пружини), ми се иска да видя какви са ми опциите за подобряването на спирачките. Може ли да ми дадете съвет на какъв размер диск (от коя Хонда) да се търси; шенкели; мостове задни.... всичко което ще ми трябва, за да не събера някоя мантинела.... Колата ще се кара с 15ки с ЕТ35, ако това е от значение.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Viksy 15 #2 Отговорено 23 Април, 2015 Здравей, Прав си, че по чуждите форуми има доста инфо, но то е доста объркващо и разнопосочно. Препоръчвам ти да прегледаш детайлно следните теми: http://www.onecamonly.com/threads/my-fastbrake-11-rotor-upgrade.4736/ https://nzhondas.com/tech-help/166219-another-option-bolt-282mm-4x100-front-brakes.html http://honda-tech.com/suspension-brakes-54/brakeexperts-brake-chart-thread-civic-brake-upgrades-ef-eg-ek-integras-3044628/ http://honda-tech.com/honda-crx-ef-civic-1988-1991-3/itr-big-brake-conversion-finished-2227925/ http://www.preludepower.com/forums/showthread.php?s=932ab7c068241a45e1aebf949d806f66&t=308681 На база информацията в тези теми, наскоро беше направена конверсия на предни спирачки 262мм към 282мм на моя Civic '99, 1.6 VTi. В момента сетъпа е: -спирачни апарати и супорти от Accord 6gen 2.0 -дискове от MG ZR160(ZS180) 282mm Абсолютно всичко е болт-он, без преправяне. Дисковете са 4x100, 25мм дебелина, централния отвор е същия като на диск 262мм от сивик. Апаратите от акорда също за за 25мм диск. Ако в момента си с предни дискове 262мм би трябвало сетъпа да е приложим и при теб. Ако ли не ще ти трябват шенкели от сивик с 262мм предни дискове( в случай че си решил да останеш на 4x100). Друг по-скъп вариант е да вземеш шенкели, главини, апарати и дискове от Civic 1.8VTi англичанка. Тогава ще ти трябват други джанти, защото главините са 4x114,3. Надявам се да не съм те объркал много. За да се ориентираш по-добре прегледай внимателно по-горните теми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #3 Отговорено 23 Април, 2015 За да не събереш някоя мантинела зависи основно от теб колкото до това което питаш е хубаво да дадеш повече информация като започнеш с това за какво ще ползваш автомобила и какво търсиш от него 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #4 Отговорено 23 Април, 2015 Колата ще се ползва като бърза евридейка... тук таме мога да ходя и до Калояново (знам че окачването не е най-доброто, ама кво да се направи като хубавите са много скъпи)... Колега Viksy, благодаря за инфото.. Частите за конверсията от морга ли ги взе, и ако да - от коя... Искам да запазя 4х100 конфигурацията, така че минаването на сетъп от B18C4 англичанка, няма да ме устройва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesss 17 #5 Отговорено 5 Май, 2015 Имам под ръка апарати от 8-ма генерация 140мм междуболтово, ще са болт он при теб, но ще трябва да се намери подходящ диск, тъй като 8-на е с 5х114. Със сигурност има подходящ тъй като едно от момчетата с EJ на джап драг дей беше с такъв сетъп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове