DemiroFF 2 #1 Публикувано 29 Март, 2015 Здравейте колеги Обслужих си CR-Vто (ангренаж , ролка , водна помпа , нови свещи NGK, реглаж на клапани , смяна масла и филтри ) ! Обаче ми остана следния проблем който си беше и преди ожслужването и реглажа - лекото притрисане и много лекото менене на обороти , което почти не се забелязва но се усеща при претрисането. Претрисането е само в ниските . Колата ми работи на около 500-600 оборота които ми се струват прекалено ниски . Мислех че ще се оправи след реглажа , но проблема си остана. Само да отбележа че всички изпускателни бяха стегнали , и 2 от смукателните. Да не би претрисането да е в следствие на ниските обороти ?! На 900 не се усеща нищо . Само като загрее добре и паднат на 500-600 Да проверя ли нещо лабда сондата , тъй като беше обливана в масло по пътя докато се прибирах от англия , понеже ми течеше много картера . Някакви мнения и рпепоръки .Ще съм благодарен къде да търся проблема . На диагностика не съм я качвал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #2 Отговорено 29 Март, 2015 Колега 500-600 са си нормалните обороти за тази кола като загрее. Преди имах немски автомобил за който нормалните са 750-850, и на мен ми беше чудно как това са оборотите на тая кола. Само да ти кажа след като сложих газовата в началото шашнах газовия майстор като оборотомера седеше на 0 а колата работеше ) човека каза, че за сефте вижда такова нещо как можело японеца да го направи това нещо ха ха ха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #3 Отговорено 29 Март, 2015 Не работят на 500-600 оборота,вервай ми,а това че оборотомера показва 0 си е проблем изцяло на твойта кола.Колегата пуснал темата,можеш да си вдигнеш оборотите от болтчето на дросела(това най-отгоре,което е за права отвертка) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DemiroFF 2 #4 Отговорено 29 Март, 2015 Не работят на 500-600 оборота,вервай ми,а това че оборотомера показва 0 си е проблем изцяло на твойта кола.Колегата пуснал темата,можеш да си вдигнеш оборотите от болтчето на дросела(това най-отгоре,което е за права отвертка) Да но при това положение ако ги вдигна от там , няма ли да са и по- високи при студен мотор ... ниски са само когато колата загрее , в покой . Притрисането в следствие на ниските обороти ли са ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 29 Март, 2015 Няма да са по-високи от колкото трябва при студен мотор,и да притрисането може да е в следствие на ниските обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DemiroFF 2 #6 Отговорено 4 Април, 2015 (Редактирано) Няма да са по-високи от колкото трябва при студен мотор,и да притрисането може да е в следствие на ниските обороти. Колега това с регулирането на оборотите го пробвах , и не играе роля според мен. В момента съм завъртял болта на дросела докрай ... и оборотите пак са си 500-600 и си претриса . И дросела почистих с обезмаслител , както и IACV ... ----> НЯМА промяна . Дросела и Iacv си беха идеално чисти, Редактирано 4 Април, 2015 от DemiroFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1078 #7 Отговорено 5 Април, 2015 Самият дросел почисти ли,там където затваря клапата?Ако там е насъбрал нагар и боклуци ще ти прави проблем в ниските. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DemiroFF 2 #8 Отговорено 5 Април, 2015 Самият дросел почисти ли,там където затваря клапата?Ако там е насъбрал нагар и боклуци ще ти прави проблем в ниските. Колега вече писах че съм го почистил , и като свалих гумата си беше като нов . Нямаше нагари и подобни мизерии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
host200 0 #9 Отговорено 5 Април, 2015 При мен имаше подобен проблем , след обслужване на колата като загрее оборотите пропадаха и колата притрисаше , дросел клапата беше чиста , оказа се , че след свалянето на акомулатора копютъра дава някаква грешка , след диагностиката грешката се изчисти и оборотите се оправиха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #10 Отговорено 6 Април, 2015 В такъв случай трудно ще можем да помогнем от тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове